Positieve ovulatietest, geen ovulatie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prulletje2, 25 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Kun je een positieve ovulatietest hebben, en vruchtbaar slijm, en dan toch geen eisprong hebben?

Ik heb geprobeerd te temperaturen. Weliswaar met een oorthermometer, waarvan ik heus wel weet dat het niet de goede manier is. Maar bij mijn andere kindjes werkte dat prima. Toen zag ik echt duidelijk dat mijn lichaamstemperatuur normaal rond de 36,6 ligt en na de eisprong rond de 37.
    Nu lijkt mijn temperatuur niet echt te stijgen, maar nu schommelen de metingen ook opeens veel meer.

Dit is nu al 2x achter elkaar. Vorige keer was ik 5 dagen na de positieve ovulatietest ongesteld. (Ja ook een zwangerschapstest gedaan voor de zekerheid).
    Nu zit ik op dag 3 na de positieve ovulatietest, dus kan het nu nog niet zeggen.

Ik geef nog borstvoeding. Dus het zou geen verrassing zijn als ik nog geen eisprong heb. Maar heb je dan wel een positieve ovulatietest en slijm?

2. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.270
    5.870
    113
    Vrouw
    Je kan zeker een positieve ovulatietest hebben en vruchtbaarslijm maar geen daadwerkelijke eisprong. Ik gok dat het komt omdat je nog niet zo heel lang gelden bevallen bent en nog borstvoeding geeft, maar ook zonder dat kan je geen eisprong hebben.

Deel Deze Pagina