Onregelmatige cyclus + eerste symptomen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Blossum, 21 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. novadex

novadex Actief lid

28 aug 2009
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    H&F, heeft je man inmiddels al een telefoontje ontvangen? Spannend hoor! Om wat voor soort baan gaat het?

Blossum, hoe gaat het met jou, nog steeds kwaaltjes-vrij? Wat heerlijk zeg! Ik hoop dat je hele zwangerschap zo voorspoedig mag verlopen. Inmiddels al wat spulletjes aangeschaft of besteld voor de kleine spruit?? Willen jullie eigenlijk weten of het rose of blauw wordt??

Hier verder weinig nieuws, vandaag de 8e Provera dag. Zondag de laatste en dat w.s. woensdag ongesteld (dag 1 dan dus...) Dan op dag 3 tot dag 7 aan de Clomid, en op dag 10/11 naar de F-arst voor een echo en samenlevingstest....laten het allemaal maar over ons heen komen.
    Ik heb er nu in ieder geval een iets geruster gevoel over. Niet meer 'doelloos' wachten. Er wordt wat aan het probleem (uitblijvende eisprong) gedaan.
    Verder van het weekend lekker genieten van het weer!! Heb vrijgezellenfeest en high tea, dus gezelllige dingen voor de boeg!
    EN jullie?? NOg plannend

P.S. de vakantie is nog niet gebeokt hoor, het zijn louter plannen...!!

2. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Novadex: Hee, het gaat nog steeds erg goed. Voel me idd heerlijk. Wel af en toe bandenpijn en hoofdpijn. Dat soort kwaaltjes, maar gaat goed hoor. Heb al heel veel dingen gekregen en zelf haast nog niks gekocht. Laatst wel een schattig mutsje en slofjes. We willen niet weten wat het wordt lijkt ons toch wel een hele leuke verrassing.

Wat goed dat jij er nu een wat geruster gevoel bij hebt. Hoop echt dat er wat uit komt. Of dat je iig gerichter kan gaan klussen. Geniet lekker van je weekend!

H&F: wat goed dat het afvallen zo goed gaat. Je zult wel trots zijn op jezelf! Hoop dat het je nu ook goed afgaat. Succes ermee! Fijn weekend

3. HopeandFaith82

HopeandFaith82 Bekend lid

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Nee nog geen telefoontje ontvangen maar als het goed is krijgt ie de baan wel.
    was in het gesprek al wel duidelijk, op welke afdeling die dan zou komen, het telefoontje is als het goed is om te kijken wanneer ie begint. Het is in een supermarkt.

Ik heb geen plannen voor het weekend.
    beetje huishouden doen, in de tuin bezig denk ik.. misschien ook niet :p

Fijn dat je gevoel over alles nu iets rustiger is!!

4. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Thnx :D jij ook fijn weekend..

En Novadex natuurlijk ook!!

5. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Dat je misschien af moet vallen om de kans te vergroten op een zwangerschap oke, dat kan, maar artsen moeten degelijk wel rekening houden met de gevoelens, sommige mensen kunnen er niet eens iets aan doen. En ook al ben je misschien geen maatje 36 je hebt altijd kans om zwanger te raken hoor, bewijs is mijn vriendin met 109 kilo 4 kinderen, gezond en wel op de wereld.
    Artsen zijn gewoom lompe mensen.

Ik moest mijn gewicht stabieler houden om een kans te maken, ene week weeg ik 56/57 andere week 62/63 ( hormonale problemen) maar rekening er mee houden dat ik zo schommel buiten mijn schuld om houden ze totaal geen rekening mee.

6. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden

Klopt, veel artsen houden geen rekening met gevoelens van patiënten
    en je bent voor sommigen gewoon een nummer, i.p.v. een persoon met gevoelens.
    Ik weet dat er veel "dikkere" vrouwen zijn die gewoon zwanger worden zonde problemen. Maar jah bij mij werkt het me schijnbaar tegen. (tenzij het probleem niet bij mij ligt, maar bij mijn man)
    Het blijft voor mij daarom ook moeilijk te accepteren dat het we niet geholpen worden,
    en dat alles om mijn gewicht gegooid wordt, maar jah ik heb geen andere keus dat te proberen ermee om te gaan.

