Hallo, Mijn dochter is nu 13,5 maand. Zij wil sinds 12 maanden alleen nog aan de linkerborst drinken. Dit deed ze alleen nog in de ochtend. Nu wil ze sinds dat zij 13 maanden is in de ochtend eigenlijk ook niet meer drinken. Ik bied haar mijn linkerborst aan, maar ze kijkt even en wil dan vaan spelen. Heeft er geen interesse meer voor. Gister zoog ze wel heel even aan de tepel, maar er zijn ook dagen dat ze dit helemaal niet doet. Geeft ze nu zelf aan dat ze er klaar mee is? Ze lust geen gewone melk of peutermelk. Wel eet ze yoghurt en soms een slokje biologische drinkyoghurt uit een beker. Voor het slapen gaan drinkt ze 230ml pyamapap (kant en klaar pakje) Krijg ze nu wel voldoende melkproducten binnen? Groetjes!
Hallo, Ze heeft nu 2 dagen achter elkaar niets gedronken aan de borst. Ze trekt zelfs mijn shirt weer omlaag als ze mijn borst ziet. De boodschap is duidelijk. Na 13 maanden is mijn dochter klaar met de borstvoeding. Had niet gedach dat de borstvoedingsperiode zo snel voorbij zou zijn, maar ik ben trots dat ze zo groot is geworden door de borstvoeding en dat ze zelf heeft aangegeven er klaar mee te zijn. Wat wordt ze toch groot! Groetjes!
hoi sorry dat het even geduurd heeft voor we naar je vraag keken, we hebben een beetje een achterstand opgelopen hier.... Wow, wat mooi dat je je kindje zolang hebt kunnen voeden. Blijkbaar heeft ze nu zelf aangegeven dat het genoeg is zo. Mooi dat je haar de tijd hebt gegeven om het zelf te bepalen. wist je dat een pyjamapapje veel suiker bevat? Je zou wat yoghurt kunnen aanbieden. Overleg even met cons. bureau hoeveel melkproducten ze nog mag krijgen. 300 ml is het advies van het voedingscentrum. Mirjam