Onregelmatige cyclus + eerste symptomen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Blossum, 21 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HopeandFaith82

HopeandFaith82 Bekend lid

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    suc6 morgen novadex!! ik zal voor je duimen!

2. novadex

novadex Actief lid

28 aug 2009
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel, ik hoop ook op goed nieuws!!
    Maar wil niet teveel hopen!
    We zien wel, was wel weer balen dat ik de eerste 2 uur moest afzeggen op mijn werk, moest dus vervanging voor geregeld worden. Dat vind ik wel steeds vervelend, maar goed we doen het allemaal voor een goed doel!!

3. novadex

novadex Actief lid

28 aug 2009
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vanmorgen dus weer bij de Fertiliteitsarts geweest. Weer inwendige echo gehad, en zoals de arts kon zien was mijn eiblaasje geknapt.
    Het rare vind ik alleen dat ik zondagmorgen nog een eitje had, en ik sinds zaterdag ovu testen gebruik, en nog geen pos. ovutest gehad hebt. Ook heb ik geen verandering aan mijn afscheiding kunnen ontdekken (dit zou toch meer, elastischer en helderder moeten zijn), uit mijn temperatuurcurve kan ik ook nog geen wijs...! Kortom ik weet het gewoon ff niet.
    Moet volgende week bloedprikken, aan de hand van de uitslag kunnen ze bevestigen of het inderdaad een eisprong geweest is. Voor de uitslag wilde ze de tel. afspraak op 24 juni zetten. Dat dacht ik dus NIET, kom op zeg, ga niet nog ff 4 weken wachten op een uitslag van bloedonderzoek, dan start hun zomerstop en ben ik weer 3 mnd verder eer dat we weer aan de slag kunnen. Ben echt even op mijn achterpoten gaan staan!!! Nu wordt ik donderdag gebeld om een afspraak te maken (desnoods bij een andere arts die mij tel. de uitslag wil geven). Ze zijn gelukkkig wel heel begripvol en betrokken vind ik. Als ik bel weten ze meteen je situatie, voel me gelukkig geen nummertje, maar gewoon Suus.
    Goed, mijn NOD dus nu maar op 8 juni gezet, ik ben benieuwd. We gaan vanavond nog maar even voor de zekerheid aan de slag. WIl gewoon geen enkele kans missen!!
    Heb al wel recept voor Clomid meegekregen voor het geval ik toch gewoon ongesteld wordt. Kan ik meteen weer aan de CLomid beginnen op dag 3. Weet niet of ik dan weer steeds naar het ziekenhuis moet voor ei controle. Want ik moet zeggen dat 3 keer per week je wel opbreekt. Ben kapot!!

Goed, ga nu lekker avondje bank/tv hangen
    liefs

4. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    ik zal voor je duimen novadex!!

5. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee novadex, wat apart dat je eiblaasje wel geknapt is maar dat je niets kon zien aan je temperatuur, ovulatietesten of afscheiding. Goed dat je op je strepen bent gaan staan. Je hebt gelijk dat je niet over je heen laat lopen. Je moet idd niet op hun wachten hoor. Dan gaan we nu duimen voor je!!!

6. novadex

novadex Actief lid

28 aug 2009
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb trouwens mijn banner een dagje verzet. Ik ging uit van mijn eisprong op dinsdag. Maar dinsdagmorgen vroeg was het blaasje al geknapt, dus eisprong w.s op maandag geweest (of misschien zelfs al zondagavond).
    Scheelt weer een dagje wachten.....!

7. novadex

novadex Actief lid

28 aug 2009
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat is het rustig hier,.......
    Meiden waar zijn jullie??

Ik heb eigenlijk ook niet heel veel te melden hoor, moet nog 3 dagen wachten tot mijn NOD. Mag vanmezelf pas woensdags testen, als mijn temperatuur het tot die tijd volhoudt om hoog te blijven, en ik niet ongi wordt....!

Spannend dus, maar verwacht er niet zoveel van, ik voel me niet heel anders dan anders. De dingen die ik voel waren er misschien eerder ook wel, maar toen nooit op gelet...!!

Ik houdt jullie op de hoogte!

Hoe is het met jullie verder??

8. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee! Het is hier idd behoorlijk rustig. Wat spannend Novadex, probeer te wachten tot woensdag hoor, anders maak je jezelf gek. Ik hoop echt een positieve test voor je. Ook voor H&F hoor.