Wat vervelend dat jou gewicht zo schommelt buiten jou schuld om!

7. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Tis inderdaad gewoon schandalig, heb toen ook flink geklaagd bij me huisarts dat hielp wel, die arts kreeg wel even een opstandje. Maar goed, ik hoop dat jullie snel een wondertje mogen verwachten. soms is het zo oneerlijk verdeelt, sommige hebben 6 a 7 kids en kunnen er amper voor zorgen ( geestelijk bedoelt dan) en sommige hebben zoveel liefde en aandacht voor een kindje over en moeten dan zolang wachten erop.

Hoop dat jullie een spontane zwangerschap mogen krijgen, misschien kun je eens kijken voor homeopatische middelen die kunnen helpen met een cyclus op orde te krijgen. Of in elk geval wat meer gelijk. Ben nu zelf ook al 2 dagen overtijd, voel me ook totaal niet goed, maarja moet nog even wachten, mijn lichaam houd me altijd voor de gek helaas.

Ps ja inderdaad erg lastig dat me gewicht schommeld maar zomer komt eraan, meestal loop ik dan weer beetje rechtmatig met me gewicht.

8. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    jah ik ben het helemaal eens met alles.
    Thnx heel lief van je, ik hoop ook dat het via de natuurlijke weg lukt.
    ik zal voor je duimen dat je een mooie positieve test in handen mag hebben!! Je hebt nog niet getest?

9. novadex

novadex Actief lid

28 aug 2009
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden,

Even een egoberichtje van mij. Heb vorige week zondag de laatste Provera tablet gehad/ Nu dus al 7 dagen verder en nog steeds niet ongesteld Zwanger kan ik niet zijn (niet mogelijk als je provera slikt omdat er geen eisprong is) Dus het geduld wordt weer op de proef gesteld. Heb al wel een paar dagen een rommelig gevoel in de buik, maar schijnbaar is dit dus geen komende menstruatie
    Blegh ben het zat!
    Als ik morgen nog niet ongesteld ben dat zal ik de F-arts eens bellen wat hij ervan zegt...!

HOe is het verder met jullie??

Liefs

10. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Novadex, wat balen dat je dan niet ongesteld wordt. Moet je idd morgen maar bellen, lijkt me toch wel dat hun een antwoord voor je hebben of iig weten wat je dan moet doen. Ik had na die hormoon kuur die ik toen heb gebruikt ook maar een kleine bloeding die weinig voorstelde. Maar het zou fijn zijn als je iig iets van een ongesteldheid hebt. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Met mij gaat het verder zn gangetje. Heb wel al een week last van mijn rug. Daar baal ik flink van want het ging na al die manueel therapieen juist beter, en hoop echt niet dat ik bekkeninstabiliteit krijg. Maar ja we wachten het even af. Zoiezo heb ik morgen een heerlijke massage, dus daar kijk ik al helemaal naar uit.

H&F, hoe is het met jou? Heb je al een afspraak gemaakt bij een andere gyn? En hoe gaat het afvallen? Heeft je man de baan gekregen, ik hoop het voor jullie.

11. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Haijj

Hier kan het beter.
    Ben behoorlijk verkouden, al een week enorm moe, en begin nu ook weer met hoesten. Ben bang dat ik weer last ga krijgen van mijn ASTMA.
    Verder zit ik nu op dag 36, 2 x Negatief getest en nog geen bloed gespot.
    Dus is afwachten
    Met het afvallen gaat het redelijk. (kan de laatste 2/3 dagen wel beter) ik kan de laaste paar dagen de lekkere dingen heel moeilijk weerstaan en ben ook een paar keer de fout in gegaan.
    Ben bang dat er ook weer iets aan kg bij is gekomen :(

Een afspraak voor de Gynaecoloog heb ik nog niet gemaakt.
    Ik wil eerst echt op de -20 zitten, aangezien ik iedere keer schommel.

12. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    H&F: wat balen dat het weer even wat minder met je gaat. Hoop dat je Astma niet te veel door gaat zetten. En dat afvallen gaat miss volgende week wel weer beter. Het is toch ook niet gek dat je af en toe de fout in gaat? Vind het niet echt de fout in gaan want je moet toch ook af en toe wat lekkers kunnen eten, anders is het niet vol te houden. Je bent al ruim 13 kg kwijt, dus het gaat hartstikke goed. Hou vol meis, des te eerder kun je een afspraak maken! Sterkte met alles en hoop dat je je snel beter voelt!

13. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Thnx :D
    Nou mijn astma zet helaas wel door. moet me morgenvroeg helaas ziek melden & meteen bij de huisarts langs.
    ik ben enorm benauwd en loop veel te hijgen en het piept bij het ademhalen.
    Voor mijn gevoel is het benauwde nu erger dan normaal.
    's nachts is het het ergste, dan krijg ik zowat geen lucht :(
    waardoor ik weer slecht slaap. en overdag heel moe van wordt

14. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat vervelend... Hoop dat je wat kunt krijgen van de dokter want snap dat dit niet te doen is voor je. Sterkte!

15. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Ben net bij de HA geweest en heb weer een prednisolon kuur meegekregen voor 7 dagen, en moet het rustig aan doen.
    Ik hoop dat het snel wat beter word, want met de slaapgebrek erbij is het geen pretje.

16. novadex

novadex Actief lid

28 aug 2009
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    H&F, gadsie he wat vervelend met je Astma! Hoop dat de medicatie je snel verlichting kan geven (en daardoor wat meer slaap!!)

Heeft de medicatie verder nog invloed op evt. zwanger worden??

Sterkte !

Blossum, ik hoop ook voor je dat je geen last van bekkeninstabiliteit gaat krijgen. Was de massage nog lekker, en heeft het je verlichting gegeven??

17. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    De massage was heerlijk! Me rug voelt nu weer een stukje beter. Ga ook mijn oefening van de manueel maar weer even oppakken. Liever voorkomen dan dat ik straks met de ellende zit.

H&F, hoop dat je medicatie snel zijn werk gaat doen en dat je iig weer lekker kunt slapen. Neem wel je rust he!

18. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    @ novadex: thnx, nee de med. Hebben er geen invloed op. Heb het ff na gevraagt.

@ blossum: ik hoop voor je dat je geen BI krijgt.
    En ik hoop ook dat ik snel weer een beetje fatsoenlijk slaap

19. novadex

novadex Actief lid

28 aug 2009
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi, even update,
    Ben dan vanmorgen eindelijk ongesteld geworden!!!
    Mag dus vrijdag beginnen met de Clomid (tot en me dinsdag). En dan als het goed is volgende week vrijdag (of zaterdag) naar de F-arts om te zien of er een eitje is gegroeid en klaar ligt.
    Hoop dat er dan nu eindelijk eens wat actie in mag komen!!

Liefs

20. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    #300 HopeandFaith82, 6 mei 2010
    Laatst bewerkt: 6 mei 2010
    wauw wat goed Novadez!!!! Endelijk komt er actie!! :D:D
    Wij wachten in spanning af :D

Hier :
    De prednisolon begint hier goed te helpen, eergisteren onwijs veel gehoest en veel slijm overgegeven(sorry als je zit te eten ;))
    Gisteren nog wel veel gehoest en overgegeven maar werd voor mijn gevoel wel iets minder.
    vandaag is nog ff afwachten.

verder :
    CD 41 en nog geen enkel inimienie druppeltje bloed te bekennen.
    heb sindsde 2e negatieve test geen test meer gedaan. heeft toch geen zin voor mijn gevoel.

Ennuhh :

MIJN MANNETJE HEEFT DE BAAN!!!! YEAHHHHH!!!
    eerst 3 maanden op proef en daarna zit ie gebakken!!

Deel Deze Pagina