Bij onze 3e poging heb ik heel onregelmatig de hormonen gespoten. Varieerende van 5 tot 12 uur savonds. Drukke dagen gehad en er ooit dacht ik er te laat aan. De vorige keer had ik met 100 eh 2 mooie follikels nu maar 1tje. Zou dit hieraan kunnen liggen? Hopelijk wel, want om nu nog meer te gaan spuiten zie ik niet zo zitten! Want het blijft toch rotzooi! Groetjes Ingrid
Hoef je nu niet meer te spuiten dan? Wat zegt je gyn er over ? Het is idd troep maar als je een kinderwens hebt heb je er toch veel voor over he ! En of het komt dat je raar hebt gespoten geen idee. Hoeft niet met 1 doen ze vaak geen punctie. Als je ouder word worden de eitje vaak ook minder , weet niet hou oud je bent .Je lijf verandert hoe ouder je word .
er mag maar 3 uren verschil in tijd inzitten is mij verteld...omdat het anders niet goed werkt, je kunt dan een terugloop in groei hebben
Het kan inderdaad komen doordat je niet op tijd gespoten hebt. Er mag maximaal een uur verschil in zitten. Als je de ene keer om 5 u spuit en de andere keer om 12 u, dan heb je toch zeven uren tijdsverschil! Ik denk dat je toch iets nauwkeuriger moet zijn als je met behandelingen of hormoonmedicatie bezig bent. Zonde om alles voor niets te doen... Succes!
Het is idd erg belangrijk om steeds op dezelfde tijd te spuiten. Ik had als ik wegging de spullen gewoon bij me, even naar het toilet en huppetee spuit erin Zonde van je poging! Even overleggen met je gyn over de volgende poging