Raar drukkend gevoel aan zijkant van mijn hoofd.Nog even aankijken of ha?

Discussion in 'De lounge' started by Suzanne68, Feb 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik heb nu sinds een paar dagen een raar drukkend gevoel aan de zijkant van mijn hoofd.Ik denk dat het gewoon van de stress is dat de spieren in mijn rug gespannen zijn en dit doortrekt naar mijn hoofd.Alleen lijkt het gevoel helemaal niet op de spanningshoofdpijn die ik in het verleden wel eens gehad heb.Het zit net boven mijn slaap en is bijna constant aanwezig en word erger als ik me inspan.Omdat ik de laatste tijd ook echt heel moe ben maak ik me er toch een beetje zorgen over.Maar wil ook weer niet voor een beetje stressdruk op mijn hoofd bij de ha gaan zitten.Die vermoeidheid is al een paar weken.Herkent iemand dit?
    En wat denken jullie?Nog even aankijken of toch voor de zekerheid naar de huisarts?

2. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Meid ik zou gewoon even naar de HA gaan; wellicht komt het door de vermoeidheid en die kan op zijn beurt weer veroorzaakt worden door bijv. bloedarmoede...

Met een simpel ijzerpilletje ben je er dan zo weer bovenop!

Sterkte!!

3. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik heb vanmiddag om half 3 een afspraak bij de huisarts.
    Alhoewel ik nog steeds denk dat het van de stress is,vind ik het wel heel erg storend.Dus ik ben blij dat er even naar gekeken wordt.

4. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Suus ik zit aan je te denken en vraag me hoe het me je gaat, dus ben op zoek naar jou gegaan .... en nu kom ik dit topic tegen.

Wat heeft de HA gezegd over het drukkende gevoel? Ik hoop dat je nu weet wat het is en gerustgesteld bent.

ff off-topic
    Ik zie in jouw onderschrift dat er helaas nog geen goede zwangerschap is, wat jammer! Jij bent toch naar Geertgen gegaan ..... ben je daar nog steeds? Hoe gaat het verder met jou?

X

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

Share This Page