Hoi dames Ik heb een hele onregelmatige cycles maar ik heb 4 weken aangehouden dus dan zou me nod afgelopen zaterdag zijn. Maar heb vanochtend test gedaan en de controle streep was er wel maar stonden allemaal overdwars strepen en toen ben ik na 20 min weer gaan kijken en toen waren ze we en toen zag ik een lichte streep en die streep staat er nu nog hij is wel heel dun. Maar nu weet ik niet wat ik moet denken.. Is die nu wel positief of negatief? Het was een test van kruitvat 2 v 5 euro
Een test geeft het meest betrouwbare beeld na 5 minuten... Er kunnen namelijk indrooglijntjes komen als er meer tijd voorbij is. Met 20 minuten verder denk ik dat ik je het best kan adviseren om morgen/overmorgen even een nieuwe test te doen en dan precies na 5 minuten te kijken...
Mijn camera is heel erg slecht dus je kan het niet zien.. Maar ga morgenvroeg weer testen.. Maar is wel raar als er een streep is is het een streep toch?
Lijkt mij wel dat als er een streepje te zien is dat er dan hcg in je urine zit. maar voor de zekerheid zou ik met enkele dagen weer even een testje doen. succes
Ik heb ook wel eens een heel licht streepje gehad na 5 minuten, helaas was ik de volgende dag gewoon ongesteld. Als ik jou was zou ik gewoon nog een keer testen en kijken wat er dan gebeurd! Succes en hoop voor je dat het raak is