Ik ben ongesteld geweest tot 7 januari. Gestopt met de pil.. die ik zeker 10 jaar geslikt heb. Ongeveer naar 8 dagen, een paar rare steken in me buik.. de dag daarvoor, en erna hebben we "geklust". Vervolgens een week later raar gevoel in mijn buik, met lichtroze afscheiding wat beetje bruinig werd en veel slijm. Nu heb ik ook last van mijn borsten.. heb een test gedaan. Maar natuurlijk veel te vroeg, mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben, maar begin steeds meer te twijfelen dat het ontpillen is.. iemand ervaring met gelijk zwanger na dat je gestopt ben met de pil?
Is zeker mogelijk met die verschijnselen. Ik zou nog even wachten tot je nod, en dan weer testen als je nog geen rood hebt gezien. Succes
Kan zeker wel. Al is de kans ook heel groot dat het gewoon 'ontpillen' is. Na je eisprong komen er een boel hormonen vrij en die kunnen dezelfde symptomen afgeven als een zwangerschap. Ik had echt iedere ronde ontzettend gevoelige borsten. Zegt eigenlijk niets dus. Je zult helaas gewoon nog even een weekje moeten wachten. Succes!
Hier heeft het ontpillen wel iets langer geduurd, maar was wel direct de eerste eisprong na de onttrekkingsbloeding raak, dus wie weet....
Dank jullie wel! Wachten duurt nu alleen zo lang, kan me ook maar beter instellen dat het gewoon ontpillen is. Dan is de teleurstelling niet zo groot mocht het niet zo zijn
Het zou best kunnen ja...maar ontpillen kan uiteraard ook. Ik dacht ook dat het de eerste keer meteen raak was vanwege enkele symptomen...echter die symptomen horen juist ook weer bij ontpillen. Elke maand dacht ik dat ik zwanger was... En in ronde 4 was het raak, terwijl ik toen juist niets voelde!! Succes... Ik hoop dat je niet lang hoeft te wachten en t meteen raak is
Je kan zwanger zijn, maar de kans is groot dat je symptomen van het ontpillen zijn. Ik had hetzelfde als ik net gestopt was met de pil. Mijn lichaam voelde anders, krampen in mijn baarmoeder, pijnlijke tepels,... Dingen waarvan ik anders nooit last heb. Ik was overtuigd dat ik zwanger was (maar na zo'n 10 testen te nemen in één maand), bleek dat het kwam door het ontpillen. Eens je bewust probeert zwanger te worden voel je plots vanalles in je lichaam en geef je jezelf vlug valse hoop. Dit geldt toch voor mezelf... In ieder geval, ik hoop voor jou dat je vlug zwanger bent