Ik hoop idd ook dat de volgende keer wel boven de -10 kg uitkom. Goed van je! 1,8 in 2 weken, is nog best wel veel hoor.. het moet ook niet te snel gaan dat is niet echt gezond. Oh hmmmm chocolade bonbons maken workshop!! lijkt mij ook wel wat Ik ben benieuwd wanneer je je afspraak hebt!
Jah echt vreselijk balen was het! ook omdat ik er zo op hoopte deze keer. Maar man lief heeft deze week zijn laatste werkweek van zijn bijbaantje , en daarna hebben we lekker veel tijd voor elkaar We zijn van plan er nog meer voor te gaan komende maand dan anders... (aangezien we niet vaak veel tijd hadden om te klussen) Misschien is dat ook wel de reden dat het zo lang duurt voor het raak is. misschien waren we wel op de verkeerde momenten aan het klussen, Aangezien ik nooit weet wanneer ik een eisprong heb. Ik heb wel eraan zitten denken om te temperaturen, maar ik ben er nu al zoveel mee bezig ben bang dat ik dan helemaal doorsla en straks een emotioneel wrak ervan wordt als het dan nog steeds niet lukt. Ik probeer nu eerst die pillen, ookal heb ik er moeite me ze door te slikken ik wil het gewoon proberen. Gelukkig stelde de ongie gisteren nog niet veel voor en konden we gewoon naar de sauna hoor! Sauna was echt heeeeeeerlijk!! Echt een aanrader!! We zijn naar de Veluwse Bron geweest. Er waren ontzettend veel verschillende sauna's (infrarood sauna , panorama sauna, veluwse sauna, Stilte sauna, Muziek sauna, verschillende vinse sauna's, pakistaanse sauna, wildopservatiesauna, loyly sauna, verschillende aardsauna's, stoomgrot. Verder verschillende baden : gewone binnen en buiten zwembad, zoutwaterbad Oosters badhuis, diverse stoombaden, Turks stoombad, kruidenbad, Voetenbaden, wirlpools, bruisbad En verder een scrubtempel, kon je jezelf helemaal zelf met zout inscrubben. Het waren zoveel verschillende dingen, maar we hebben geprobeerd de leukste ervan te doen, We wilden eigenlijk ook nog een massage maar aangezien het vakantie was en ook nog eens badpak-dag was het er behoorlijk druk. En ik ben niet echt een persoon die in de blote kont erheen zou willen/durven. Maar echt een aanrader die veluwse bron, en nu in de flair ook nog een kortingsbon!!
H&F, wat klinkt dat heeeerlijk die sauna! Zou ook echt graag willen gaan, maar zal toch even 2 maandjes moeten wachten. Maar klinkt idd als een aanrader. Wat fijn dat je man bijna klaar is met zijn bijbaantje dan kunnen jullie inderdaag meer van elkaar gaan genieten, gewoon lekker vaak klussen wie weet is het wel raak
ik wist niet eens dat je beter niet naar de sauna kon de 1e 14 weken.. Tot ik het nu van jou lees en heb het ff via google opgezocht.
Ja dat schijnt niet goed te zijn zoveel warmte, tenzij je heel regelmatig naar de sauna gaat dan zou je lichaam er tegen kunnen. Maar als je zwanger bent kun je net zo goed even een tijdje wachten toch. Jij bent gelukkig lekker al geweest, nu ben je lekker uitgerust je man is straks weer vaker vrij dus dan kunnen jullie ertegen aan en dan eventjes wachten (hopenlijk) voordat je de sauna weer in mag.
Ohh ik zal dan zeker geen moeite hebben om dan een poos niet te gaan hoor , dit was de 1e keer dat ik naar een welness center geweest ben..
Sauna, heeeeerlijk!!! Dat doen we veel een veels te weinig!!Kan me voor stellen dat je lekker genoten hebt. Ben wel jaloers op je H&F. En wat fijn dat je mannetje nu wat vaker thuis is. Kunnen jullie nog vaker gaan klussen!! En Manny, gisteren dus weer een positieve test!! Een voorzichtige gefeliciteerd van mijn kant. Ik hoop dat het deze keer goed zal gaan. Op zich wel fijn dat je zo vlot achter je laaste mk weer zwanger bent geworden. Maar kan me voorstellen dat het nu wel even een emotionele achtbaan is....!
whaha ach dit was ook nog maar mijn 1e keer, maar denk dat als de portemonnee het toelaat dat ik wel eens vaker wou willen! @ Manny : Vanuit hier ook een voorzichtige gefeliciteerd!! kan me heel goed voorstellen dat je bang bent dat het weer mis gaat. Ik hoop voor je op een goede afloop.
