Volgende week gaat ons mopje (10 maanden) alweer voor het laatst naar deze gastouder. Wij gaan verhuizen naar een andere plaats en de gastouder gaat op zwangerschapsverlof. Ze is hier ruim een halfjaar geweest, sinds ik weer aan het werk ging. Ik wil sowieso nog een leuke foto maken van haar met de gastouder en evt andere gastkindjes, maar ik zit nog te dubben over een afscheidscadeautje/aandenken. Wat hebben jullie voor cadeautjes gedaan in dit sort situaties? Een knutsel (wat natuurlijk nog grotendeels mama's knutsel is), iets moois/lekkers, of nog iets anders? Ideeen?
Gooi wat verf op je kindjes hand... Plak die op een blanco kaart óf papier en schrijf eronder iets wat je hebt onthouden van het laatste half jaar en bedankt je haar. Dan kun je misschien een kleinigheidje halen, echt iets voor haar. Bijvoorbeeld waxinelichtjeshouders of lantaarn, iets wat je ziet bij bijvoorbeeld de Action? Maar een bos bloemen, chocolaatjes of douchefris kan natuurlijk ook. Niets is verkeerd. Leuk dat je iets geeft!
Ik zou ook voor iets lekkers/verwennerij voor haar gaan. Ze gaat met verlof, heeft ze wel verdiend. En een foto of knutseltje van je dochter met een leuke tekst. Bos bloemen kan natuurlijk ook altijd.