Hoi dames, Acht maanden geleden ben ik bevallen van mijn eerste kindje. Sindsdien gebruik ik geen hormonale anticonceptie meer, omdat ik graag eens zicht wilde hebben op mijn natuurlijke cyclus (mijn eerste zwangerschap was de eerste ronde raak). Nu willen mijn man en ik proberen voor de tweede keer zwanger te raken. Maar wat blijkt: mijn cyclus varieert zo'n beetje van 35 tot 49 dagen! Is dit normaal na een zwangerschap? Ik weet dus niet hoe mijn cyclus voor de zwangerschap was, aangezien ik na 10 jaar pilgebruik direct zwanger raakte... Als ik op internet zoek, lees ik verhalen over pcos en dergelijke (hoewel ik verder geen symptomen heb die hier op wijzen). Iemand die mijn verhaal herkent?
Ik zou het niet weten meid. Anders eens met de ha erover hebben? Hier had ik na de bevalling een cyclus van : 40, 60( en na stoppen bv) 28. Dus het komt weer wat op tempo hier. Heel veel succes!
Dank je voor je reactie! Wilde graag eerst even bij jullie informeren, ben niet zo van de bezoekjes aan de HA Nog even ter aanvulling: ik geef geen borstvoeding.
Ah oke sorry Ik zou het anders niet weten meid hoe je erachter zou kunnen komen. Probeer anders eens ovulatietesten om te kijken wanneer je ei valt? Misschien zie je daarbij idd ook dat hij later valt.