hey mensen... het heeft weer es niet doorgezet... vocht wat ik verloren was was geen vruchtwater geen idee wat het wel is... totaal geurloos en doorzichtig lijkt wel water maar jah ik ga maar hopen dat de weeen snel weer komen... kleine is nu ook al de hele tijd stil...
Spannend zeg!! Ik zat eerst ook met voorweeën en 4 dagen later begonnenme echte weeën en 5 dagen later is me kleine geboren! Ik denk dat het voor jou zowiezo niet zo heel lang meer duurt! Heel veel sterkte! xxx Marijke
Ik hoop het zo!!!! gisteren was ze namelijk echt niet te dragen namelijk.. stond voorover gebukt van de pijn.. kon me niet bewegen,. en kon ze echt nauwelijks wegpuffen was echt niet te geloven.. ik vond de ongesteldheids krampen er echt niks bij... had jij dat ook...??
Hai Sjarrel! Ik heb afgelopen zaterdag hetzelfde gehad, 7 uur lang weeën, zelfs een tijdje regelmatig om de 5 minuten met een duur van ca. 30 sec. Uiteindelijk nam het af en heb sindsdien nog wel af en toe krampen en steken, maar het zet ook maar niet door. Ook ik verlies vocht (maar is ook geen vruchtwater) en slijm met bloed. Volgens de vk moet het nu niet lang meer duren, maar ja, er zijn inmiddels al wat dagen verstreken sinds zaterdag, dus word enigszins ongeduldig! Ik weet dus hoe je je voelt.
@ Verity jeetje zeg... klinkt inderdaad net zoals mij.. hoop dat het bij jou ook doorzet... maar jah als de vk zegt dat het niet lang meer gaat duren... dan zal het wel gisteren avond om 7 voor 8 begon het weer... pijnlijke weeen... uit het niets en weer harstikke onregelmatig.. ene keer minuut lang zelfs... dacht dat ik gek werd... ga vandaag vk bellen.. en zeggen dat ik dit niet nog 2 wkn volhoud... trouwens werd vanochtend wakker en leek wel alsof me maag verdraait was... had enorme buikpijn... alsof het griep was.. terwijl ik gewoon aardappels heb gegeten dus is niks mis mee.. echt enorme krampen?? kennen mensen dat?
hai karin... alles gaat nog steeds even rottig gisterenavond weer echte hevige pijnen... heb gelijk de vk gebeld (want miss dat ze me dan aan de ctg leggen om het te bekijken ofzo) maar nee hoor... had weer 1 van de niet leuke vk en die zei maar dat het echt voorweeen zijn en dat er niks aan te doen valt... ze zegt zolang ze niet regelmatig zijn zijn het geen echte weeen.... terwijl ik van sommige hier heb gelezen dat het niet altijd regelmatig hoeft te zijn... ik hoop dat ik allemaal nog even volhoud... uiterlijk nog 2 weken denk ik dan maar... gelukkig vind ik de tijd vliegen... dus ik hoop gewoon dat alles snel verloopt en dat ik me kleine snel in mijn armen mag sluiten
Hoi Sjarrel, Echt erg vervelend zeg... jeetje en die pijn. Inderdaad zal het niet langer duren dan 2 weken maar toch. Nog eventjes en dan kan je je kleine in je armen sluiten. Lijkt me wel spannend allemaal zo? Ik zelf heb ook steeds last van buipijn etc. Eerst zei men dat het indalingsweeen waren maar de beeb is helemaal ingedaald en ligt helemaal vast in het bekken. Snap niet waarom ik die pijn blijf houden. Alleen vanmorgen vroeg was het een paar keer regelmatig om de tien minuten of zo. Daarna ook niets meer. Voor mij wel wat vroeg maar mijn gevoel zegt van ja het zou zomaar eens kunnen. Groetjes Karin
jah verloskundige zei gisterenavond ook... miss is dat je beeb die met zun hoofdje meer naar beneden gaat... terwijl mijn beeb al 2 dgn vast ligt tussen de bekken met zun hoofdje.... hoe kan dat dan.... pfff hoop maar als ik beval dat ik 1 van de leuke vk tref.... heb er 5 maar 2 zijn er echt leuk... die andere 3 vind ik echt helemaal niks
Jeetje Sjarrel wel irritant dat de vk je zo laat rondlopen... Als ze je nou aan de CTG zou leggen wist je in ieder geval zeker of het weeën waren he...maar komen ze niet regelmatig?
nop gisteren kwamen ze eerst van kwart over 9 elke 5 minuten... maar om half sloeg het weer een kwartier over en toen ging het weer heel onregelmatig... word er gek van!!
Nee kan me goed voorstellen dat je daar niet vrolijk van wordt... Maar het is wel een teken dat het bezig is he...kan ieder moment doorzetten!
Hé meis, hoop voor jou dat het snel doorzet!! Helaas weet ik ook nog steeds precies hoe je je voelt!! "Gelukkig" ben ik vandaag een week overtijd, dus ik krijg vanmiddag een CTG en echo. Hopelijk komt daar wat positiefs uit! Ik leef met je mee meid!
probeer tussendoor wel goed te slapen want je hebt er niets aan als je straks al uitgeput aan de echte bevalling begint. succes verder. groetjes labmuisje
ik moet morgen naar de verlos... maar ik weet zeker als ik zeg dat ik ctg wil... of doorverwezen wil worden naar gyn dat ze daar niet mee akkoord gaan..!! kan ik niet op het laatste mom nog van vk praktijk veranderen... vind de manier hoe hun af en toe met me omgaan zo minder.. ze nemen je helemaal niet serieus... en ze komen helemaal niet naar je kijken ofzo.. en schuiven het dan maar weer op een blaasontsteking af... terwijl ik een blaasontsteking heb gehad tijdens me zwangerschap en dat voel je helemaal niet... en ik voel nu toch echt pijn!!
Sjarrel, dat is echt vervelend! Weet nu een beetje hoe je je voelt...heb nu al 24 uur weeën (in het begin wel hele zwakke) maar dat is echt geen pretje. En dan zit je helemaal niet op een vk te wachten die je niet serieus neemt! Maar ik zou morgen zeker met ze babbelen en zeggen dat het zo niet verder gaat voor jou. Strax begint de bevalling en ben jij al op van al die voorweeën. Ik durf eigenlijk niet te zeggen of je nog van vk van veranderen op het einde....moet je eigenlijk eens een andere vk bellen en het haar vragen.