Onzeker

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jozefien85, 2 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Hallo dames,

Ik weet ook wel dat jullie me niet kunnen helpen en dat ik gewoon moet afwachten, maar wil het toch even ergens delen en omdat het nog zo pril is doe ik dat toch nog niet met vriendinnen.

Ik heb geen enkel idee van mijn cyclus/eisprong, deze kan erg variëren. Vorige week was ik erg misselijk, ben ik wel vaker voor mijn menstruatie, dus dacht niks bijzonders. Van het weekend wat bruin en lichtroze verlies. Misselijkheid hield aan en gisteren toch een test gedaan. Tuurstreepje, maar toch te zien. Bruin en rozeverlies bleef (enkel bij afvegen overigens). Vanmorgen weer getest. Streepje nog steeds licht, maar wel duidelijker dan gisteren.
    Nu vanmiddag na wc bezoek helder rood bloed bij afvegen, maar daarna niks meer. Stoelgang gaat ook moeizamer., zou dat de oorzaak zijn?
    Pfffff ik word er zo onzeker van.

Mijn schatting is dat ik nu zo ongeveer rond NOD zit, maar weet ik dus niet zeker.
    Kan je op of net na NOD zo licht testen? En betekent het bruin/roze en eenmalige heldere verlies direct het meest slechte?
    Ik heb geen krampen, alleen zeurderige menstruatiepijn, maar dat had ik bij mijn eerste zwangerschap de eerste weken ook heel erg.

2. Humava

Humava Niet meer actief

Bloedverlies hoeft niks te betekenen, zolang het bij een beetje bij afvegen blijft. Heb je een foto van je test? Mijn test was 3 dagen na nod ook nog niet knal.

3. Jozefien85

Ik krijg het streepje niet goed op de foto. In het echt is hij wel direct te zien, maar erg licht.

Bij mijn eerste zwangerschap had ik heel vroeg al een knaltest, dus raak hiervan daardoor ook wat in de war

4. Humava

Humava Niet meer actief

Ik zou als ik jou was morgen nog een testje doen. Dan moet ie toch wel duidelijker zijn. Maar je gaf al aan dat je niet precies weet waar je in je cyclus zit dus misschien zit je nog wel voor nod. Ik snap wel dat je in de war bent hoor. Zeker als je bij je vorige snel een knaltest had.

5. Jozefien85

Test is vandaag niet opgelopen, wel nog steeds een licht streepje...pffff ik vrees dat het dus niet goed zit

6. Humava

Humava Niet meer actief

Ow balen. Nu dus maar afwachten. Vervelend voor je die onzekerheid.

7. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Het hoeft niets te zeggen meis!
    Ik heb de eerste 12 a 14 weken van mijn zwangerschap wel aardig wat bloedverlies gehad....tot stolsels aan toe op sommige momenten. En inmiddels ben ik trotse mama van een prachtig meisje!
    Hang in there! Ik hoop voor je dat je test ook langzaam steeds mooier zal oplopen!

8. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Hier ook behoorlijk bloedverlies gehad waardoor ik dacht ongesteld te zijn.
    Wat blijkt nu ik ben 7 weken zwanger en dat was dus een innesteling..

9. Katrineke

Katrineke Lid

14 sep 2012
    63
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb precies hetzelfde, zo onzeker als de pest. Mijn eerste ingeving was: ik ben zwanger. Maar ik heb bij de eerste al n paar keer gehad dat mijn lichaam een grapje uithaalde. Maar toen ik destijds echt zwanger was van mijn dochter, wist ik het direct bij innesteling (die heb ik gevoeld). Ik ben nu een klein weekje voor mijn nod. Kan donderdag met zo'n early test proberen. Ik heb steeds last van gevoelige borsten/tepels, obstipatie, trekkend gevoel bij liezen, warm gevoel in onderbuik, vlagen van misselijkheid:) maar gevoelige borsten heb ik meestal ook voor mijn menstruatie maar nooit mijn tepels.
    Ik kan niet wachten om te testen:) het duurt zo lang:(

10. Katrineke

Katrineke Lid

14 sep 2012
    63
    0
    6
    NULL
    NULL
    @jozefien85 gewoon nog een keer testen hoor. Ik had bij mijn eerste zwangerschap een sensitest, bijna niet te zien en bij de test van clear blue was het heel duidelijk te zien

11. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    En en en? heb je inmiddels nog weer een test gedaan?;)

12. Humava

Humava Niet meer actief

Jaa ik ben ook benieuwd!!

13. Jozefien85

Ja maar bijna helemaal blanco. Bloeden lijkt ook toe te nemen. Dus denk dat mijn gevoel dat het niet goed was klopte.
    Dank voor jullie steun dames.

14. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Ooow meis wat rot! :(
    Veel stertke!

15. Jozefien85

Gelukkig was ik al een beetje voorbereid, maar het blijft toch wel verdrietig. Ik wacht maar gewoon af nu. Zouden jullie in dit geval de huisarts of verloskundige bellen? Denk zelf namelijk niet dat ze echt iets kunnen doen.

16. Humava

Humava Niet meer actief

Ahw:(.
    Ik zou het gewoon laten gaan. Je vk of ha kan idd niks doen lijkt me. Hopelijk volgende ronde wel raak!

17. Katrineke

Katrineke Lid

14 sep 2012
    63
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat jammer... Sterkte er mee.

Deel Deze Pagina