na miskraam weer van voor-af-aan beginnen

Discussie in 'Miskraam' gestart door natascha01, 19 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    Hallo meiden,

Op 13 maart hebben wij helaas na 5 weken een miskraam gehad.
    Waar wij vooral tegenop zagen was waarschijnlijk het niet meteen opnieuw mogen starten met spuiten. Het gevoel hebben dat je stil blijft staan. vandaag dus gesprek en echo gehad bij de gyno en ik was gelukkig helemaal schoon. Mag zelfs as maandag al starten met provera! We moeten dus weer van voor-af-aan beginnen alhoewel we na ons gesprek wel positiever gestemd zijn. Wij hadden na 2 jaar MMM gewoon de pech dat moedertje natuur niet mee wilde doen. Ben ervan overtuigd dat onze tijd ook komt, alleen dat afwachten he.........
    Wilde dit even kwijt, hoe staan jullie hierin?

liefs
    natascha

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ik heb het wachten en jezelf weer bij elkaar rapen na een miskraam als loodzwaar gevonden. We zijn in 2001 begonnen en zijn nu 3 gezonde jongens en 3 miskramen verder. Ik moet zeggen dat ik de echte stress daarvan er pas uit kwam toen we geen kinderwens meer hadden. Als ik jouw verhaal nu lees, en ook andere hoor over de wens, het broekloeren, de spanning met testen, weer bloed zien, de kans dat het weer mis gaat.... Ik merk nu pas hoeveel me dat elke keer deed. Ik wil je dus heel veel sterkte wensen. Ik hoop dat jij over een jaar of 7 ook zo'n bericht kan schrijven.

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik kan niet mee praten over hoe het voelt als je alzo'n lange weg hebt gehad voor je zwanger mocht zijn maar helaas kan ik wel mee praten over hoe het voelt na een MK..
    In het topic "Van de roze wolk gevallen" in het zwanger worden forum zitten allemaal vrouwen die dit de afgelopen 2 maanden meegemaakt hebben, misschien vind je het fijn om er te komen schrijven :)

Jenny:
    Wat een fijn bericht. Tuurlijk zijn 3 MK's vreselijk, maar 3 gezonde kids maken dat helemaal goed. Ik kan goed snappen dat die stres er pas ná de kinderwens echt af ging...

Mag ik vragen met hoeveel weken je de MK/MA's gehad hebt en allemaal aansluitend of tussendoor?

Deel Deze Pagina