Hii dames, Op wo 11 en do 12 mrt 2 donkere ovulatietesten gehad. Die van do leek miniem donkerder. Dus ga ik er vanuit vr 13 mrt ei te hebben gehad, vrijdag was test weer zo goed als omowit Gister heel klein beetje helder bloed gehad, daarna bruinverlies. Dan rozige afscheiding, dat werd vanmorgen rozig-bruinig. En nu is het donkerroze/met wat rood tss afscheiding. Het is redelijk dun, niet als nrml ms bloed: Kan het een innesteling zijn? Had gister ook sinds smorgens lichte krampjes, en vlak voor het verlies begon heel ff wat fellere kramp, maar zkr ni pijnlijk. En nu ook lichte krampjes op de achtergrond zeg maar.. Erg spannend! Zit nu 9 dpo.. thx alvast!
Het kan wel maar hoeft niet, zelf heb ik geen bloedverlies of iets dergelijks gehad maar nogmaals het kan wel! Ik zal duimen voor je.
Bij de oudste heb ik t idd ook ni gehad, bij de jongste wel.. Als was dat nog een beetje anders.. En was dat 5dpo.. Verder toen ook geen buikpijn, helder en bruin bloed, in totaal een goede dag.. Dus ff afwachten.. Maar spannend is het wel..
Mss ook ni onbelangrijk daarstraks zat de bmm nog hoog en gesloten. Tijdens ms zou deze open moeten staan dacht ik? En laag als ik t goed heb.. Beiden ni t geval, kwam er amper aan (nog hoger dan tijdens vruchtbare periode..)