Nou daar ben ik het dus echt niet mee eens. Ik werk fulltime dus ben van het weekend afhankelijk. Op zaterdag heb ik niet altijd tijd/zin/ is het druk. Ik vind sowieso de winkeltijden achterhaald. Van mij mag alles iedere zondag open. En ‘s avonds graag tot minimaal 19:30.
Ik heb dus een hekel aan dagen dat het 30+ graden is... (de zwoele avonden vind ik dan weer fantastisch )
Dankje! Ik als veganist zijnde vind behoorlijk wat veganisten trouwens ook zeer irritant... Maar er zijn nogal veel verschillende veganisten. Het zijn net mensen namelijk.
Ik ben voor een maximalisering van 1 hond per huishouden in de stedelijke gebieden. In de dorpen en buitengebied prima! Ten eerste voor de dieren zelf. Je kunt je kont amper keren op 75m2, laat staan eens lekker rennen en spelen en ten tweede, al die hondenpoep in ieder perk omdat die beesten maximaal een halve kilometer lopen per dag. Mishandeling en vervuiling ten top.
Hier is de supermarkt 24/7 open (behalve op zondag, dan sluiten ze s’avonds wel). Echt ideaal! Ik ben ook absoluut voor koopzondagen trouwens. Vind het gesloten zijn op zondag enorm achterhaald en knap dan ook af op een winkel.
Jaaaaaaaa.!!! Dit is zó waar. Ik was laatst op een festival en verzuchtte tegen enkele vriendinnen dat je 'geen greintje verstand hebt' als je je kinderen meeneemt naar zo'n gelegenheid. Waarop één van hen zei dat ze ook wel eens met haar kinderen naar een festival ging.. Oeps
Op een bepaalde manier ben ik het daarop mee eens, omdat dieren zich niet kunnen verweren en überhaupt nooit een keuze hebben over hun situatie.
Nu ben ik altijd thuis dat geef ik toe, dus ik heb alle tijd. Maar mijn man werkt ook fulltime en die zou echt nog wel tijd hebben om boodschappen te doen. In de zomer is hier de boel tot 21.00 open. Daarbij moet je hier in de buurt wel, want hier doen ze (nog) niet aan koopzondagen. En zo zijn er natuurlijk meer gemeentes. Als het hier kan moet het ergens anders toch ook kunnen?
Überhaupt die hele festivalcultuur nu. Elk weekend op zo’n terrein staan de boel vervuilen voor je eigen genot. Wat mij betreft 1e klas zinloos vermaak
Ouders die met hun kids gaan ‘avondeten’ bij de Mac- het is GEEN avondeten Mensen in het algemeen die naar de Mac gaan- vieze, slappe zooi Ouders die er trots op zijn dat hun kind van 2-3 jaar vraagt of ze naar Mac kunnen - Mannen met het grote auto, grote l*l syndroom- nee, met een grote auto krijg je nog steeds geen voorrang wanneer je de rotonde op probeert te drukken terwijl ik er al rij. Mannen die een ‘goede daad’ doen, zoals mij met een boodschapje voor laten gaan in de rij en dan een knipoog geven in de Trent van ‘kijk eens aan dametje, wat ik voor jou doe’
Ha,ha ik ga stuk! Rolkoffergeiten Ik vind de brommobielen/ 50 km per uur autootjes vreselijk!!! Waarom mogen die krengen in godsnaam op een 80 km weg rijden? Echt waar als ik zo’n ding zie wens ik altijd dat zwarte gaten ineens voor ze ontstaan. Geen rijbewijs hoeven te halen maar wel overal mogen rijden behalve op 100km en snelwegen.... en de boel maar ophouden.. gewoon gevaarlijk.
Ik vind het heel dom dat sommige mensen zo makkelijk zijn met snoep, koek en suikerhoudende dranken aan hun kinderen te geven.
Ohja... Na een jaar afwezigheid mijn schoonmoeder over de vloer gehad wat resulteerde in een mega uitbarsting tussen haar en mij en twee dagen later doodleuk hoekbeschermers voor de tafel opgestuurd krijgen en een deurstopper- Block contact, vriend blokkeren, blok deze gebruiker, beller weigeren
Zulke uitspraken vind ik echt buiten proportioneel. Anoniem doodswensen op het internet plaatsen, dan ben je rijp voor een bezoekje GGD.
Ik woon ook in een vrij grote stad en hier zijn veel supermarkten wel open op zondag. En sommige winkels in de zomer ook extra. Afgelopen feestdagen was er ook veel open. Daar ben ik echt blij mee.
Ik vind vooral de houding van 'ik ben beter dan jij want jij eet vlees' heel erg. Ik denk dat je dat bedoelt? Dat is de reden dat ik me van alle vegan facebookgroepen heb afgemeld. Er zijn er gelukkig veel meer die zich daaraan storen, alleen die roepen niet zo hard. Nou ik ga even genieten van een plantaardige lunch fijne dag!