Hoi allen,ik lees altijd en reageer nooit maar zit nu zo in twijfel.. cyclus is mega onregelmatig 28 tot 34 dagen. Vorige week pms klachten. Omdat we nu op vakantie gaan voor de zekerheid getest. Moet het vroeg weten ivm schildklier medicatie. Is een licht streepje ook positief? Zien jullie t ook? Met middagurine test van sensitest (gewoon) en kruidvat early.
Is zeker positief. Goed om nog voor je vakantie wel te overleggen met je arts over de schildkliermedicatie!
Ja vind het toch n beetje gek, omdat het niet heel duidelijk is, de huisarts te bellen. Maar idd miss verstandig en dan morgenochtend met ochtendurine testen. Heb wel menstruatie gevoel al 9 dagen.
Je cyclus is regelmatig hoor. Alles tussen 25-35 dagen. Ik zie zeker een streepje! Met de clear blue heb je geen twijfel over wel / geen streepje daar staat op of je zwanger bent of niet en hoeveel weken geeft die aan. Als je tenminste met weken indicator koopt. Spannend!
Ik vind je cyclus helemaal niet zo onregelmatig en de test overduidelijk positief. Zou even bellen om te overleggen over je schildklier en verder genieten gefeliciteerd