Hoi meiden! Ik heb vorige week zaterdag en zondag een positieve ovulatietest gehad. Afgelopen vrijdag had ik ineens (sorry voor de details) een dik stuk slijm met oudroze bloed erbij. Daarna niet meer. Gisteren net zo. Nu ging ik net naar de wc en zag ik helderrood in mn inlegkruisje en met afvegen weer wat oudroze. Al sinds vrijdag menstruatiepijn. Heb ik eigenlijk altijd al ruim een week voor de tijd, gisteren zelfs paracetamol geslikt. Dus eigenlijk de moed alweer opgegeven, maar.. dit bloed steeds ken ik niet. Vorige maand eenmalig gehad. Zou dit met een innesteling te maken kunnen hebben? Leek mij zelf wat vroeg vrijdag, maar.. misschien herkenning? Moet zeggen dat ik ook behoorlijk wat stress heb de laatste tijd, wellicht dat het daar mee te maken heeft?
Ik denk eerder aan een ovulatiebloeding. Als je test zaterdag/zondag positief was heb je maandag/dinsdag je eispong gehad. Een innesteling op 4/5 dpo is bijna onmogelijk. Ik heb ook weleens een paar dagen na ovulatie wat bloedverlies gehad en dat bleek dus een ovulatiebloeding.
Bijna onmogelijk zou ik niet zeggen gebeurt vaak genoeg. Ik had het ook en weet dat rogijuli hier het ook had zo'n vroege innesteling. Dames die op 7 dpo positief testen ( en dat gebeurt nog best vaak) die hebben op 4/5 dpo een innesteling gehad. Als afgelopen vrijdag een innesteling was zou ze nu al positief testen
Een innesteling kan zeker op 5dpo. Heb het zelf ook gehad en op 8dpo in de avond een psotiieve zwangerschapstest. Op 5dpo was ik misselijk en wat krampen in m'n buik.
Hoi! Nee, nog niet! Ik heb pas zondag mn NOD. Heb nog steeds die rare afscheiding, dan bruin, dan rood, dus nu al vanaf vrijdag.. En ook menstruatiepijn, dat ik paracetamol in moet nemen, dus heb eigenlijk de moed al opgegeven.. Zal de stress wel zijn of hormonale disbalans, heb ik ervaring mee..
Dit idd. Mijn test was op 6 dpo vaag (niet op de foto te zien na uploaden) en op 7 dpo een mooie lichte streep, ook goed zichtbaar op de foto na uploaden. @Elleke meten is weten. Als het de innesteling was zou je nu al duidelijk positief moeten testen . Daarvoor hoef je je nod niet af te wachten hoor