Wanneer zwanger?????

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door stephaniepeter, 26 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephaniepeter

14 jun 2011
    6
    0
    0
    Maatschappelijk Werker PI
    Arnhem
    Hallo Allemaal,

Ik heb dinsdag 13 jan.15 een echo gehad bij de voortplantingsgeneeskundige in het ziekenhuis, ik ben overigens nog niet aan de pillen en/of injecties. ik heb wel een onregelmatige cyclus. Op deze echo was een mooi eiblaasje te zien van 19mm, daarna moest ik gelijk bloedprikken en belde de gyn mij gelijk op dat het inderdaad een rijp eitje was en dus om de dag seks moesten hebben. Donderdag 15 jan.15 voelde ik sávonds een steek in mijn linkeronderbuik..
    Maar nu heb ik vanochtend een test gedaan gewoon uit nieuwsgierigheid en die was negatief, maar normaal gesproken had ik nu dus al pre-menstruele klachten, bv. bruinige afscheiding etc. die heb ik nu dus nog niet gehad. Wie weet wanneer ik dan een test kan doen en als ik niet zwanger ben en ook geen menstruatie krijg, hoe nu verder?

xx Stephanie

2. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Het kan zijn dat je de 15e je eisprong hebt gehad, maar dat weet je natuurlijk niet zeker.. Ik zou tot 14 dagen na de eisprong wachten, dus 29 of 30 januari?

3. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

2 sep 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Eens met zazam, rustig afwachten

4. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    Pff helaas zit je op het wacht bankje suc6 hoop dat je dit weekend een positiefe test in handen krijgt :)

5. stephaniepeter

14 jun 2011
    6
    0
    0
    Maatschappelijk Werker PI
    Arnhem
    Ik heb gisteravond ( maandagavond 26 jan) roze afscheiding gehad ik dacht dat ik dua ongesteld was geworden dus ik had een tampon ingedaan en die was toen ik naar dd wc ging vanochtend nog helemaal wit, geen bloed te zien.... Pff raar allemaal..

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je kunt 10-18 dagen na je eisprong ongesteld worden. Succes!

Deel Deze Pagina