Leuke, grappige bv-plaatsen

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Coco, 11 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

    Coco VIP lid

    31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Vroeg me zomaar eens wat voor jullie de leukste, grappigste of raarste plaats is waar jullie bv hebben gegeven.

    *Ik heb mijn zoontje in de Fata Morgana in de Efteling gevoed

    *Op Texel op een wandelroute tussen de loslopende schotse hooglanders en paarden

    * In Beekse Bergen in de auto terwijl een giraffe aan de auto aan het snuffelen was
     
  2. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.890
    13.060
    113
    Vrouw
    - In Frankrijk langs de snelweg, bij verschillende benzinestations.
    - In de keuken van een restaurant gekolft, kreeg die even helemaal voor mezelf. :)
    - Tijdens bedrijfsuitje in een zalen centrum in een nagebouwde franse kaas winkel gekolft.
    - Op de fundering van ons toekomstige huis gevoed.
    - Op de verloskamers gevoed toen mn vriendin net bevallen was, verpleegkundige kwam binnen en die moest eerst 3 keer kijken haha.
     
  3. jellie

    jellie Bekend lid

    3 sep 2006
    554
    0
    16
    In een showroom van een autodealer...
     
  4. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Leuk om te lezen zeg! Hier niet veel bijzonders, ik voed 't liefst gewoon thuis ;).

    Maar ik heb wel Milan gevoed bij de verloskundige, toen ik een afspraak had voor de zwangerschap van Isabelle, dat vonden ze wel heel apart daar.
     
  5. Coco

    Coco VIP lid

    31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Linda: Ja, dat zullen ze wel niet heel vaak meemaken.

    @ Cin85: Kan me voorstellen dat ze even raar opkeken in het ziekenhuis. "Huh, laat ze nou haar baby door een ander voeden?!"
     
  6. zogelukkig

    zogelukkig Niet meer actief

    Op een donkere parkeerplaats in Frankrijk in de auto tussen de buitenlandse truckers die aan het koken en wassen waren enzo.

    In het vliegtuig.
     
  7. Trees

    Trees Niet meer actief

    - In de wachtkamer in het ziekenhuis
    - Op de zeehondenboot
    - In elk restaurant en bankje dat op Ameland te vinden was (dochter zat tijdens onze vakantie precies in een flinke regelweek).
    - In de trein
    - Op een landweggetje
    - Op het gemeentehuis
    - Gekolft op de snelweg met een dekentje erover (als bijrijder ;)).
    - Gekolft in een hotelkamer die de hele dag speciaal voor mij werd vrijgehouden tijdens een symposium. Dat was pas service!

    Nog even een grappige anekdote. Ik voed mijn dochter live op het kdv. Op een dag hadden aanstaande ouders daar een rondleiding terwijl ik aan het voeden was. Ze keken me nogal vreemd aan, totdat vader vroeg ik lang ik dit werk al deed :D.
     
  8. Cindy84

    Cindy84 Bekend lid

    15 aug 2008
    914
    1
    16
    hihhi leuk om te lezen allemaal!

    in een bootje tijdens een rondvaart in den Bosch (die grachten gaan grotendeels onder de stad)
     
  9. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb een paar weken terug gekolfd in een (artiesten-)kleedkamer van de schouwburg. We hadden daar eenbijeenkomst met het werk. Ik heb gelijk tegen mijn bazin gezegd dat ik op het werk ook wel zo'n luxe kolfkamer wil: geen ramen, een deur die op slot kan, stromend water bij de hand.... Aah, wat een luxe! Ook wel leuk: door de spiegels kon ik langs alle kanten bekijken hoe kolven er nu uit van voren.

    En vorige week heb ik voor het eerst gevoed in een restaurant. Gewoon aan tafel. Ik had een poncho aan (geen regenponcho hoor, maar een grof gehaakte met voldoende ademgaatjes :D). Dat ging prima. Geen borst in beeld, geen doek die van je schouder glijdt en minder afleiding voor mijn zoontje. Alleen wel jammer dat je zelf niet kunt zien wat je doet. Ik hoorde in het begin alleen een hele boze schreeuw. Was m'n shirt naar beneden gegleden over mijn tepel. Vond ie niet leuk, haha.
     
