Onregelmatig hartje 37 weken

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door tosti123, 18 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag met de standaard controle hoorde mijn verloskundige dat het hartje onregelmatig klopte. Sloeg af en toe over.

Rond 29 weken had ik dit ook al eens gehoord met een pret echo maar een week later bij de VK was het weer goed. En nu dus weer niet.

Ik moest naar het ziekenhuis voor een CTG van een uur en een echo. Volgens de verloskundige daar zag het filmpje er goed uit maar moet deze vrijdag nog een keer voor extra controle. Hij sloeg nog wel over.
    Dit kan komen door onrijpheid van het hartje, maar ik ben al 37 weken moet dit dan niet nu een keer goed zijn?

2. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Verder geen ervaring mee maar met 37 weken kan een kindje echt nog wel onrijp zijn hoor. Dus het klinkt wel logisch in dat opzicht...

3. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Is niet heel wel hoor. Wel iets om even in de gaten te houden. Vaak verdwijnt het na de geboorte.

4. Adinka

Adinka Actief lid

1 okt 2015
    333
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet dat ik het als ongeboren baby ook had, als kind en nu nog steeds. Niemand (van artsen) die zich daar ooit druk om heeft gemaakt en ben, voor zover ik weet, kerngezond!

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Mikai had dit tijdens de bevalling en na de geboorte. En dat was met 40+2. Toen hij twee weken was is er een hartfilmpje gemaakt en dat was prima. Was onrijpheid.

Deel Deze Pagina