Puregon ervaringen

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Silmie, Jul 8, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Silmie

Silmie Lid

Jul 8, 2015
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben 25 jaar en heb 2 behandelingen clomid gehad deze sloegen niet aan. Ben nu bezig met mijn eerste behandeling puregon op dag 8 was er een eitje 13 mm te zien is dit een goed teken? Hoe groot moet je eicel zijn om te gaan springen?

Lees graag jullie ervaringen

2. alles

alles Lid

Jun 12, 2012
    32
    1
    6
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Ik weet uit mijn IVF-poging dat eicellen vanaf 10 mm als "actief" worden gezien: die zijn dus aan het rijpen. Alle follikels die onder de 10 mm bleven, waren niet goed. Een eicel springt zo rond de 20 mm. Maar ik weet niet of bij gebruik van Puregon andere waarden gelden, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat dat zo is. Succes!

3. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

Feb 25, 2015
    2,612
    996
    113
    Geen ervaringen, maar wat ik weet is zoals alles al zegt dat hij springt bij ongeveer 20 mm. Normaal gesproken groeit een eitje ongeveer 2 mm per dag, dus dan is 13 mm op dag 8 al heel goed. Maar ik weet natuurlijk niet hoe snel die bij jou gat groeien onder invloed van de puregon. Kan je dit soort info ook niet gewoon aan je gyn vragen? Die kan daar prima antwoord op geven.

4. Silmie

Silmie Lid

Jul 8, 2015
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor jullie reactie. Ja kan het aan de gynaecoloog vragen maar was dat vergeten en wilde toch graag weten of ik de goede richting op ga.

Share This Page