hoi hoi ik had even een vraagje mijn cyclus is onregelmatig tot op heden ben ik nog niet ongesteld geworden dus ik weet niet wanneer ik mijn eisprong had of nog hebben moet zit nu op dag 70 van mijn cyclus nu heb ik wel geklust en heb sinds 1,5 week zere boobs dus ik denk ik word ongi ongeveer 1,5 week daarna maar nog niets te zien nu heb ik ook steeds ongi krampen ook al 1,5 week maar iedere keer als ik denk ja nu komt het dan is er niets aan de hand na het plassen als ik druk heb gegeven dan is het net als ik ongi moet worden en als ik zit en dan ga staan heb ik dat ook ik schrok gister ook want mijn boobs zijn wat groter geworden weet iemand hier een antwoord op ik ga morgen ochtend een test doen liefs mij
hoi Wacht eerst die test maar af. 70 Dagen is wel erg lang. Ik zou als ik jou was dan toch even de huisarts bellen. Groetjes Suhe
Hoi hoi, ik zou ook even een test doen. Voordat ik ooit aan de pil ging had ik een cyclus van uhh 3 keer per jaar, op aanraden van de ha een paar keer een echo laten maken en vlak na de echo werd ik altijd ongesteld. Ik was er zo druk mee bezig dat ik de hypofyse onderdrukte. (Ding in je hersenen dat je hormonen een seintje geeft) Succes en sterkte, het is best frustrerend. Groetjes!
hoi hoi nou ik heb even een test gedaan maar die is 2 keer vet positief eindelijk yes yes yes liefs mij dus toch wel even naar de dokter maar dan voor wat anders kan het zowat niet geloven