Onrealistische angsten

Discussie in 'De lounge' gestart door NavyCrimson91, 1 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik denk de angst van elke ouder, mijn grootste angst is 1 of beide kinderen verliezen. Die angst overheerst nu zo dat ik ondanks dat ik geen kinderwens meer heb ik mezelf niet durf te laten steriliseren want stel dat....

2. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik ben met mijn man samen naar Jamaica geweest. We maakten een boottrip om te snorkelen in dat prachtige koraal daar. Binnen 3 minuten zat ik weer op de boot omdat ik de Jaws tune in mijn hoofd hoorde en ipv naar het koraal te kijken ik alleen maar angstig om mij heen keek of er geen haaien op me af kwamen.

baby90, jessy77 en Kanarie vinden dit leuk.
  3. brocante

brocante Bekend lid

27 aug 2013
    645
    811
    93
    Bang dat ik mijn ogen lek prik...
    ik hou scherpe voorwerpen altijd heeel ver van mijn gezicht af.

4. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.569
    113
    Ik ben panisch op stuwdammen.

Dat ze doorbreken als ik erop sta.

Ben de Aswandam wel opgegaan maar op het midden en voetje voor voetje.

5. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Als ik bij de metro sta durf ik nooit te dicht bij de rails te gaan staan want ben altijd bang dat andere mensen mij dan voor de metro duwen?

Tuttebelleke vindt dit leuk.
  6. Jottie

Jottie Fanatiek lid

17 apr 2015
    2.098
    873
    113
    groningen
    ik altijd bang dat wanneer ik opsporing verzocht heb gekeken, de gezochten bij mij op de stoep staan omdat ze zouden weten dat ik ze gezien heb op tv o_O

Typicalme, fafa, In your eyes en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Marchella

Marchella Niet meer actief

Hoezo is dit een onrealistische angst?

fafa en DastyQueen vinden dit leuk.
  8. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Whahah ik heb met meterslange haaien gesnorkeld!!

(Vond het stiekem wel een beetje eng)

DastyQueen vindt dit leuk.
  9. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Ik ben altijd bang dat gebouwen instorten, vooral hele hoge. Ik haat het om in een hotel of op werk boven de 10e verdieping te moeten komen en als het dan ook nog eens waait, zit ik versteend te wachten tot ik eindelijk weer naar beneden kan. In een hotel kan ik serieus de hele nacht wakker blijven als ik denk dat ik het gebouw voel bewegen, brrrrrr!!

Nimue vindt dit leuk.
  10. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.008
    2.373
    113
    Om thuis te komen rij ik vaak over een weg langs water (dat haat ik al). Nu hebben se van die mini heuvels daar neergelegd. Ik rem altijd volledig af omdat ik bang ben dat mijn auto anders verandert in een vliegtuig en ik zo het water in gelanceerd wordt...

11. beccie

beccie Niet meer actief

Anders denk ik dat ik ergens tegenaan bots, dan hoor ik niet wat ik doe ofzo haha

12. Marchella

Marchella Niet meer actief

Ah op die manier, ik snap het :)
    Ik zet ook altijd de radio uit hoor, dus dat is verder wel herkenbaar.

beccie vindt dit leuk.
  13. Mindy26

Mindy26 Bekend lid

11 feb 2014
    977
    413
    63
    Vrouw
    Ik ben altijd bang dat als mijn jongste zoon ergens gaat spelen dat hij dan in een kanaal ofzo terecht komt. Soms kijk ik op Google of het huis dichtbij water is.

Ook langs water rijden vind ik eng, ik denk altijd wat ik ga doen zodra we in het water terecht komen welke handelingen etc..

Ik durf niet meer ik een hoog gebouw te slapen.. bang dat het instort..

En misschien wel de vervelendste (voor mezelf)
    Als zoontjes ergens slapen ben ik bang dat ze onder de deken komen en stikken.. of vast zitten..

:confused:Best veel.. ik ben echt een denker..

14. Colour

Colour Bekend lid

5 feb 2013
    644
    173
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL

Ik heb dat met treinen , als ik op het perron loop en de trein komt langs dan ben ik bang dat ik meegezogen word:cool:

15. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Reuzenrad, waanzinnig eng :| Als de dood dat ze kapot gaan en dat je met bakje en al naar beneden valt.. En vliegtuigen, ik kan al lichtelijk paniekklachten krijgen als ik denk aan vliegen.

Overigens durf ik wel in achtbanen, vorig week nog in de baron geweest :rolleyes: Maar dat gaat zo snel, dan heb je geen tijd om bang te zijn. Rezenrad daarentegen gaat langzaam, dus veel te veel tijd om te beseffen dat je kan vallen en dood kan gaan :oops:

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hahaha dit had ik als kind ook.

Jottie vindt dit leuk.
  17. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Ik heb een angst voor langs het kanaal/water rijden. Ik rij bijna dagelijks langs een kanaal maar dan zit ik alleen in de auto. Als mijn dochter er bij zit heb ik die angst opeens heel erg.

Bij een spoorovergang heb ik altijd de angst dat hij net dicht gaat als ik er over ga en dat opeens de auto uitvalt ofzo. En dan nog erger dat mijn dochter er bij in zit. Ik wacht ook altijd met oversteken als er voor mij genoeg ruimte is en niet dat er allemaal autos voor mij zijn.

18. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Had ik ook hoor, geen onrealistische angst ook. Levensgevaarlijk met die drukte...

19. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Haaien, in een meertje of zelfs in een zwembad:roflmao: Zo dom, maar soms komt dat gevoel ineens.. Waarschijnlijk ook te jong haaien films gekeken.

Soms denk ik dat er iemand met me meekijkt terwijl er niemand is:confused:

Ik ben bang voor enge figuren uit horror film terwijl ik weet dat het nep is.

Ik ben bang met de auto te water te raken met mijn kinderen er in. Vreselijk!!

Ook ben ik wel eens bang dat terroristen verschillende scholen en/of kdv binnen gaan en om zich heen schieten, KT angst:mad::confused:

20. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ik ben bang voor vissen in water waar ik in zwem

Featherr vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina