Enquetes invullen voor geld..?

Discussie in 'De lounge' gestart door aYh4L8, 2 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aYh4L8

aYh4L8 Niet meer actief

enquetes invullen voor geld
    Wie heeft dit gedaan of doet nog steeds en is het betrouwbaar en de moeite waard en via waar en welke sites dan? En wordt je overladen met spam mail of valt het mee en ontvang je geen spam maar alleen bijv een notificatie als er een nieuwe enquete online staat

Chillin vindt dit leuk.
  2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik doe het via panelwizard, heb de kinderen met mij aangemeld, zit soms iets voor hun bij. Vind het leuke onderzoeken. Laatst voor mijn oudste over de naam van een nieuw koekje, wat ze de leukste naam en waarom. Leuk om te zien dat zo'n product straks wellicht in de winkel ligt :)
    Afgelopen half jaar hebben de kinderen en ik in totaal 22.60 euro verdiend. Niet veel maar best leuk voor een paar vragen beantwoorden :)

Bij waardevollemening had ik me ook aangemeld, maar soms zijn het echt ellenlange, onoverzichtelijke vragenlijsten en vaak moeilijk om te antwoorden (doordat het vaak ook zo vaag is) en dan krijg je 1 euro voor ofzo, nou laat maar dan ;)

Chillin vindt dit leuk.
  3. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Ik doe het ook via panelwizard, alleen niet voor mijzelf maar voor een gezin met een vierling. Ik word niet overladen met spam, en volgens mij is het nog best een leuke vergoeding voor een paar vragen beantwoorden.

Chillin vindt dit leuk.
  4. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Ik heb het ook ooit gegaan. Duurde erg lang en heel veel enquêtes voor je eindelijk een uit te keren bedrag bij elkaar had. Ben er toen ook mee gestopt. Kreeg ook best veel mail die ik allemaal weer moest afmelden. En al die vragen over hoe je huishouden samen gesteld is en welke opleiding wie heeft gedaan vond ik meestal ook niks met de enquête zelf te maken hebben. Dus dan heb ik weer zoiets van gaat je niks aan. Maar dan is je enquête weer niet compleet dus spaar je ook niks op. Tijdje terug konden we bij jumbo wat winnen door een enquête in te vullen. Toen kwamen de vragen over opleiding e.d. weer tevoorschijn dus heb het weg geklikt. Dan maar geen prijs. Die vragen hebben er gewoon niks mee te maken

5. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.535
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik zit ook al heel lang bij panelwizard, gfk panel, waardevolle mening, opinion bar en euroclix.
    De laatste gaat het snelst met euro's verzamelen en nee, ik krijg nooit vervelende spam of iets dergelijk.

6. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.292
    10.263
    113
    Is het niet zo dat je geen geld krijgt voor het beantwoorden van vragen maar het geven van je persoonlijke informatie.

7. floppie888

floppie888 Bekend lid

3 sep 2014
    793
    549
    93
    Ik doe het voor I-say en opinieland. Je krijgt dan punten en bij een bepaald aantal punten kan je een kortingsbon van bol of zalando oid aanschaffen. Ik vind het af en toe leuk om te doen op saaie momenten.

8. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Ik doe panelwizard voor een kennis met een gehandicapte zoon die ik via hier ken.
    Verder tns nipo voor enquêtes en roamler als mystery shoppen. Hoeveel dat laatste verdient weet ik niet, ben net begonnen.

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Ik klikte vroeger op mailtjes van euroclix, denk zo’n €150,00 gekregen, maar vond uiteindelijk al die mailtjes irritant.

Nu doe ik nog mee met invotes en spaar ik voor Bol.com bonnen en verder doe ik mee aan het Mediapanel, enquêtes en zij van ons gezin het internetgebruik, daar krijg je per apparaat een aantal punten voor. Per maand levert dat ongeveer tussen de 40-60’euro aan Bol.com bonnen op.
    Ik spaar ze op en ga ze in de decembermaand gebruiken om cadeautjes te kopen.

10. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.687
    3.128
    113
    Vrouw
    Brabant
    Gfk panel doe ik.

11. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Ik heb google opinion rewards... dat is een app.
    Het zijn steeds hele korte enquetes (ook van 1 of 2 vragen) Periodes dagelijks en soms duurt het ook heel lang voordat je weer een enquete krijgt.
    Je wordt er zeker niet rijk van en je kunt het alleen maar uitgeven in je app-store. Maar toch leuk...
    Krijg nooit spam.

12. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Evt een aparte mail account aanmaken.
    Dan blijft je normale mail schoon.

13. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.656
    113
    Zo maar dat is best een leuk bedrag!

14. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Het is niet heel veel, maar voor tussendoor is het leuk meegenomen. Spam geen last van, al heb ik ook een extra e-mailadres aangemaakt voor die vragenlijsten.

15. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.696
    4.304
    113
    noord holland
    Ik scan mn boodschappen via gfk telt dat ook :D. Daar krijg ik punten voor die ik weer kan inwisselen voor cadeau's of vvv bonnen. Mn broodbakmachine heb ik toen ooit als cadeau gedaan en onze airfryer vorig jaar grotendeels via vvv bonnen.
    Ik ben ook bij de nipo voor vragenlijsten maar die vergeet ik vaak in te vullen. Moet vaker de laptop aanzetten;) want nu zijn ze vaak verlopen als ik kijk.

Deel Deze Pagina