Even een egosign hier....! Druk weekend achter de rug hier. Wel leuk hoor. Mijn zusje en zwager helpen verhuizen, zaterdag heerlijk avondje met vriendlief op bank-bed gehad. En zondag middag-avond met de (bijna volledige) vriendenclub samengeweest, om een stukje in elkaar te zetten. Een stel trouwt a.s. vrijdag. Was erg leuk, de twee kleintjes van vriendinnen waren ook mee. Dus ook het 4 weken oude knulletje van mijn beste vriendin. Toch merk ik dat ze nu veel contact zoekt met de andere moeder uit de club. Voelde me er soms een beetje naar onder. Meer omdat het nog niet op lijkt te schieten hier. Heb nog steeds geen brief voor een afspraak met de fertiliteitsarts ontvangenl..... Ik ben nu wel zo klaar met al dat gewacht. We zijn nu al bijna 8 mnd onderweg en we hebben nog niets gerichts kunnen doen....Tenminste zo voelt het. Wat mijn betrefd hadden ze me nu weer een proverakuur gegeven zodat ik dan meteen met de clomid kan beginnen. Maar goed dat duurt dus nu nog wel even,....in 2010 dus geen baby meer voor ons....!! Het erge is ook gewoon dat ik mezelf zo zielig begin te vinden Triest he....ik heb nl. een antipatie tegen mensen met zelfmedelijden.
Wat is het rustig hier, waar zijn jullie??? Heb helaas wat minder leuk nieuws te vertellen. Ben op zich wel blij dat er schot in de zaak komt, maar het duurt nog zo lang... Want ik heb zonet de brief van de fertiliteitsarts binnen gekregen en ja ja,.....we moeten nog maar weer even 6 weken wachten!!! (dus gaan 2010 kindje voor ons....!!!) Vriendjelief moet eerst nog even een kwakkie inleveren 2 weken ervoor. Mag voor die tijd ook niet nog een keer starten met de Provera. Misschien dat ik dat na de afspraak alsnog moet doen....(dus dan weer 2 weken wachten) Bleegh blegh blegh ben het zo zat nu. Heb net eerst even een potje zitten te brullen, en heb nu weer traantjes over de wangen rollen...!! Waarom duurt het toch allemaal zo lang?? Ik heb er echt alles voor over om zo'n klein hummeltje in mij te mogen dragen en laten groeien. Op moment van de afspraak zijn we alweer 9 mnd onderweg en nog weinig kunnen doen wat echt nuttig was (voor mijn gevoel).... Ben het zat zat zat........!!!!! Ik wil NU zwanger zijn.Echt ik had me dit allemaal zo anders voorgesteld en Jan en alleman om mij heen wordt binnen no-time zwanger, of ongepland...!! Grrrr kan ik niet meer hebben nu! Sorry voor dit enorme deprimerende en klagende berichtje maar moet het even kwijt! groetjes
haijj Novadex. vervelend dat je nog zo lang moet wachten op de afspraak bij de fertiliteitsarts, en ik snap heel erg goed hoe je je voelt, maar zie het maar zo, je krijgt hulp. en wie weet ben je nadat er hulp komt wel vrij snel zwanger. En wie weet blijft 2010 wel jullie jaar, jullie jaar dat jullie een positieve test hebt??? Wel positief blijven he!! maar jah ik weet hoe moeilijk dat soms is!
Haijj Hier gaat alles zijn gangetje. ik zit nu op dag 16. Eigenlijk niet veel te melden hier... Hoe is het bij jou? En bij jou Blossum?
ik ken iemand die dik is en dan mag je rustig zeggen dik en heeft nu ook een kindje dus dat kan zeker hoor mijn eerste symptoon was een innestelingsbloeding van 2 dagen en dan bruin bloed en heel weing
Klopt flappie ken meerdere verhalen van dames met overgewicht die gewoon zwanger zijn geworden. Jij gefeliciteerd met je zwangerschap!
Hee meiden, wat balen dat er nog niet zo veel nieuws is hier... Ik heb maandag weer een echo gehad, ik was dinsdag 8 weken zwanger. Toch wat verder dan hij in eerste instantie dacht. We hebben het hartje zien en horen kloppen en alles zag er goed uit. Ik begin de eerste misselijkheids kwaaltjes ook te krijgen maar die neem ik voor lief. Ik zou zo graag lezen dat jullie ook leuk nieuws hebben, verlies niet de hoop hoor meiden! Dikke knuffel voor jullie
Ik heb geen idee wanneer ik kan testen. Ook heb ik geen idee wanneer mijn eisprong is omdat ik altijd al in die 15 maanden nog nooit een regelmatige cyclus gehad heb. wat best irritant is