Ervaring met cytotec? Help!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Staypositive, 20 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Staypositive

Staypositive Actief lid

12 aug 2015
    117
    5
    18
    Utecht
    Hoi,

Wij gaan voor ons eerste kindje, maar helaas heb ik in april een miskraam gehad. Deze is opgewekt met cytotec pillen. Nu ben ik vier maanden verder, maar ik menstrueer aanzienlijk minder. Heeft iemand hier ook ervaring mee? Ik maak mij hier namelijk erge zorgen over... :(

2. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Ik heb in 18 juni MA gehad ook opgewekt met Cycotec maar hier juist andersom ergere menstruatie, waar ik wel blij mee ben want het was eerder minder. Hoor wel vaker dat je menstruatie na een miskraam kan veranderen. Zou mij niet te veel zorgen om proberen te maken :) De ene heeft meer dan de ander.

3. Leuk

Leuk Actief lid

28 jul 2014
    157
    66
    28
    NULL
    NULL
    Na twee MA's ook ervaring met cytotec helaas.
    Ik wil je een positieve reactie geven, na de eerste keer cytotec was ik gelijk weer zwanger (ma)en na de tweede een tussenpauze van 46 dagen en een menstruatie (1.5-2 dagen rood verlies) de maand erop weer zwanger met een goed verloop.

Je zou eventueel als je je zorgen blijft maken elke dag kunnen temperaturen voor je opstaat, zo weet je in ieder geval of je ei springt.

Ik hoop dat je snel zwanger mag raken!

4. Staypositive

Staypositive Actief lid

12 aug 2015
    117
    5
    18
    Utecht
    Bedankt voor jullie reacties!

@leuk, bedankt voor de tip! En heel fijn om te horen dat jij weer zwanger bent! Weet je of ovulatietesten net zo goed werken als temperaturen? Want ik zie dat temperaturen niet zo zitten.

Ik heb vandaag de gyn gebeld en de receptioniste vond het ook gek. Ze adviseerde mij de huisarts te bellen en te vragen naar een kuurtje om het weer goed op gang te krijgen. Dinsdag heb ik aan afspraak. ik ben benieuwd!

Deel Deze Pagina