Erveringsdeskundige gezocht ;)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door HMT, 30 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HMT

HMT Actief lid

26 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben afgelopen december bevallen van een gezonden zoon
    Nu willen wij graag deze zomer weer zwanger raken van een 2de

Zoek eigelijk mensen die hier ervaring mee hebben om na een half jaár weer zwanger te zijn en die hun ervaring willen delen zowel over het zwanger zijn als over het begin als de 2de geboren is

2. ilka

ilka Lid

2 feb 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ik ben geen ervaringsdeskunsige maar onze dochter is nu bijna zes maanden en ook wij zijn weer aan het proberen of wij weer zwanger mogen worden. Heel spannend, ook even afwachten of mijn cyclus weer normaal is. Na mijn bevalling was dit niet zo en ben ik weer de pil gaan slikken, maar daar ben ik net mee gestopt.

3. HMT

HMT Actief lid

26 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend weer dan he ;) succes hopelijk tel je snel aan

4. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

5 feb 2015
    1.258
    55
    48
    NULL
    NULL
    Ik was na vier maanden zwanger van de tweede. Ik vond zowel de zwangerschap als het eerste jaar prima te doen. Ik had iets eerder last van incontinentie bij het plassen en eerder in de zwangerschap pijn in mijn heupen tijdens het slapen, maar grote klachten zijn verder uitgebleven. Ik vond het ideaal dat toen de baby geboren was, de oudste ook nog jong was: ik hoefde er niet op uit voor psz of school, de oudste sliep ook nog wel twee uur 's middags. En vanaf dat de jongste 1,5 was hebben ze altijd veel samen gespeeld. Dat is alleen maar beter geworden, ik heb er nu echt geen omkijken meer aan. Kortom: alleen maar positieve ervaringen hier! Maar vraag gerust als je dingen meer specifiek wilt weten.

5. HMT

HMT Actief lid

26 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super! Dit was eik een beetje waar ik benieuwt naar was ja! Lijkt me zo leuk als ze zo kort op elkaar zitten dat ze dan okk echt iets aan elkaar hebben

6. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Ik vond en vind het nog wel vrij pittig. Oudste is bijna 5, ik moet er dus wel elke dag uit voor school :) onze dochter is nu bijna 20mnd, huilbaby en nog steeds veel huilen. Toen zij 4mnd was, kwam ik er achter pril zwanger te zijn. Ik vond de zwangerschap met een huilbaby vreselijk. En een baby met een huilbaby/peuter ook niet te doen! Ze schelen iets minder dan 13mnd. Gelukkig huilt jongste bijna niet (nu 7mnd) ik was daar echt bang voor.

Naast dat allemaal heeft het ook z'n leuke kanten.... Zusje is heel lief voor haar babybroertje. Te schattig gewoon :) en ik geloof zeker dat ze veel aan elkaar zullen hebben straks!!

7. HMT

HMT Actief lid

26 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat lijkt me idd erg heftig ja met een huil baby erbij zeg

Deel Deze Pagina