Ik overweeg om Cerazette te gaan slikken aangezien ik nog borstvoeding geef. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoor het graag! liefs Lara
Ik slik ook Cerazette (vanwege bv), maar ik ben er nog maar pas mee begonnen (3 weken geleden), dus of het echt bevalt weet ik nog niet. Maar tot nu toe heb ik iig nog geen last van bijwerkingen.
hey ik heb Cerazette 2.5jaar genomen! Vanaf de eerste pil die ik nam tot nu heb ik nooit mijn regels gekregen! Die pil moet je constant nemen, dus zonder stopweek! Nu ben ik reeds gestopt en op mijn regels aan het wachten!
ik slikte die ook, maar een kennis van mij die was erdoor heen zwanger geworden. en ik had ook doorbraakbloedingen
je moet m wel heel strikt nemen ! elke dag strikt op dezelfde tijd, dat is ie gewoon net zo betrouwbaar als een gewone pil.. Ik ben ook nooit ongesteld geworden met die pil.. ik heb m in totaal 1,5 jaar geslikt...
Ik slik hem ook ivm borstvoeding en het bevalt me prima. Voordeel is ook dat ik nog steeds niet ongesteld ben geworden en hierdoor ook geen dipje in mijn productie heb gehad wat vrij nogmaal schijnt te zijn als je menstrueerd en bv geeft.