Hallo dames, Mijn geduld is op, ik wil zo graag testten. Ik weet dat ik te vroeg ben, kan de test nu al uitwijzen of ik zwanger ben of niet? Groet
oh heb jij ook er ook zo'n moeite mee? Ik mag maandag of dinsdag testen en wil ook zo graag naar de winkel rijden om er 1 op te halen. Heb je al klachtjes? Liefs Rach
Ik heb testen thuis liggen in de la, dus de verleiding is groter. Ik ben alleen moe. Voor de rest niet echt kwaaltjes of zo.
7 dagen voor nod is echt te vroeg om te testen, dan heb je nét of net niet een eventuele innesteling gehad en maak je nog geen hcg aan, dat is pas na de innesteling.
of hcg vanaf bevruchting of innesteling plaatsvind daar zijn ook de medici over verdeeld dus daar bemoei ik me maar niet mee.. sommigen testen idd al 7 dgn voor nod al positief, maar ik vind t idd wel errug vroeg.. ik zou nog zeker 3 dgn wachten.. dan heb je meer kans.. maar 7 is natuurlijk nog beter.. al kan ik me nooit langer beheersen tot 4 dgn voor nod. succes
Toch getest en de test was negatief. Ik had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht. Dus toch maar even geduld.
Hihi, nog zo'n ongeduldige... We kennen het allemaal. De een heeft alleen iets meer wilskracht dan de andere. Ikzelf begin idd ook al vanaf 6 dagen voor NOD. Probeer het wel uit te stellen hoor. Ga proberen om deze maand alleen 4 dagen voor NOD een testje te doen en als die Nega is, pas weer op mijn NOD. Kan anders wel aandelen Sensitest gaan kopen