Ja t is gewoon zo bizar druk in de spits.. maar ook als er maar één ander persoon op t perron staat denk ik wel eens ‘wat als dat een gekkie is en hij mij expres er voor duwt?’
Als iemand niest of hoest hou ik mijn adem in en kijk ik de andere kant op. Als het mogelijk is loop ik weg (op straat, in de winkel enz). Ben 'bang' voor hun bacteriën.
In de zee of een meertje ben ik altijd bang dat ik gebeten word door vissen. Ik ga tot kniehoogte en niet verder, ook al is het water nog zo helder. Bij helder water zie je dan ook altijd van die kleine visjes rondzwemmen en dan denk ik altijd: waar kleine vissen zijn, zijn ook grotere vissen.... en die grotere vissen worden opgegeten door nog grotere vissen..... .... zo onrealistisch klinkt allemaal niet, toch?
Ohhh ik dacht altijd dat ik gestoord was! Maar jij bent dus ook bang dat je er ineens overheen springt? Wat is dat toch voor een gek iets he... ik voel me wel iets minder gestoord nu.. thanks
Mijn angst voor spinnen, huilende baby’s en hoogtes zijn denk ik wel de ergste. Maar helaas ben ik helemaal behoorlijk angstig aangelegd.
Dat besef ik me ook heel goed, daarom valt dit voor mij ook onder onrealistische angsten maar toch durf ik daardoor niet de behandeling te ondergaan.
Die snap ik niet helemaal eigenlijk. Een kind is toch geen voorwerp dat je kunt vervangen als er iets heel ergs mee gebeurt?
Als ik in het donker door een poort loop of fiets, (zo'n poort waar achtertuinen aan weerszijde aan grenzen) denk ik dat iemand me achterna zit. Ik weet dat er niemand is, maar durf niet achterom te kijken en ga dan heel snel lopen of fietsen....
Ik heb last van een angststoornis, ik ben overal bang voor.. Meerdere keren op n dag kom ik onrealistische dingen tegen waar ik dan echt bang voor kan zijn. Niet heel handig, beperkt me ook wel in doen en laten maar krijg t maar niet uit Mn systeem
Mijn grootste angst was om met mijn auto te water te raken. Helaas in januari gebeurd, vreselijk. Nu durf ik nooit meer auto te rijden wanneer het glad is. Tweede angst is stil te staan met de auto op het spoor en dat de slagbomen naar beneden gaan. Dit was van de week zo!!!! F*ck, toetteren naar degene voor me. Ramdebiel, laat me er langs. Stond zelfs nog een auto achter me, ook op het spoor en de bomen waren inmiddels al dicht!
Ben over de stoep zo aan de kant proberen te gaan, dat degene achter me in ieder geval van de verste spoorrails af kon (want die trein kwam). Toen ging gelukkig degene voor me ook rechts over de stoep zodat ik weer verder kon. Echt... die straat is ook zo achtelijk. Parkeerverbod!!
ik durf absoluut niet alleen in een zwembad te zwemmen, doe ik dat wel, ben ik altijd heel angstig dat er een haai achter mij aan komt..... Té belachelijk voor woorden, haaien zitten niet in het zwembad natuurlijk, maar ik ga er altijd uit als er bijna geen mensen in het water zijn.
uhm, zo wordt je dat toch ook geleerd? Zou knap dom zijn om met de andere auto's mee op te rijden, ze voor je vast komen te staan en jij staat op het spoor.......