ik heb al een weekie of 3 last van ongesteldheidspijnen... ook onregelmatig.... maar nu sinds kwart over 6 heb ik de ene keer om de 5 minuten en dan weer een kwartier niks... zoveel pijn... dat ik het niet mer kan wegpuffen... en duurt ong.. halve minuut tot een minuut... echt zoveel pijn dit is nog erger als gestoken worden met een mes in je onderbuik... ik schreeuw het ook uit?? maar geen weeen lijkt me, want het stopt soms ook weer een tijdje... dit doet echt enorm zeer wat is dit?? is dit wel gezond?? trouwens me kindje beweegt ook in me buik... en dan doet het ook erg zeer kweet het ff niet hoor...
iuk zou je vk maar gewoon ff bellen en niet wachten op een antwoord hier. Want het mag niet zo pijn doen als je kindje beweegt!
Is het dan niet verstandig dat je even je verloskundige opbelt gewoon voor de zekerheid, vooral omdat je het ook uitschreeuwt, mischien komt ze wel even kijken en weet je direct meer.
pfff vk is langs geweest zijn inderdaad weeen... maar ze wist niet of het door zou zetten aangezien ze onregelmatig zijn... ik moest tijden bijhouden... maar heb al uurtje niks meer gevoeld... en nu begint het weer... dus denk dat het een moeilijk nachtje slapen gaat worden!!!!
jawel 2 cm... maar dat had ik al.. ze zegt het niks betekent... maar als er wat is... moet ik bellen...
pff afwachten meissie.. Vind het erg spannend hoor. Ik hoop voor je dat het doorzet. Je moet door de pijn heen he..wacht maar tot je je mannetje op je armen hebt.. dan vergeet je alles.. hihi zeggen ze ik zou het nog niet weten. duurt nog ff heel veel succes.. op haar msn staat trouwens dat er nog niks is. dus nog niet bevallen voor de mensen die nieuwsgierig waren
spannend zeg! Hoop dat t snel gaat doorzetten. In dat geval: veel plezier en succes! (ik heb n geweldige bevalling gehad en wens het jou ook toe)
heb vanacht goed kunnen slapen... dus geen weeen gehad!!! aan de ene kant gelukkig werd vanochtend wakker... helemaal nat tussen benen... en kussen die tussen me benen ligt helemaal nat... maar bed zelf niet... kwee dus niet wat het is... vandaag ff inlegkruisje dragen en als die nat is maar even weer vk bellen...