Onpopulaire meningen

Discussie in 'De lounge' gestart door Tuttebella, 3 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Nee hoor, dat hoeft helemaal niet van mij.

2. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    haha, ja, andermans slecht onderbouwde meningen zijn zelden echt interessant :)

mamabri vindt dit leuk.
  3. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Nope, maar er staat; ik vind achter hè. Het is mijn mening zoals de topictitel al zegt. Die berust niet op waarheid :$;)

Tuttebella en DastyQueen vinden dit leuk.
  4. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    geen idee, dat is minder zichtbaar :)

5. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113

6. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Ik vind dat zwaar te kort door de bocht gedacht. Wat nou als de man in kwestie je grote liefde is? En hij alles probeert maar het totaal anders gaat dan waar je je best voor doet? En het heel anders uitpakt dan in eerste instantie het geval is? Dat alles zich pas jaren later openbaart? Moet je dan maar denken van tevoren: ‘O, maar ik stop er alvast mee of begin er niet aan, want het gaat vast anders lopen dan ik nu denk’. Dat is een koe in z’n kont kijken. Applaus en hulde dan met een vooruitziende blik. Het leven kan soms anders lopen dan het in eerste instantie gaat. En daar zit niemand op te wachten denk? Ook de (stief)kinderen niet. Die dachten eerst ook dat papa en mama door één deur konden maar later blijkt van niet. Hoe sneu voor hen als dat later blijkt.

7. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Juist! Daar heb ik ook dus ook een uitgesproken mening over.

Verder mensen die iedere scheet op fb of ander social media zetten.

En zoals hier al vaker is genoemd, “oudere” die eigenlijk echt niet meer de weg op mogen in hun auto. Levensgevaarlijk.

8. Nescio

Nescio Niet meer actief

Wat erg :( sommige mensen..

9. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ysabella vindt dit leuk.
  10. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Nee dus in feite zit je dus leugens te verspreiden? Maar hey dat vind ik

11. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Hoe komt het dat jij hele sterke gevoelens hierover hebt? voel jij jezelf gender neutraal? Je kleed jezelf wel regelmatig gender neutraal als ik het goed heb onthouden in het show je outfit topic. Het zal me in ieder geval van jou niet verbazen.

lloorrtt, Ysabella en Tuttebella vinden dit leuk.
  12. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Waar het voor mij eigenlijk op neer komt is dat ik andere mensen liever helemaal niet kwets. Ook niet als dat betekent dat ik mijn mond moet houden.
    Wanneer iemand mij om mijn specifieke mening VRAAGT zal ik die geven, maar dan zal ik mijn woorden nog steeds zorgvuldig kiezen.
    Wat ik hier steeds lees is: "Ik mág mijn mening toch gewoon geven?" en "ik heb toch gewoon het recht om mijn mening te geven?"
    Tuurlijk mag dat. Ook als je er iemand of zelfs een hele groep mee zou kunnen kwetsen. Maar waarom zou je dat wíllen? Dat is voor mij echt een raadsel.

Nimue, Chocolat, Liekje81 en 9 anderen vinden dit leuk.
  13. louan

louan Niet meer actief

Apart.

Adrianna vindt dit leuk.
  14. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Waarom vind je dat apart?

15. Zwitsal

Zwitsal Bekend lid

19 mei 2017
    988
    1.449
    93
    Vrouw
    Ik vind dat sommige leden soms zo samenklieken in topics dat het geen zin meer heeft om je mening ergens over te geven, want hun mening wordt als een feit gezien.

Én in dit topic blijkt maar weer dat je niet altijd eerlijk je mening mag geven.

masami, Syane, Riene en 11 anderen vinden dit leuk.
  16. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.182
    6.580
    113
    Ik heb er ook een paar:
    - het afschaffen van onderwijs met een religieuze basis. Allemaal openbare scholen met dezelfde verplichte kost aan levensbeschouwing. Dan ben ik ook voor het verbieden van thuisonderwijs omdat het onderwijs op scholen niet passend is. Bewaar je eigen opvoeding voor thuis en laat de onderwijzers zich met onderwijs bezighouden.
    - ik zet grote vraagtekens bij het altijd maar willen genezen van mensen. Waarom zullen we doorgaan tot het einde en durven we niet afscheid te nemen? Negatieve evolutie is dit. Dit geldt ook voor de kinderwens die haast onbeperkte mogelijkheden heeft. We worden er met zijn allen net sterker van.

Riene en Blijdorp vinden dit leuk.
  17. louan

louan Niet meer actief

Ik vind je niet consequent. Je vond namelijk eerder dat meningen wel gewoon gegeven konden worden. Als ik dan aangeef dat wat voor mening dan ook kwetsend kan zijn, ben je het niet met mij eens. Want een (komt ie weer) bakfiets is een ding dus die opmerking hoeft geen mensen te kwetsen.

Terwijl ik eigenlijk zoals je ook een paar posts voor jou kan lezen precies hetzelfde zeg als wat je hier nu neerzet. Daarom vind ik je post apart.

Adrianna vindt dit leuk.
  18. Zwitsal

Zwitsal Bekend lid

19 mei 2017
    988
    1.449
    93
    Vrouw
    Het is toch een mening die ze geeft? Ze verteld geen feit hoor, dus ook geen leugen.

lloorrtt, Iertje81 en DastyQueen vinden dit leuk.
  19. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Vind jij eerlijk je mening geven op een fatsoenlijke manier lastig?

20. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik heb er nog eentje, ik vind het belachelijk dat de verzekeraar refertilisatie vergoeden nadat ook al sterilisatie vergoed is.

Prima als je terug wil komen op je vruchtbaarheid maar dan betaal je het maar lekker zelf!

Leo85, Blijdorp, Chocolat en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina