Medela kolf

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door MilanFleur, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MilanFleur

MilanFleur Actief lid

28 jul 2010
    394
    0
    0
    Omgeving utrecht
    Hallo dames,

Ik zit erover te denken om een Medela kolf te kopen. Dit omdat onze dochter niet goed aan de borst drinkt.

Ik twijfel tussen de Freestyle en de Punp in Style. Iemand ervaring/ tips? Welke adviseren jullie?

Ik wil in ieder geval een Medela dubbele electrische kolf aangezien ik hem veel wil gaan gebruiken.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Laura

2. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Volgens ik is de pump in style niet meer te koop. Ik heb de freestyle en dat is echt een superkolf! Snel enlekker met batterij, en klein. Ik weet dat er meer dames hier erg tevreden met het ding zijn...

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.535
    36.503
    113
    Freestyle is een superfijne kolf. Heb hem vorige keer gebruikt en nu alvast weer gekocht.

4. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    freestyle
    super kolf (gebruik hem zelf ook)

Pump in Style is volgens mij niet meer te koop, of anders is het een 'oud' voorraad product. Freestyle volgens mij de opvolger!

5. babyproject

babyproject Niet meer actief

Je kunt er ook eerst eentje huren voor een weekje ofzo, dan weet je meteen of het wat voor je is!

6. krumfrum

krumfrum Actief lid

11 sep 2011
    455
    0
    0
    inderdaad misschien via thuiszorgwinkel huren zodat je weet of het voor je werkt om te kolven.

7. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Freestyle is super! Ik kolf al bijna 10 maanden fulltime omdat ons kindje niet aan de borst wilde drinken. Ik ben echt super blij met deze kolf! Dubbel, compact en je kunt na het opladen echt lang teren op de accu.

Deel Deze Pagina