Onrealistische angsten

Discussie in 'De lounge' gestart door NavyCrimson91, 1 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.282
    17.160
    113
    Een hele rare vind ik... dat ik mijn kinderen ga bijten als ik ze knuffel :confused:

tantetil vindt dit leuk.
  2. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

De hypochonder in mij wordt doodsbenauwd elke keer wanneer iemand zegt ziek te zijn geweest en ik er in de week daarvoor contact mee heb gehad. Onrealistisch omdat het 9 van de 10 keer niet gebeurt. Zelfde geldt voor aankondigingen van griepgolven en virus uitbraken.

De emetofoob in mij durft niet meer in de trein nadat ik een keer ergens ging zitten waar iemand in de prullenbak had gekotst.
    Oh en bij maagzuur (leuk hè, zwanger zijn) zit ik de hele nacht rechtop omdat ik bang ben te moeten spugen.
    Serieus? Drie zwangerschappen en nooit gespuugd. Hoe realistisch is die angst dan nog?

Ben gewoon een mietje. Bang voor van alles waarvan ik echt niet dood zal gaan.

Ben ook bang dat mijn kinderen misbruikt zullen worden door een kinderlokker, of ontvoerd. Te veel verhalen in de media...

3. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    “Fijn” om te lezen dat ik niet de enige ben die hier steeds meer over nadenkt en hier toch wel angstig van wordt. :confused:

4. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik ook. Toen ik nog Facebook had deed ik alle reclames voor Horror consequent flaggen als ‘wil ik niet zien’. Maar ja algoritme’s zijn net mannen he, wanneer je ze een keer wel nodig hebt, dan geven ze niet thuis... :rolleyes:

5. Dikkerdjedap26

7 apr 2017
    44
    13
    8
    bang dat ik mijn zoontje in de maxi cosi naast de auto laat staan na het winkelen en dus zonder hem vertrek!
    Ik kijk dus vaak achterom om te checken of hij er echt wel zit :eek:

6. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Is geen onrealistische angst hoor! Ik heb ooit een dekbed in de wasmachine gestopt en dat was iets te groot....kwam ik achter toen bij het centrifugeren de hele deur eruit knalde! Wat schrikken zeg! Dus ik heb dit ook een tijdje gehad, en stop nu de trommel nooit meer zo vol.

7. sleutelbloem

sleutelbloem Bekend lid

10 sep 2018
    940
    1.039
    93
    Net wat @Glass zegt, je hoeft niet vol in de remmen, maar wel KIJKEN of iedereen door kan rijden, zo niet, dan moet je voor het spoor wachten. Heeft dus niks met files laten ontstaan te maken, wel met het zorgen dat hulpverleners minder werk hoeven te verrichten :rolleyes:

DastyQueen vindt dit leuk.
  8. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Tsjonge jonge, m'n spoorverhaal maakt heel wat los bij jullie zeg.

9. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Wow okee dan. Schrikken zeg. Ik he nu een 8 kilo trommel dus verwacht niet dat dit snel zal gebeuren. Maar ik zal het wel in mijn achterhoofd houden :eek:

Deel Deze Pagina