Onregelmatig werken en tempen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jingle, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Hallo meiden,

Even een vraagje, het zal hier vast wel ergens staan op dit forum maar ik kan het zo snel niet vinden.
    Ik werk onregelmatig en sta daardoor niet elke dag op het zelfde tijdstip op, soms heb ik ook nachtdienst en dan is mijn schema helemaal in de war. Kan ik dan nog steeds gaan temperaturen op het moment dat ik net wakker word of heeft dit helemaal geen zin? Of hebben jullie nog advies wat dit betreft?

Alvast bedankt! Jingle

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hoi Jingle,

Ik werk ook onregelmatig en ik temp ook.
    Ik probeer het meestal rond dezelfde tijd, maar werk dan ook meestal avonddienst en nachtdiensten. Alleen als ik naar school moet of dagdienst heb dan meet ik dus veel vroeger.
    Maar ik wil nu zelf ook mijn wekker gaan zetten voor het tempen. Dus om 06.00 uur even, omdat ik ook rond die tijd op sta voor werk/school.

Met nachtdienst temp ik ook gewoon als ik wakker word, maar dan verander ik de tijd wel in 09.00 uur. (Omdat ik nu eigenlijk altijd rond 09.00 uur test). En verander mijn temp altijd in 09.00 uur, behalve als ik om 06.00 uur temp.

Dus proberen zoveel mogelijk rond dezelfde tijd te doen. En met nachtdienst ook meteen als je wakker word en dan tijd veranderen in FF.

Oh ja ik weet niet of je Fertility Friend gebruikt, maar daar moet je dus de tijd invoeren.

3. XPertjeX

XPertjeX Lid

5 mei 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden,
    ik werk ook in afwisselende ploegen, de vroege ploeg van 5u tot 13u en de late ploeg van 13u tot 21u. Ik temp niet omdat ik ook denk dat het geen zin heeft. In de vroege ploeg slaap minder en moet om 4u op en denk dat het wel invloed heeft op je lichaamstemperatuur.

groetjes

4. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Bedankt voor jullie reacties! Ik gebruik geen FF, gebruik gewoon een app op mijn telefoon daar hoef je geen tijd bij te zetten. Ik weet niet of ik vrolijker wordt van elke dag om 6.00 mijn wekker zetten maar ik slaap altijd wel ongeveer even lang dus ga wel een tijdje proberen te tempen na het wakker worden!

Deel Deze Pagina