- Wie heeft ook onregelmatig cyclus? En ook moeilijk zwanger worden? - - Hoelang ben je nog steeds bezig en/of hoelang had je bezig voor zwanger worden? Ruim 2 jaar geleden, ik had regelmatig cyclus en ik was zwanger (1e zoontje) geraakt. En nu we zijn nog steeds bezig voor 2e kindje! Ik ben nu 7e ronde. Ik ben ook onregelmatig cyclus en vervelend van mijn hormonen schommelingen. Daarom ik wil graag even weten van wie heeft ook onregelmatig cyclus.
Ik had een hele lange, onregelmatige cyclus. De ene maand was mijn cyclus 28 dagen, de andere maand 38 en weer de andere maand sloeg ik gewoon ineens een maand over. Heel frustrerend. Uiteindelijk ben ik +- een jaar na mijn miskraam zwanger geraakt, de keer daarvoor heeft het ook ongeveer een jaar geduurd. Ik was toen volgens mijn eigen berekeningen al veel langer zwanger dan ik daadwerkelijk was, omdat er door mijn onregelmatige cyclus geen touw aan vast te knopen was. Ik ben trouwens zwanger geraakt op een totaal onverwacht moment, dus dat is dan wel weer grappig. Succes en hopelijk ben je gauw zwanger!
Ja je cyclus is iets onregelmatig maar valt mee hoor. Normale cyclus is tussen 21 en 35 en dat heb je. Maar 15 procent van de dames heeft een cyclus van 28 dagen elke maand. mijn cyclus was ene keer 85 en dan weer 30 en dan iets daar tussen. Maar ben nu zwanger. Als je weet wanneer je je eisprong hebt zou ik mij geen zorgen maken.
Ik heb ook een heel onregelmatige cyclus! Al een tijd gestopt met de pil en mijn bijgehouden cyclussen 39 en 75, zit nu op dag 18 van cyclus en geen nog eisprong dus minstens 33 dagen voor deze cyclus.. Slik sinds deze cyclus teunisbloemolie hoop dat dat helpt!