Onprettig probleempje

Discussion in 'Zwangerschap' started by Strandbal, Oct 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Ik ben bijna 35 weken zwanger, en nu ben ik erachter gekomen dat ik een aambei heb! Heb dat nooit eerder gehad dus schrok er wel van, ik dacht dat dat me mooi bespaard was gebleven tijdens de zwschap. Nou niet dus.
    Maar mag je aambeienzalf gewoon gebruiken tijdens zwangerschap? Ik heb toevallig sperti in huis, maar ik heb geen bijsluiter meer. De zalf is nog wel geldig, heb dat nog niet zo lang geleden gekocht voor mijn man.

2. mol

mol Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,860
    0
    36
    Female
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik heb beginnende aambeien heb ik vandaag vernomen,ik heb geen bolletje ofzo maar wel erge jeuk en dat zou dus door de druk op de aders daar komen.ik heb sheriproct gekregen,een zalf om in-en uitwendig aan te brengen.het mag dus.je kan als je niet zeker bent een bijsluiter meestal googlen ook.beterschap!

3. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

Aug 24, 2013
    760
    0
    0
    Sperti kan je gebruiken tijdens je zwangerschap, geen probleem. Succes!

4. echtniet27

echtniet27 Niet meer actief

Ik heb er meerdere aan de buitenkant.:( . Heb daarom lactulose activist om Mn ontlasting zachter te krijgen.

Maar ik heb curanol zalf. Staat ook op de verpakking speciaal voor zwangere. De vk gaf ook aan dat dit de beste zalf voor tijdens een zwangerschap is.

Veel succes.

5. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

En dan ícm de pilletjes, zo weg!

6. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Dat curanol, is dat gewoon bij de etos verkrijgbaar? Of kan ik eerst beter met die sperti proberen? Het zit bij mij ook aan de buitenkant.

7. brunette02

brunette02 Actief lid

Oct 11, 2012
    326
    0
    16
    België
    Heb ook enkele weken geleden last gehad van een aambei. Ik heb niets van zalfjes gebruikt maar er enkele keren met een ijsblok over gewreven tot de ijsblok gesmolten was. Klinkt misschien raar en het gevoel is niet echt fijn, maar bij mij was de aambei snel weer weg:)

8. marietje

marietje Bekend lid

Jan 24, 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook een aambei gehad. wat bij mij heel erg hielp, was gewoon letten op je voeding. veel vezels eten en wat bij mij wonderen verricht is elke dag een appel eten! goed voor de darmwerking en voor je ontlasting! ;)

9. echtniet27

echtniet27 Niet meer actief

Hoi,

Curanol zalf kun je bij de apotheek kopen.Klinkt misschien raar maar je kunt er dan ook vinger condoompjes kopen.Dat is wat fijner met het insmeren.Het is vettig spul en ruikt ook best wel.

Succes.

Share This Page