we hebben 20 juni de punctie gehad en 22 juni de terug plaatsing. ik kon me vandaag niet inhouden en heb een zwangerschapstest gedaan van clear blue de digitale binnen een minuut kwam er zwanger te staan,kunnen we dit al geloven??is zo spannend allemaal. overmorgen (woensdag)moet ik naar het zh voor bloedafname. nou ben benieuwd naar jullie ervaring!!!
Hoi Vlinder Ik heb ook de 20ste punctie gehad en de 22 Tp Ik mag vrijdag pas testen in urine... Heb jij pregnyl gespoten? Hoeveel embryo's heb je tp gekregen? Ik 1 topembryo X
hoi Monatoetje84, toevallig op dezelfde dagen spannend he? ik mag woensdag testen op de dag dat ik ook bloed moeten prikken,maar kon de verleiding niet weerstaan. ja heb pregnyl gespoten 5000 op 18 juni in het zh zeiden ze dat dat na 10 dagen uit het lichaam zou zijn. heb jij ook pregnyl gespoten?wat een verschil eigenlijk per zh wat ze zeggen over wanneer je mag testen!!
vergeet er nog wat bij te zetten. heb ook 1 embryo terug geplaatst gekregen en daarover zeiden ze ook dat het een topembryo is.
Hey Vlindertjuhh, Als je het gezellig vindt kan je meekletsen bij: http://www.zwangerschapspagina.nl/mmm-clubs/348811-1ste-icsi-poging-juni.html Zitten allemaal in hetzelfde schuitje daar! Die Clearblue digital testen zijn overigens wel betrouwbaar hoor, maar je moet er rekening mee houden dat het nog heel pril is en er van alles kan gebeuren. Een heel voorzichtige gefeliciteerd vanaf mijn kant!
Vlindertje, Ja idd vreemd he dat dat per ziekenhuis verschilt.. Bij ons hebben ze niks gezegt hoeland de pregnyl in het lichaam blijft.. Ze hebben ons gewoon gezegt 6 juli een test te doen, mits ik niet eerder al bloedverlies ofzo zou hebben, Moet zeggen durf ook nog niet te testen, bang voor een teleurstelling! Bleh tis ook allemaal zooo spannend! Heb jij kwaaltjes? X
ja vind ik ook vreemd.ons vertelde ze 3 of 4 juni moet ik om liegen,moet wel 4 juni bloed laten prikken. ja ik durfde ook niet maar hielt het niet meer hahah.het is zeker super spannend allemaal.ja heb last van misselijkheid voller en gevoelige borsten en jij? dankjewel voor de felicitatie ik ben er nog voorzichtig mee geloof het pas echt na de bloedtest maar ga morgen weer testen en voor jou ga ik heeeeel hard voor je duimen dat het raak is
Hej, Ik heb niet zoveel last van kwaaltjes, in het begin had ik veel last van gevoelige borsten... Dat is nu minder aan het worden, ze zijn wel voller, (bh's zitten strak) en ze jeuken enorm! Verder heb ik wat last van menstruatieachtige buikpijn sinds gisteren.. Het komt en gaat... Durf bijna niet naar de wc haha! Ik ga echt pas 6 juli testen, kan dan pas 's middags testen ivm met werk.. ik moet van 7-15.30 en manlief heeft nachtdienst dus die is pas na 7u thuis.... Achja, is ook wel fijn dat ik erna dan vrij heb zeker als het negatief is.... x
Nou ja... Hier hetzelfde. Eerste icsi, 17 juni 10000ie pregnyl, 19 juni punctie en 22 tp. 1 juni eerste etos test gedaan en bijna negatief. Vandaag weer getest en wel positief. Moest wachten tot vrijdag 6 maar ik kon het niet meer. Ik heb in november een mk gehad en ik was op 4 julie uitgerekend. Ik durf het nog niet te geloven dat ik zwanger zou kunnen zijn. Ik voel helemaal nix verder. Ga jullie komende dagen weer testen?
Debora, jij heb dus ook nergens last van? Ik heb namelijk in begin na tp heel veel last v borsten gehad, nu doen ze geen zeer meer... En ik hen sinds 3 dagen wel af en toe met vlagen last vvan ongi krampen... Durf nog niet te testen... Vandaag.vrij, maar do en vrij moet ik werken en weet niet of me dat gaat lukken bij neg test, collega's weten er van er vragen elke dag hoe ik me voel.... Dus dan zou ik denk ik in,janken uitbarsten.... X
Ik heb nergens last van. Omdat ik heel alert erop ben voel ik af een toe een soort messteek van binnen maar eigenlijk stelt nix voor. Als ik niet wist van de situatie zou ik niet eens merken. In principe bij mij de innesteling zou op zondag gebeurt moete zijn. Tot woensdag heb ik het idee dat ik grotere borsten had maar misschien dat was dank het pregnyl spuit nog. Geen idee. Ik ga vandaag stoppen met utro en hopen dat ik niet ga menstrueren. Ik ga de ziekenhuis bellen en vragen als ik ierder eventueel voor wen echo kan. Ik heb na controle op 30 julie. Zou niet eerder moet kunnen? Ik hou het niet vol tot 30 julie.
Hoi debora76 en Monatoetje84, hoe gaat het met jullie?spannend nog allemaal. hebben jullie al durven testen? ga hard voor jullie duimen dat het raak mag zijn. wij zijn afgelopen woensdag in het zh geweest om bloed te laten prikken en was positief we zijn zwanger. nu hopen dat het allemaal goed blijft gaan en lekker blijft zitten.
Gefeliciteerd vlinder ik heb vanochtend weer getest en we zijn ook zwanger (2-3 weken, gaaf aan) dus heel blij! Idd nu hopen dat we deze keer wel trotse ouders kunnen worden! Hier trouwens nog geen symptomen. Ik ga denk ik wel af en toe nog een testje doen om te kijken als de ormonen stijgen en 30 juli echo afwachten.
Hoihoi Ik heb niet meer getest, ben namelijk gisteren ongesteld geworden! Dus we mogen verder met poging 2!! Hopelijk dan meer geluk! Debora en vlinder, gefeliciteerd!! Genier ervan, jullie hebben het verdiend! X
debora76 gefeliciteerd echt super geniet er van en duim voor je dat alles goed mag gaan. Monatoetje84 dat meen je niet:x echt rot voor je. hoop dat het voor jullie ook snel raak mag zijn. maar lees ik in je onderschrift dat je gelijk door mag gaan? nou heel veel succes. knuffel voor jou.
Vlinder, Ja ik mag idd gelijk weer door.. Morgen starten met de pil en dan half juli weer starten met decapeptyl... 4-9 heb ik de uitgangsecho en rond 17-9 de punctie... Weer allemaal heel spannend! Hopelijk brengt ronde 2 mij heeeel veeeel geluk! X