Onregelmatige cyclus + eerste symptomen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Blossum, 21 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

IK HEB een zeer onr cycl varieert van 30,35,36,40,45 nu had ik vorige maand een mk ,daarna vrijwel gelijk ongi geworden 7 dgn nadat ik gevloeid had,,, nu had ik deze maand op dag 10 een pos ovu test, 2dgn achter elkaar..dus ben benieuwd eind deze maand maar ff testen

2. HopeandFaith82

HopeandFaith82 Bekend lid

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    ik zal voor je duimen Music!

3. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Ik heb ook ineens sinds een paar maanden dat het onregelmatig komt.. Nu heb ik 8 mei een menstruatie-achtige kramp gehad. Die avond ook sex gehad en nu sinds zondagavond misselijk. En toenemende pijn aan mijn tepels/borsten wat ik herken van mijn vorige zwangerschap. Ook het avond eten gaat moeizaam wat ik ook herken. Ik ga zondag testen. Dan is het 2 weken na eventuele bevruchting als die kramp een eisprong geweest zou zijn. Mijn cyclus werd elke maand een paar dagen langer.

Groetjes

4. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Music & Fleur. Duimen maar! Hoop dat het voor jullie zo mag zijn. Niks vervelender dan een onregelmatige ongie...

5. music4life

music4life Niet meer actief

dankjullie lieverds

6. novadex

novadex Actief lid

28 aug 2009
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Ben vanmorgen weer bij de fertiliteitsafdeling geweest. (ken het ritje nu wel uit mijn hoofd).
    Het eiblaasje van afgelopen maandag was weer 5 mm gegroeid, en is nu 16 mm groot. Het was positief omdat dat betekend dat de cyste in mijn andere eierstok geen neg. gevolgen heeft voor deze cyclus.
    Nog 4mm en dan mag mijn ei springen!!!!

Zondagmorgen moeten we terugkomen voor een samenlevingstest, Dat betekend dat we morgenavond verplicht moeten klussen. En dan ook nog rond een bepaald tijdstip! (hoezo romantisch?????)
    Maar goed, alles voor een goed doel. Ik hoop dan dat mijn ei volgende week echt kan springen!!!!
    Laat dan het echte werk maar beginnen!

H&F, is er bij jou ondertussen al een ongi om de hoek komen kijken?? Wat ontzettend klote zeg dat je cyclus weer zo lang is deze ronde! Grrrr!!

7. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    jah dat is idd niet echt romantisch verplicht klussen ;)
    maar je kan het wel romantisch maken natuurlijk...(kaarsjes en samen uiteten)

Nope, hier nog steeds geen ongie... :(
    Jah nogal klote jah.
    Heb net een lading nieuwe ovulatietesten binnen dus laat de volgende ronde maar komen!! Grrr....

8. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Novadex: oelala dat zal wat worden morgen avond. Miss is het zo de eerste keer ook wel spannend om het verplicht te doen. Beeld jezelf dat iig maar in dan valt het miss mee haha.
    Hoop echt dat het gaat lukken, of dat je iig duidelijkheid krijgt.

H&F: verdorie nog geen ongie, wat duurt het weer lang. Hoop echt dat het snel komt en dat je snel met je ovu testen aan de slag gaan. Hoop dat het werkt en dat je dan wat duidelijkheid ervan krijgt. Dus jij ook aan de verplichte klus hihi...

Fijn weekend!

9. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    whaha jah wel als ik snel ongie wordt jah, of 2 mooie streepjes op een test, maar daar ga ik niet meer vanuit.

Vandaag weer bij de dietiste geweest en ik ben sinds de laatste weging bij de dietiste 6 weken geleden 1,9 kilo weer kwijt.
    Al woog ik een week geleden wel minder dan nu, maar dat zou van de prednisolon kunnen komen.
    Was wel een beetje teleurgesteld..... :( ik zie toch liever de 127,6 op de weegschaal staan dan 129,7
    maar goed..............

10. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snap dat je dat balen vind. Maar je bent iig wel weer afgevallen. De ene keer gaat het gewoon sneller als de andere keer. En helemaal met je medicatie is het knap dat je toch wel afgevallen bent. Komt goed, gewoon doorzetten.

Kreeg leuk nieuws, we kunnen van familie hun oude baby kamer krijgen, dus die hoeven we niet te kopen. En morgen gaan we kijken bij een bugaboo van kennissen om over te nemen. Ben ik wel blij mee want wilde graag een bugaboo, maar voor een nieuwe hebben we geen geld. Nu maar hopen dat ie er netjes uit ziet.

11. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    wat cool blossum!!
    plaats je een foto ervan hier?? ben heel erg benieuwd!

12. novadex

novadex Actief lid

28 aug 2009
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Blossum, wat gaaf he dat jullie dat mogen hebben! Scheelt inderdaad een heeeeeel hoop geld! Ben inderdaad ook wel benieuwd hoe het eruit gaat zien!!

H&F, je mag echt super trots op jezelf zijn dat je al zoveel bent afgevallen, heb ik echt respect voor!!

Hier redelijk goed nieuws, gisteravond dus op commando moeten klussen (het klussen is niet vervelend, maar wel dat er tijdstippen gegeven worden..!!)
    Vanmorgen mocht ik niet douchen, wat met mijn über hygiëne wel even 3 keer slikken was. We moesten al vroeg op de F-afdeling zijn. En daar heeft hij eerst een echo gemaakt, het eitje was in 2 dagen alweer 6 mm gegroeid. (van vrijdag 16 mm naar vanmorgen 22 mm). Een goed teken dus.
    Daarna de samenlevingstest, en dat was echt niet prettig die eendenbek.
    En nou had kerellief ook nog hard geschoten want het lag diep weg!!! ( hi hi, hij was er helemaal trots op!)
    Maar goed, de uitslag was goed, er waren ruimschoots voldoende levende spermacellen in mijn baarmoederslijmvlies!! Yieehooeee!!
    Nu moet ik dinsdag weer komen om te kijken of mijn ei al gesprongen is!!
    Ben wel heeeel blij dat het goed was, nu hebben we de komende dagen voor het eerst een ECHTE kans om zwanger te raken! En daar gaan we ons uiterste best voor doen!!

13. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    wat super novadex!!!
    ik zal voor je duimen komende dagen!!

14. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Novadex: dat klinkt goed! Hopen dat je snel goed nieuws hebt!!!

Nou wij hebben de bugaboo gekocht hoor, hij is nog helemaal mooi. Geen verkleuringen, 1 klein schade plekje van de parasol. Hij ruikt fris. Helemaal super dus! We hebben er ook een maxicosi bij gekregen. Die is wat ouder dus daar gaan we een hoes voor bestellen, lime groen!

15. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit wordt dan de hoes + verkleiner

16. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    OMG wat onwijs schattig!!!! :D

@hier :
    ik heb vannacht een aparte maar wel leuke droom gehad.

ik droomde dat ik zwanger was..
    van 1e test met 2 streepjes (van blijheid gillen en springen) tot dikke buik aan toe..
    trots dat ik was op mijn buik!! :D

Toen werd ik wakker, moest weer nodig mijn blaas legen.

en toen zag ik dat het testen geen zin meer heeft..

want ik ben EINDELIJK ongie geworden!!!!! :D:D:D:D

dit keer ben ik niet eens zo teleurgesteld.(natuurlijk na die droom wel een klein beetje)
    alleen maar blij dat ik nu eindelijk ongie ben geworden en eindelijk met mijn lading ovulatietesten aan de slag kan.

17. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeeee eindelijk ongie! Kun je aan de slag met je ovulatie testen. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt met de testen. En dat je droom maar uit mag komen!!!

18. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    :D:D thnx ik hoop het ook!

19. novadex

novadex Actief lid

28 aug 2009
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    @h&F, Jaaah eindelijk ongesteld geworden, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Op naar de voglende eisprong (en lang leve de ovutesten)!! Ik ga voor je duimen!!

@ Blossum, wow, mooie wagen zeg!!! En ook de Maxi Cosi, aaaaaahhh daar ligt straks gewoon jullie kleintje in!!!!
    Hmm hoop dat ik ook gauw voor zulke dingen op pad kan gaan!!

Liefs

P.S. Hier vanmorgen nog een neg. ovutest. Dus nog geen eisprong, al oefenen we wel heeeel hard om de zwemmertjes op de goede plaats te brengen!
    Morgenvroeg dus weer echo, hoop dat ze dan een eisprong kunnen zien, of kunnen zeggen wanneer (misschien opwekken met Pregnyl spuit...?)

20. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Novadex, succes morgen! Hoop dat je goed nieuws krijgt.

Deel Deze Pagina