Maar waarom geloof weren uit de samenleving als dit er juist onderdeel van is? Alleen maar omdat er mensen zijn die dit achterhaald en niet meer van deze tijd vinden? Moet ik dan maar stemmen op een partij die er geen christelijke standpunten op na houdt? Dan sluit je toch een heel gedeelte van de bevolking uit wanneer je dit doet? Wat betreft scholen kan ik er nog in komen, onze kinderen krijgen het geloof thuis mee en dit is niet van school afhankelijk. Neemt niet weg dat ik het wel heel fijn vindt dat je hier de keuze in hebt.
Haha het is ook niet mijn meest onpopulaire mening. De echte onpopulaire meningen durf ik niet te geven in dit topic
Is het een modeverschijnsel dat bepaalde kleuren en geuren en vormen enkel aan één sekse worden gekoppeld?
Ik durfde die van mij wel maar verrassend genoeg komt er weinig reactie op. Bakfietsen zijn toch belangrijker.
Ik wil niet echt verder de discussie in hierover, dit is wat mij betreft een mening die niet altijd gedeeld hoeft te worden. Ik ben sowieso van mening dat religie en politiek niet samengaan.
Nou ja, deels wel denk ik. Vroeger mocht het blijkbaar wél... https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Pruikentijd#/search
Helemaal goed hoor. Fijn dat je toch even hebt gedeeld hoe jij het voor je ziet. Ik wilde het eigenlijk ook gewoon even kwijt en niet mijn geloof aan iemand opdringen door verder in discussie te gaan. Was alleen oprecht even benieuwd hoe iemand dit dan voor zich ziet.
Dat zou inderdaad al een goed begin zijn... Ja het is een impopulaire mening, daar is dit topic voor. Ik heb t ook niet over vervolging, ik vind het beter als het er niet is. Dat veel mensen dat niet begrijpen dat weet ik, dat maakt mijn gevoel alleen maar sterker. Ik wil er verder ook niet veel over zeggen. Degene die tegen zijn proberen mij te overtuigen want mijn mening kan echt niet... prima maar ik verander niet. Dus laten we het hierbij houden.
Heeel veel mensen zijn echt heel verslaafd aan hun mobiel. Zeker wat ouders betreft: leg je mobiel weg en speel met je kind! (Op het moment dat dit bericht getypt werd, lag de kleine al op z’n bed )
Weet niet of het verstandig is me hier in te mengen, en ben dus ook niet uit op discussie. No thank you! Huiswerk en toetsen moeten afgeschaft worden in het basisonderwijs. Ik geloof niet zo zeer in ADHD, of in ieder geval niet in de hoeveelheid. Een goed dieet, en veel bewegingsvrijheid zou volgens mij al veel oplossen Borstvoeding is het best. En 98% van vrouwen kan borstvoeding geven. Ben anti-vaccinaties Vindt het best wel als vrouwen kids willen en dan na 6 weken het kind bij de kdv dumpen. Als het niet anders kan, ok. Vier jaar thuis blijven tot de kleine naar school gaat is toch niet zo lang? Dan maar wat minder geld te besteden. Mensen die materialistisch zijn. Kan ik niet tegen. En dat zijn er veel tegenwoordig.
Is zeker waar. En ik probeer het niet te doen maar maak mezelf er ook schuldig aan! Al vind ik spelen met m’n kind echt heel saai! (Ik bedoel dan echt spelen, ik houd niet van spelen. (Zelfs niet toen ik klein was) boekjes lezen, spelletje, wandelen, bakken erop uit prima. Maar torens bouwen en met autootjes spelen: echt saai! (Impopulair he)
Ik heb zo ongeveer van al deze punten de tegenovergestelde impopulaire mening (op je eerste en laatste punt na)
Ik ga geen discussie aan, maar wil het wel even weerleggen, zonder meteen je standpunten af te vallen (eigenlijk alleen aan te vullen): Punt 1: niks op aan te merken Punt 2: ADHD wordt vaker als zodanig herkend, maar iemand vertelde mij, omdat mijn dochter een echte stuiterbal is en volgens hem symptomen van ADHD vertoonde (het is mij nog niet opgevallen) dat ADHD juist een gift is. Veel mensen met ADHD kunnen juist goed buiten hokjes denken en zijn heel creatief. Ze moeten er wel goed mee om leren gaan (juiste begeleiding). Dat vind ik een mooie gedachte. Je moet sterke punten benadrukken, geen zwakke Punt 3: gaat mis door slechte voorlichting en begeleiding (helaas zelf het bewijs van) Punt 4: dat mag Punt 5: helaas ook het bewijs dat het niet anders kon (in ons geval oma en opa als oppas) omdat we door de huizencrisis meer dan 4 jaar een dubbele hypotheek op moesten brengen (en uiteindelijk alsnog een restschuld overhielden. Over pech gesproken. Relatie begon met beide een koopwoning. Wij zijn, helaas, geen uitzondering). 4 Jaar thuisblijven is dan echt geen optie en niet omdat je te luxe wilt wonen, maar omdat je geen keuze hebt (daadwerkelijk ook geen bod gekregen op de woning in die tijd) Punt 6: ook niks op aan te merken
Mijn impopulaire mening dan: wat voor een maatschappij zou dit worden dan. Zou der niet in willen leven.
2: helemaal mee eens. Een van mijn zoontjes zou als hij naar school moest grote problemen hebben denk ik. Ik hou hem dus ook lekker thuis. Kan hij z'n rekenen mooi op de kop doen. 3: ook mee eens. Vindt borstvoeding geven en schemas echt idioot. Zo werkt flesvoeding misschien, maar borstvoeding niet. Dan kun je borstontsteking verwachten. 5: Ik zei dus ook: als het niet anders kan, prima! Wat een rot situatie zeg!