Welke reden?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Sammeke, Jul 9, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sammeke

Sammeke Actief lid

Nov 2, 2014
    216
    0
    0
    Hoi allemaal,

Sedert vandaag ben ik begonnen met verdere stappen naar een hopelijke zwangerschap in de toekomst. We starten namelijk met Pregnyl en zien dan verder. Ik vroeg me nu af, wat de reden voor jullie was om verdere stappen te ondernemen en welke behandelingen jullie dan allemaal doorgaan zijn?

Alvast bedankt!

2. flower78

flower78 Bekend lid

Feb 12, 2014
    540
    9
    18
    Sammeke: we zijn al 4 jaar mee bezig en er is geen reden bij ons gevonden waarom het niet lukt! Sinds 2014 hebben we 6x IUI gehad maar helaas geen succes..in aug doen we ons eerste ivf...jullie heel veel succes met je wens en hopelijk word je heel snel zwanger!

3. zuuske

zuuske Fanatiek lid

Oct 9, 2010
    1,317
    0
    36
    Tilburg
    Ja die stappen die je neemt.... ik had (wij hadden) van te voren ook nooit bedacht dat dit er allemaal van zou komen. Maar hoe langer we bezig waren met het verwezenlijken van die droom, hoe sterker de wens werd. En dan, dan ga je steeds een stapje verder. We rolden gewoon (nou ja, gewoon..) van het ene in het andere, vooral omdat er geen reden was waarom het niet zou kunnen lukken. (zie handtekening) Wij hebben onze grenzen verlegd, ver verlegd. Maar nu ik die kleine wiebelkont in mijn buik voel, weet ik dat het het allemaal waard was.

Veel succes!

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wij zijn na anderhalf jaar naar de gynaecoloog gegaan. Omdat we het toch wel iets te lang vonden duren en wilden weten wat het probleem zou kunnen zijn.

Dus een afspraak. Mijn man moest zijn zaad inleveren en toen we de uitslag kregen kreeg ik een echo. Hier bleek wel gelijk dat het 'probleem' bij mijn man ligt. Mijn echo was goed. Ik moest vervolgens 2 keer bloed geven in mijn cyclus. Dag 4 en 7 dagen na mn eisprong. Die was ook goed. Na 3 maand moest mijn man opnieuw zaad inleveren om te controleren of het niet eenmalig heel slecht was. Vervolgens moest hij bloed geven, dit bleek niet goed dus weer opnieuw. Dit maal wel goed. Ik kon ook nogmaals bloed geven voor allerlei ziektes en noem het maar. Deze was ook goed.

Uitslag van de laatste uitslag was weer erg slecht, minder dan 0 1 miljoen aanwezige zaadcellen. Dus icsi. Geen iui of ivf want hier is het niet goed genoeg voor.

Opnieuw bloed gegeven om te controleren op hiv en dergelijke bij beide.
    En over 3 weken het eerste gesprek bij de verpleegkundige om te bespreken wat ik ga spuiten en wanneer.. Dus spannend!!

Share This Page