onredelijk of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door ikkelies10, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

4 aug 2009
    905
    0
    0
    Nee, je bent niet onredelijk hoor. Als mijn man dit zou voorstellen, zou ik een bordje hotel op mijn deur hangen.
    Gelukkig dat je man dit toch ook wel erg veel vond want anders zien je kinderen hem ook bijna niet meer.

2. mamavan3meiden

mamavan3meiden Niet meer actief

Je ben helemaal niet onredelijk: Na lang zoeken hebben wij de juiste balans gevonden want ook wij zagen elkaar eigen alleen maar in bed en ook dan lag ik er vaak veel eerder in als hij....;)

Wij hebben hier de afspraak dat we allebei 1 avond voor onszelf hebben. Ik zwem op dinsdagavond met een vriendin en hij gaat op donderdagavond trainen voor het wielrennen.

Ook heeft mijn man maximaal 2 avonden per week afspraken staan (hij heeft een eigen bedrijf) en die plant hij op maandag en woensdagavond.

Op vrijdagavond mogen de kids wat langer opblijven en kijken we met hun naar Popstars, Xfactor of zoiets en de zaterdag- en zondagavond zijn echt voor ons tweetjes en die avonden zijn mij heilig!

Gaat al een half jaar zo nu en het bevalt prima!

Soms wil hij wel eens een avondje erbij snoepen voor afspraken en in de drukke tijden ga ik daar ook wel eens mee akkoord, maar niet al te vaak.....;)

3. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    haha nee eigenlijk niet!
    ik werk dan 3 dagen per week dan ga ik zonder kids de deur uit

4. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    volgends mij zit het hem toch nog niet helemaal lekker dat ik het niet leuk vind.
    hij begon er vandaag weer over waarom ik het niet leuk zou vinden.

dus hij zei dan ga ik wel 2 avonden met de hond hardlopen in het park!

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    in goeie tijden (ik niet zwanger en man iets minder druk op het werk) sport hij 2 avonden en ik 3. Samen 5 is dus alle avonden door de week. Maar je bent toch niet de hele avond weg als je sport! Je eet samen en je bent om half 9 ofzo weer samen, of je eet samen, drinkt even koffie en je bent om half 10 weer samen.
    Ik vind het wel prima, heb ik ook even een uurtje het huis voor mezelf en dat vind mijn man ook.
    Hij is overigens ook elke zaterdag weg.

Het zit m in de kwaliteit van hoe je de tijd doorbrengt, niet in de kwantiteit toch!

6. augustus

augustus Niet meer actief

Ik zou persoonlijk nooit mn mannetje tegen willen houden, dat doet hij bij mij ook niet. Wij sporten beide 2 avonden door de weeks, om en om dus. Zien elkaar ook niet zoveel. Maar om nu minder te gaan sporten om samen thuis op de bank te zitten, zie ik ook niet zitten.
    Niet dat het niet gezellig is, maar ik vind wel dat je je eigen ding moet kunnen doen. Ik voel me veel beter als ik sport. Functioneer beter etc etc.
    En ik denk dat je relatie ook gezelliger wordt als je kan doen wat je wil.

7. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Euh...

Ik denk dat hij ook even naar jou kan luisteren. Zeg gewoon waar je mee zit. vaak hebben mannen dit niet in de gaten.
    Ik vind het persoonlijk (maar dat is mijn mening) dat jij redelijk bent!

8. ziezo

ziezo Bekend lid

2 mrt 2007
    709
    39
    28
    tja ligt eraan.Hoelang denkt hij te sporten per avond.
    Mijn vriend sport 5 a 6 keer in de week,maar elke keer een uurtje.Vaak rond 8 uur / half 9,dan ligt de kleine op bed en kan ik mijn series zien en in het weekend gaat hij naar de thuiswedstrijden van ajax.Ik heb hier verder geen moeite mee,maar dat is ieder voor zich natuurlijk.

groetjes

9. tweemeisjes

Oh ja, en ga eens wat leuks doen met een vriendin?
    Zeg je gewoon standaard, zo.. nu plan ik één avond weg met iemand. Dan zie je het niet zo zwaar in. Iedereen moet delen, en dingen worden gepland omdat je kids hebt.

10. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    ik vind dat ik hem ze eigen ding laat doen.
    hij is al het hele weekend en 1 of 2 avonden weg voor ze hobby.
    is dat ze eigen ding niet laten doen?

11. tweemeisjes

Niet met de verantwoording van twee kids.. dat vind ik dan weer tevéél van het goede.
    Nee, ik ben het eens met de TS :)

12. augustus

augustus Niet meer actief

@ikkelies10, maar blijkbaar wil hij meer dingen voor zichzelf doen? Misschien kan hij zijn andere hobby minderen en ipv daarvan gaan sporten.

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

helemaal niet onredelijk. hij is al veel weg voor werk en andere hobby's. Vind dat hij moet kiezen en verder lekker bij jou en de kids moet zijn.

14. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    nou dan zie hem noooooittttt meer,

hij moet beter zijn tijd gaan verdelen zodat hij in het weekend lekker bij het gezinnetje kan zijn. of even een uurtje kan sporten en dan lekker thuis zijn.

ik zou echt omvallen als ik het zo druk als hem had:$

15. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    nou ze hobby minderen dat doet hij echttt niet!!
    ik snap het gewoon niet zo goed van hem.
    ik heb ook geen tijd om dingetjes voor mezelf te doen..

we hebben toch geen gezin gesticht om nog 1 avond bij elkaar te zijn..

en er zei iemand het is toch maar een uurtje.
    maar het is wel zo dat hij om half 7 thuis is dan moeten we eten, en dan zou hij weg gaan dan moet ik allebei de kids gaan douchen en op bed leggen.het huishouden gaan doen.spullen voor de kids klaarzetten voor de volgende dag.dan is hij misschien rond 9 uur thuis,
    dan gaan we om 10 uur naar bed,want om 5 uur moet hij de deur weer uit.

16. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    het weekend ontkomt hij niet aan want dan zijn de racewedstrijden..
    en het is ook niet zo dat ik dat erg vind hoor..want vind zijn hobby ook leuk.

maar het is een x genoeg toch?

17. tweemeisjes

Meid.
    Jij moet je er prettig bij voelen. Het ziet ernaar uit dat je dit niet wilt maar de goedkeuring nog zoekt van een ander. :)
    Je hebt gewoon gelijk, het is een keertje goed!

18. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    haha nou goedkeuring niet hoor.
    maar heb het gevoel dat mijn man zoiets heb,van nou ik mag van haar niet gaan sporten.

dus vroeg me af of ik dan misschien heel verkeerd denk..

19. tweemeisjes

Draai de rollen eens om bij je man, wat zou hij ervan vinden als jij dit zou doen?
    Helpt hier ook vaak..

Oh, en met goedkeuring bedoelde ik niets slechts hoor! :)
    (en die heb ik wel nodig altijd van een ander, want je denkt dan.. zal ik nou zo gek zijn?)

Nee, dat ben je niet. Vind het juist lief dat je het nog wil overleggen/bedenken want ik had dit niet goed gevonden. Succes...

20. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    hihi bedankt:D
    dat is idd een goed idee de rollen omdraaien.
    dat zou hij voor 1 week niet erg vinden..maar daarna gaat hij dat niet leuk meer vinden idd!!

Deel Deze Pagina