Met mij gaat het goed. Vandaag hebben we het kamertje gekregen van familie. Die is alleen lichtgeel en dat vind ik niet zo mooi dus dat willen we gaan verven. Pff zal nog een hele klus worden. Heb ook een nieuwe hoes voor de maxicosi besteld, lime groen, die heb ik van de week binnen gekregen en die is erg gaaf. Maandag hebben we de echo, best spannend, maar ook erg leuk want dan kunnen we eindelijk echt ons kindje zien. Ik begin trouwens ook sinds deze week de baby te voelen, is nog heel minimaal hoor is echt nog geborrel... Maar wel heel leuk!

9. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Hier is het ook rustig. CD14(van de 'kweetniethoeveel)

Eergisteren heb ik ff een kl*te dag gehad. mijn schoonzusje is bevallen, en die kwam ff heel erg hard aan bij mij.
    Veel gehuild, boos geweest, vond het allemaal niet eerlijk, en als het nog erger kon kwam het ook nog bijna op mijn verjaardag.(ik was gisteren jarig)
    Gisteren was ik al een stuk rustiger, gelukkig hebben de visite die weet van onze elendenlange kinderwens het er niet over gehad.
    en dat ben ik ze heel erg dankbaar.
    Vandaag gaan we bij ze op visite....... ik zie er best wel tegenop,
    maar jah gewoon doorzetten..... & een pokerface opzetten.....
    We zien wel hoe het gaat.

@ novadex : spannend!!! ik duim voor je voor 2 mooie streepjes!!

@ Blossum : ohh lichtgeel vind ik ook niet zo heel mooi voor een kinderkamer... wij hebben sinds een poosje limegroen in onze hal :D
    eerst d8 ik toen ik een klein stukje gedaan had "wowww dit is wel heel groen, maar ik vind het wel mooi :D

10. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    H&F: jeetje wat vervelend voor je. Kan me voorstellen dat het hard bij je is aangekomen. Maar dat geeft toch ook helemaal niks, het is logish dat je je zo voelt! Succes zometeen met langs gaan, en het geeft toch niet als je daar laat zien dat je er moeite mee hebt. Je mag toch zeker wel verdriet hebben omdat jij dat ook graag wilt. Ik hoop voor jou dat het voor je mee valt en of je je nou rot gaat voelen of niet, dat mag jij!

Nog gefeliciteerd met je verjaardag! En wat fijn dat de visite gisteren rekening met je heeft gehouden. Dikke knuffel voor jou!

11. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meiden,
    heb vanochtend de echo gehad. Wat was dat bijzonder zeg! Alles was in orde. Er waren geef afwijkingen te zien gelukkig. Het was heerlijk aan het bewegen en het heeft zelfs verborgen kunnen houden wat het is, want wij hebben het niet gezien. Ik heb een foto gemaakt van de echo's en die staan in mijn album. Meiden ik hoop zo voor jullie dat jullie dit ook (het liefst binnenkort) gaan mee maken!!!

12. novadex

novadex Actief lid

28 aug 2009
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Blossum, wat geweldig om te lezen dat alles goed is met jullie kleine frummeltje!! Lekker van genieten, zal zo de echofotos kijken in je album!

Hier helaas minder nieuws, na 2 dagen overtijd (en nog steeds verhoogde temperatuur) van ik vanmorgen toch ongesteld geworden...

Ik heb me afgelopen week erg beschermd tegen het krijgen van hoop. Ik voelde niets bijzonders. Maar goed met 2 dagen overtijd en tempverhoging. Heb ik de afgelopen 2 dagen toch een boel hoop gekregen.
    Ik mocht van mezelf vanmorgen na de vergadering testen, helaas niet nodig dus, mijn inlegkruisje was al smerig!!

Ben er wel behoorlijk door van de kaart moet ik zeggen.
    Straks dus maar naar de apotheek en nieuwe Clomid ophalen, moet ik dan vrijdag mee beginnen!!

13. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje novadex, wat ontzettend vervelend voor je! Logish dat je van de kaart bent als je twee dagen overtijd bent... Ik vind het echt heel jammer voor je! Ik gun het jullie ook zo!!!

14. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    wat kl*te novadex!!! *KNUFF*

15. novadex

novadex Actief lid

28 aug 2009
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een korte update, werd vanmiddag gebeld door de Fertiliteitsarts over de uitslag van Progesteron prikken. Dit was in orde 'heel keurig zelfs' zei de arts. Moet dus nu gewoon weer verder met Clomid (morgen beginnen tot dinsdag) en hoef niet terug te komen voor follikelmetingen (fm). En dat 5 cyclussen achter elkaar. Als het dan nog niet raak is, ik onregelmatige cyclussen krijg, óf ik zwanger ben, dan moet ik contact met ze opnemen.

