fijne lange hemden

Discussie in 'De lounge' gestart door fafa, 2 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafa

fafa Niet meer actief

Omdat ik een lang bovenlijf heb, ben ik op zoek naar extra lange (onder)hemdjes.

Ik heb nu die van de HEMA, lekker goedkoop, maar die zijn toch een beetje dun, en lubberen vrij snel uit in de was.

Ik heb ooit hele mooie, dikke, zachte van de Didi gehad, maar daar kon ik ze nu niet vinden.

Dus, wie heeft een tip voor mij voor fijne lange hemden voor een schappelijke prijs? Want voor 30 euro zul je best een goeie vinden, maar dat wil ik voor een hemdje toch niet uitgeven. ;)

2. manaolana

manaolana Niet meer actief

The Sting! Wel wat bredere bandjes, dus geen spaghettitops zeg maar. Ik ben niet zo groot maar zelfs met een buik van 36 weken komen deze hemden bij mij nog steeds heel ver :p.

3. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    Bij de H&M zag ik ze laatst weer. Verwacht niet al te veel kwaliteit natuurlijk.

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ik heb altijd die van Only. Live Love Long heten ze. Ik bestel ze bij only zelf of bij Sans online. Vaak zijn er acties van 2 voor zoveel. Ze komen tot aan het kruis bij mij. Je hebt ook live love X long, die komen tot over de billen bij mij.

Oh en ze blijven erg lang mooi.

5. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

21 jan 2016
    1.409
    764
    113
    Ik heb ze van de zeeman.
    Kosten 3 euro en hebben een kant randje en zijn wat dikker en lang.

6. fafa

fafa Niet meer actief

Dank voor de tips dames. Ik ga van de week in ieder geval even bij de Sting kijken, en Only online even in de gaten houden voor een leuke aanbieding :thumup:

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Die wilde ik inderdaad ook noemen :)
    Bij mijn korte lijf is het bijna net een jurkje als ik 'm goed naar beneden trek ;)

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Action heeft extra lange hemden met brede bandjes, die hangen bij de basic shirts enzo. Niet zo super als die van Didi, maar voor die prijs best aardig en niet zo idioot diep uitgesneden.

9. Manque

Manque Niet meer actief

H&M heeft inderdaad van die extra lange hemden, superelastisch. Maar na een half jaar kun je ze alweer vervangen, dan rafelen de biezen. 5 euro per stuk geloof ik, veel verschillende kleuren.

10. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Ik heb er 2 jaar geleden 4 stuks gekocht en zijn nog steeds helemaal top! Nog heel mooi zwart en mooi in model.

11. izzy1984

izzy1984 Actief lid

29 jun 2015
    296
    78
    28
    Ik vind die van de action ook erg fijn en een heel fijn prijsje

12. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Ik heb de spaghetti band hempjes van zowel de action al van Annie Rolfie (kruidvat) allebei even fijn. Zitten wat strakker en dat vind ik fijn.

13. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
  14. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

The Sting idd! Ik woon er bijna in, haha.
    Ook een keer die van de Hema geprobeerd, maar die hou ik nu voor t slapen, erg lubberig idd en model is er uit.

15. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Hihi allemaal verschillende merken genoemd. :roflmao:
    Ik ben ook lang (1.90 m) en had ze van Zeeman en H&M maar die waren versleten en Zeeman vond ik het kanten randje irritant er doorheen te zien.

Vorige week heb ik bij Bristol nieuwe gekocht! Liep er toevallig tegenaan. 2 voor 10 euro, heb er gelijk 6 ingeslagen. Ze hebben alleen wel van die singletbandjes, niet spaghettibandjes (weet niet welke je zoek, naar spaghettibandjes heb ik niet gekekent). Wel heerlijk lang en fijne stof!

16. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Ik heb die van de only altijd, 2 voor 16.95 als ik het goed heb. Die zijn lang en blijven lang mooi en goed!

17. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    M&S heeft lange hemden. Zitten ook fijn!

18. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.133
    8.867
    113
    Sting inderdaad! Ook met spaghettibandjes, al zijn die wel iets minder lang, maar ik vind ze nog altijd super fijn.

19. fafa

fafa Niet meer actief

20. saro81

saro81 Actief lid

12 aug 2014
    222
    32
    28
    Only en Sting inderdaad. Kom er eigenlijk alleen nog voor de hemden. Voel me altijd een beetje oud in deze winkels:oops:

Deel Deze Pagina