Omdat ik een lang bovenlijf heb, ben ik op zoek naar extra lange (onder)hemdjes. Ik heb nu die van de HEMA, lekker goedkoop, maar die zijn toch een beetje dun, en lubberen vrij snel uit in de was. Ik heb ooit hele mooie, dikke, zachte van de Didi gehad, maar daar kon ik ze nu niet vinden. Dus, wie heeft een tip voor mij voor fijne lange hemden voor een schappelijke prijs? Want voor 30 euro zul je best een goeie vinden, maar dat wil ik voor een hemdje toch niet uitgeven.
The Sting! Wel wat bredere bandjes, dus geen spaghettitops zeg maar. Ik ben niet zo groot maar zelfs met een buik van 36 weken komen deze hemden bij mij nog steeds heel ver .
Ik heb altijd die van Only. Live Love Long heten ze. Ik bestel ze bij only zelf of bij Sans online. Vaak zijn er acties van 2 voor zoveel. Ze komen tot aan het kruis bij mij. Je hebt ook live love X long, die komen tot over de billen bij mij. Oh en ze blijven erg lang mooi.
Dank voor de tips dames. Ik ga van de week in ieder geval even bij de Sting kijken, en Only online even in de gaten houden voor een leuke aanbieding
Die wilde ik inderdaad ook noemen Bij mijn korte lijf is het bijna net een jurkje als ik 'm goed naar beneden trek
Action heeft extra lange hemden met brede bandjes, die hangen bij de basic shirts enzo. Niet zo super als die van Didi, maar voor die prijs best aardig en niet zo idioot diep uitgesneden.
H&M heeft inderdaad van die extra lange hemden, superelastisch. Maar na een half jaar kun je ze alweer vervangen, dan rafelen de biezen. 5 euro per stuk geloof ik, veel verschillende kleuren.
Ik heb er 2 jaar geleden 4 stuks gekocht en zijn nog steeds helemaal top! Nog heel mooi zwart en mooi in model.
Ik heb de spaghetti band hempjes van zowel de action al van Annie Rolfie (kruidvat) allebei even fijn. Zitten wat strakker en dat vind ik fijn.
Ik heb ook altijd die lange van de didi. Online hebben ze ze gewoon en het is derde basic gratis nu https://www.didi.nl/basic-stretch-singlet-donker-paars-dw1780282031u4
The Sting idd! Ik woon er bijna in, haha. Ook een keer die van de Hema geprobeerd, maar die hou ik nu voor t slapen, erg lubberig idd en model is er uit.
Hihi allemaal verschillende merken genoemd. Ik ben ook lang (1.90 m) en had ze van Zeeman en H&M maar die waren versleten en Zeeman vond ik het kanten randje irritant er doorheen te zien. Vorige week heb ik bij Bristol nieuwe gekocht! Liep er toevallig tegenaan. 2 voor 10 euro, heb er gelijk 6 ingeslagen. Ze hebben alleen wel van die singletbandjes, niet spaghettibandjes (weet niet welke je zoek, naar spaghettibandjes heb ik niet gekekent). Wel heerlijk lang en fijne stof!
Ik heb die van de only altijd, 2 voor 16.95 als ik het goed heb. Die zijn lang en blijven lang mooi en goed!
Sting inderdaad! Ook met spaghettibandjes, al zijn die wel iets minder lang, maar ik vind ze nog altijd super fijn.
Only en Sting inderdaad. Kom er eigenlijk alleen nog voor de hemden. Voel me altijd een beetje oud in deze winkels