Sta er wel een beetje dubbel in, heeeeerlijk dat we niet meer 2 tot 3 ritjes per week naar het ziekenhuis hoeven, maar aan de andere kant had ik toen wel zicht op wat er in mijn lijf gebeurde. Nu weet ik dus niet of de Clomid zijn werk doet, of er eiblaasje groeien, en wanneer mijn eisprong is (of is geweest) En of er één of meerdere eitjes zijn (straks staan er 3 tegelijk op springen...).
    Maar goed, ben allang blij dat Progesteron goed was en we moeten nu gewoon doorgaan.
    Mijn cyclus met CLomid is dus niet 4 weken maar 5 weken, en daar moet ik dus nu ook vanuit gaan. 14 juli is mijn volgende NOD.

Hoe is het met jullie meiden??

Het is hier de laatste weekjes rustig!!

16. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee Novadex, wat een dubbel gevoel idd. Fijn dat je niet zo vaak meer naar het ziekenhuis hoeft maar snap ook dat je het mist. Maar ik denk dat als er teveel risico aan zou zitten ze je toch ook niet gewoon thuis laten zitten. Je moet het gewoon lekker vaak gaan doen aangezien je niet weet wanneer je eisprong is...

Hier gaat het even wat minder, vandaar ook het tijdstip waarop ik antwoord geef... Grr! Mijn coordinator doet ontzettend moeilijk met de dagen dat ik na mijn verlof wil werken. Ik heb vanaf begin af aan aangegeven dat ik er 3 wil werken en dat kon ook zei hij vanaf het begin. Maar nu mag ik er nog maar 2,5 gaan werken. Terwijl een andere collega een dag erbij krijgt. Het loopt allemaal heeeeel raar en er klopt ook helemaal niks van. Ben zo pissed en verdrietig. Maar goed ga straks weer met hem praten (naja straks, duurt nog een paar uur grr).

17. tricia82

tricia82 Niet meer actief

sorry dat ik kom inbreken ;)
    het is een oud bericht wat ik las maar wilde graag even reageren.
    dit komt mij erg bekend voor moest, dan wel voor een borst verkleining, GEWOON maar even 10 kilo afvallen ik was toen 80 kilo want de mensen in de derde wereld landen hadden ook geen overgewicht zei hij letterlijk.
    dus ja daar waren bij pissig om.
    en nu krijg ik ook te horen dat mijn gewicht voor zwanger worden een probleem is. ben nu 118 kilo en heb 2 kleine *-tjes.
    maar iemand op mijn werk is 140 kilo en die was met alle 3 haar kinderen meteen raak.
    dus gewicht zegt niet altijd alles.

18. novadex

novadex Actief lid

28 aug 2009
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Tricia,
    Wat een ontactische LUL zeg om dat op die manier te zeggen!!
    Met 118 kg kun je best zwanger raken.
    Overgewicht KAN problemen geven, maar hoeft niet.
    Ik heb zelf ook overgewicht, mijn BMI is 33. Te hoog dus. Zoals je misschien gelezen hebt loop ik bij de Fertiliteitsarts, een erg sympathieke man die wel even kort mijn overgewicht heeft benoemd. Hij vermoed dat ik PCO heb, maar kon dit niet met zekerheid zeggen.
    Maar daar vertelde hij ook bij e dat overgewicht ook een gevolg kan zijn van PCO. Door bepaalde hormonen of juist de afwezigheid ervan kan je spijsvertering slechter werken.
    Dus laat ze maar lekker kletsen hoor, als ze zo snel met hun oordeel zijn, mogen ze eerst wel eens een onderzoek gaan doen...

Wat bedoel je eigenlijk met je 2 * tjes?

19. novadex

novadex Actief lid

28 aug 2009
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blossum,
    Wat een narigheid op je werk. Kan me voorstellen dat je daar snachts van wakker kan liggen. Vooral omdat hij het eerst beloofd heeft. En je nu verplicht een halve dag minder moet gaan werken, en die andere dag naar een collega gaat. Een hele dag werkt toch altijd beter als een halve dag (ook voor de leidinggevende..?)

Ik hoop voor je dat je eruit komt, want zulke nachtelijke forumbezoekjes omdat je niet kan slapen moet niet te vaak voorkomen.

Liefs

20. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werk in het onderwijs, dus de woensdag is standaard een halve dag. Vandaar dat het daarom gaat. Het is iig behoorlijk vervelend waar ik veel verdriet van krijg. Maar dit is nog niet afgesloten hoor, wat hij me nu geflikt heeft kan gewoon niet.

Tricia wat een vervelende opmerkingen om naar je hoofd te krijgen zeg. En het maakt idd niet wat je gewicht is volgens mij, want ken ook genoeg mensen met overgewicht die kinderen hebben.

Deel Deze Pagina