Idd, mee eens! Ik zou dat echt niet pikken zeg.. je hebt kleine kids en hijs bijna altijd pleitte??! Laat hem dan lekker zijn kindjes op zijn rug doen en dan lekker thuis push -ups doen terwijl jij meetelt ofzo.. veel leuker ook nog eens! Pff.. die mannen.. zucht
Nou zou dat echt niet willen hoor. Vind dat jij compleet gelijk heb. Sowieso elke weekend weg niet. Maar goed jij vind zijn hobby dan ook leuk. Snap eigenlijk niet zo goed waarom hij geen behoefte heeft om meer bij de vrouw te zijn waarvan hij houd en bij de kids te zien waarvoor hij zelf ook gekozen hebt? Iig lief dat je er nog over piekert Hier was het gewoon een no-go haha ben dan ook een kenau vriendin
nou het was gister toch echt ruzie erover.. hij vond dat hij wel kon gaan. hij moet afvallen voor zijn hobby.dus het moet!! nou uiteindelijk zijn we der wel uit,hij gaat nu gewoon met de hond hardlopen in het park 2x per week ,en de rest doet hij thuis.. ik was toch even goed boos geworden.en gezegd dat als hij nog 1 avond per week thuis is dat hij niet hoeft te verwachten dat ik als een braaf huisvouwtje thuis ga zitten,en dat ik dan ook wat leuks ga doen.. dus eindelijk ziet hij het in hoor!! pfff mannen
Niet onredelijk hoor. Ik vind nu al dat hij weinig thuis is bij je , en dat er dan weinig tijd is om als gezin samen te zijn!
nee hoor vindt ik niet onredelijk... het is nogal wat 2 van die kleintjes ik heb ze ook in die leeftijden zitten...
Ik vind het ook zekerrrr niet onredelijk hoor. Jullie hebben er niet voor niets samen voor gekozen om samen te wonen en een gezin te stichten, dan vind ik dat hij ook weleend thuis mag zijn. Anders als jij het goed had gevonden, was jij wel alleen gebleven. Maar zo denk ik erover. Mijn man is gelukkig 's avonds wel thuis, en mag dan best ff wat van mij overnemen. Succes verder.
weet je wat ik tegen hem zou zeggen.... dat jij juist 2 avonden per week wil sporten en dat hij dan maar 2 avondjes thuis moet blijven
Dan ga jij toch iets anders leuks doen, met vriendinnen kletsen of zo. Als ik het zo lees kom jij nauwelijks aan je eigen leven toe. Ik vind ook dat je tenminste een avondje voor jezelf mag opeisen. Vind je dan ook niet onredelijk om tegen je man te zeggen dat je het niet leuk vind als hij ook nog eens 2 avonden gaat sporten. Jammer dat het nog tot ruzie heeft geleid. Ben je er nu wel tevreden over? Vind het wel een slap excuus van je man, moet afvallen dus daarom moet ik nog 2 avonden voor mezelf hebben. Dan maar iets minder sleutelen aan de kart of het sneller doen zodat hij op dezelfde avond ook nog kan sporten of zo .
Ik schrik hiervan! Ooohhhh......... Ik vind dat hoe het nu al gaat eigenlijk niet door de beugel kunnen.. Ik weet dat wij als gezin weer het andere uiterste zijn, maar jeetje... Wanneer zien jullie elkaar en zijn jullie samen als gezin? Ik vind dat je meer dan in je recht staat en ik bewonder je dat je dit allemaal accepteert.. Hij had aan mij een slechte gehad...
je hebt helemaal gelijk.. ik ga ook iets leuks zoeken om savonds lekker te doen.moet nog ff denken wat hihi ik ben er nu wel tevreden over lopen met de hond moet hij toch doen. alleen hij is bang dat hij het thuis niet gaat volhouden,dus krijgen we misschien over een tijdje weer dat hij toch naar de sportschool wil.. nouja dat zien we dan wel weer