Ik vind dat als je dan gaat het een snack is en er alsnog een fatsoenlijke avondmaaltijd op tafel moet komen in de avond.
Dit is niet waar hoor, zodra je harder dan 60 mag moet je als scooter of van die kleine autootjes op het fietspad! Dus die mensen zijn ook vet illegaal bezig. Zou ze volgende keer gewoon afsnijden en zo t fietspad op duwen
Denk dan even aan het feit dat zo’n winkel dan vaak tenminste in handen is van èchte mensen die gewoon niet 24/7 een troep personeel a minimumloon in de winkel kan duwen. Oh ja en waarbij de opbrengst niet verdwijnt naar landhuis 876 op Bermuda. Júist kopen bij winkels die ook eens dicht gaan. Alleen zo steun je de lokale middenstand
Ja ook! En hun haat tegen oa de melkveehouderij. Maaaar ik kan ze niet allemaal irritant vinden idd. Haha eetse!
Ik koop graag bij kleine boetiekjes. Haal mijn vlees bij de slager, brood bij de bakker en ga vaak naar de lokale markt. Maar m’n normale boodschappen haal ik gewoon bij de grote supermarkt hoor.
Schijt hekel aan: Brommobielen op een 80 weg Bakfietsen Hippies die met chiazaden samenleven en die alles levensgevaarlijk vinden wat niet recht uit hun tuin komt Mensen die niet vaccineren Oudere mensen die sjezen op hun elektrische fiets en nergens naar uit kijken En ik vind kattenbakken zo vreselijk ranzig. Snap niet hoe mensen een kat kunnen nemen en dan een kattenbak binnen kunnen hebben. Brrrr
Nóg erger vind ik ouders die helemaal geitenwollensok zijn, zich gedragen alsof kunstvoeding vergif is, potjes bedacht zijn door de duivel, uit principe geen kinderwagen gebruiken, hun kind een barnsteenketting omdoen tegen pijn bij doorkomende tanden, hun kinderen niet vaccineren, maar mijn kind (ja, ik heb het over een moeder van school ) tijdens een speelafspraak op een gewone maandagmiddag wel volstoppen met limonade, chips en stroopwafels...
Heerlijk dit: Mensen die bekrompen doen over suiker en vet en mc dondalds. Je valt echt niet ter plekke dood neer van een beetje kleurstof of een happy meal. De anti vaccinatie bende. Mensen die te langzaam rijden, mensen die asociaal rijden, mensen die commentaar hebben op het formaat auto (groot of klein). Mensen die foto’s maken in een speeltuin/zwembad/school waar andere kinderen/mensen bij op staan en die zo openbaar op Facebook pleuren. Ik hoef in mn badpak niet op andersmans profiel te staan ook al staat Jantje zo leuk in zn zwembroekje.
- Alle alternatieve geneeswijzen (inclusief osteopathie) verbieden voor kinderen onder de 16 - No jab no pay, als je je kind niet laat vaccineren, dan geen kinderbijslag of andere kind gebonden toeslagen (kind gebonden budget, kinderopvangtoeslag etc). Voor kinderen die om medische redenen niet gevaccineerd kunnen worden, kan met een verklaring van een kinderarts een uitzondering gemaakt worden. -Uitzendkrachten die niet komen opdagen terwijl ze wel zelf hun dienst bevestigd hebben, moeten zelf die uren betalen.
Dit was mijn eerste gedachte, een IQ grens om te mogen stemmen. Blijkbaar toch niet zo impopulair . Of ie bij 80 moet liggen weet ik niet, vrees nog wat hoger .
Ik vind mensen die zeggen dat hun huisdieren (even belangrijk als) hun kindjes zijn heel erg raar en dan denk ik altijd: "doe ff normaal joh" Ik vind slippers bij een man echt een ontzettende afknapper. (heel onmannelijk) Als je geen universitaire studie doet, (HBO opleiding is een grensgeval), ben je géén student en "studeer" je ook niet af. Dan ga je gewoon naar school/je doet een opleiding. Maar deze dingen zeg ik uiteraard nooit hardop.