  10. Eylem

    Eylem Niet meer actief

    Ik voed bijna nooit in het openbaar, maar de meeste bijzondere was op 10 kilometer hoogte ergens boven Europa :)
     
  11. douglas84

    douglas84 Fanatiek lid

    17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    Op de boot naar en van Terschelling, in de auto op de parkeerplaats van het benzinestation, in de gang van het ziekenhuis, in de wachtkamer van het ziekenhuis,
     
  12. surf

    surf VIP lid

    21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    - op vakantie in een oud kasteel
    - op vakantie in de natuur, bij mooie uitzichtpunten
    - in de auto overal en nergens
    - in het ziekenhuis op kraamvisite
    - in restaurants, op terrasjes
    - op een bootje tijdens Sail 2010
    - in het kale, pas opgeleverde huis van mn ouders
    - in de koffieruimte van het verzorgingstehuis waar mn oma tijdelijk zat

    overal eigenlijk haha, ideaal!
     
  13. Supernurse

    Supernurse Fanatiek lid

    16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    bij een fotograaf in de fotostudio. Waren daar toen hielke 4 weken oud was voor een fotoreportage. Echter halverwege enorme honger en toen maar even snel aan de borst.
     
  14. zogelukkig

    zogelukkig Niet meer actief

    Het kan aan mij liggen, maar ik vind heel veel plaatsen helemaal niet bijzonder leuk of grappig, maar eerder doodgewoon, helemaal als je altijd al buiten de deur voedt.
     
  15. Cygnet2

    Cygnet2 Niet meer actief

    Ik heb niet lang gevoed maar
    - de wc (beide hoge nood.. tja, dan moet je iets! hihi)
    - een reuzenrad
    - op een bank in een showroom voor... banken!
     
  16. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Oh ja, op de wc heb ik ook wel eens gevoed. :) Dat vond ik zelf wel suf. Maar ik moest zo nodig! En gup dronk toen nog zo lang, dus dat ging ik niet redden. En ik wilde hem ook niet zomaar tijdens een voeding van de borst rukken. Dan maar even zo.
     
  17. sassie25

    sassie25 Fanatiek lid

    15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    ik vind het echt super mooi om te lezen dat jullie er geen problemen mee hebben om het dus overal en nergens te doen!!

    Ikzelf wilde ook BV geven, dat is helaas niet gelukt, maar ik zou ook wel gewoon overal en nergens voeden.... Tycho kreeg zijn fles ook als hij honger had en waar we nou waren, tja dat maakte hem nik suit als hij maar die fles kreeg hahahaha

    Ga zo door Dames!! Liefs Sassie
     
  18. Jazzie

    Jazzie Bekend lid

    6 dec 2008
    787
    0
    0
    keer in een kleedhok in een winkel.
    verder geen bijzondere dingen meestal thuis of terasje..
    maar vanavond ben ik heerlijk met hem in bad gaan liggen en heb ik in bad gevoed. was zooo gezellig en knus:D
     
  19. Coco

    Coco VIP lid

    31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Jazzie, dat doet me meteen aan iets denken; de voeding die ik aan mijn zoontje gaf, op 11 februari 2010 was ook in bad.
    Dit was voor mij een hele emotionele voeding, omdat het de laatste keer was dat mijn zoontje bv kreeg. De paar dagen ervoor had hij al geen borst meer op, maar toen die keer in bad kwam hij opeens bij me liggen en begon te drinken. Echt heel lang en van de ene borst naar de andere... en hij was zo lief en blij, en ik voelde me zo gelukkig...
    Hij was toen precies 20 maanden en het was zijn laatste voeding, echt een supermooie afsluiting.
     
  20. Jazzie

    Jazzie Bekend lid

    6 dec 2008
    787
    0
    0

    ooo.. zit met kippevel te lezen... wat mooi!
    Ik heb met mijn kleine vent nu al best veel meegemaakt betreffende de voedingen. en ik vond het heerlijk hem zo in bad te voeden. hij ook. hij lag zo relaxed tegen me aan. duidelijk te genieten. die beentjes die gewoon heerlijk in het water dreven..
    genieten zo he.

    @zogelukkig. voor jou kan het niet bijzonder of leuk zijn. maar voor anderen dus wel. voor veel vrouwen is het wel een drempel om overal te voeden. en die vinden het dus heel wat als ze ergens anders dan thuis gevoed hebben.
     

Deel Deze Pagina