Onregelmatige cyclus + eerste symptomen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Blossum, 21 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. novadex

novadex Actief lid

28 aug 2009
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Blossum, wat leuk dat je in het onderwijs werkt. Ik ook nl. Doe je basisonderwijs of middelbaar onderwijs?
    Begrijp dat het nu inderdaad om die halve dag gaat. Maar ondanks dat moet hij zich gewoon aan zijn afspraak houden. Kan hij jou niet een hele dag geven en die collega de woensdag??

2. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    In het basisonderwijs, als klassenassistent in het cluster 4. En jij? Die andere collega werkt al op woensdag. Maar mijn schoonmama die gaat anderen bellen die er wat meer verstand van hebben want het klopt niet helemaal hoe het nu in zijn werk gaat... Maarja ik ben er ff klaar mee, ga nu weekend houden haha!

3. tricia82

tricia82 Niet meer actief

ik bedoel dat ik 2 vmk's heb gehad sinds we proberen zwanger te worden en ik hoor dus nu al van mensen om mijn heen dat dat komt door mijn overgewicht.
    maar goed we gaan er gewoon verder voor en de huisarts, die overigens niet over mijn gewicht begon gelukkig, mag ik na 5 *-tjes bij haar komen voor een doorverwijzing.

4. novadex

novadex Actief lid

28 aug 2009
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    H&F, hoe gaat het met je? Lukt het afvallen nog een beetje? Je bent al zo'n eind op weg! Kan me voorstellen dat die laatste loodjes het zwaarst zijn. Maar ik heb er volste vertrouwen in da je dat gaat lukken hoor!!

Hier verder geen nieuws, nog 2 weken tot eisprong (denk ik)

5. HopeandFaith82

HopeandFaith82 Bekend lid

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Hier gaat het redelijk goed
    Druk aan het klussen, en ovutesten om er zeker van te zijn dat we nog veel meer gedaan hebben dan de vorige keer.
    Nu klussen we minstens 1 keer in de 3 dagen op zijn langst.
    Vaak 1 keer in de 2 dagen, soms die dag zelfs 2x ;) whahaha
    Mannetje vind het wel veel maar heeft niets te klagen :p whahah
    Ik ben nu via menstruatiekalende (Menstruatiekalender / Vruchtbaarheidskalender / Zwangerschapskalender / Anticonceptiekalender) bezig en die berekend nadat ik alle info heb ingevult over mijn vorige cyclussen uit wanneer mijn eisprong gemiddelt zou moeten zijn.
    Of het klopt weet ik niet zeker natuurlijk maar heb ik i.e.g een beetje een richtlijn.
    volgens die kalender zou ik volgende week vrijdag mijn eisprong hebben, dus we zien wel :D

Met het afvallen gaat het redelijk, maar kan wel beter.
    ik val niet af, ben ietsje aangekomen, maar gelukkig niet erg veel 1/2 kilo ofzo.
    ik merk wel dat ik af en toe wel iets snack wat ik niet zou moeten nemen, maar ik vind het zo moeilijk die verleidingen allemaal.
    Eigenlijk moeten we er weer tegenaan, amar soms kan ik gewoon ff de moed niet opbrengen..
    zolang ik maar niet te veel aankom vind ik het eerst wel ff goed..
    Maar ik zal wel snel de stap moeten zetten om weer verder te gaan met afvallen, anders duurt het zo lang voor we naar de Gyn kunnen.

6. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee H&F: nou toch iets positiefs, lekker vaak klussen hihi! Ik hoop voor jullie dat dit dan toch eens jullie maand (naja in jouw geval natuurlijk langer) gaat worden!!! He maar het is logish dat je soms niet de verleiding kan weerstaan van niet snacken, dat is ook niet zo gek anders zou je dat waarschijnlijk wel worden.

Novadex: hoe is het met jou? Zijn er al wat vorderingen, of duurt het weer een tijdje voordat je daarheen mag?

7. novadex

novadex Actief lid

28 aug 2009
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Erg stil hier de laatste weken....
    Geen nieuws onder de zon??

Hier ook nog geen nieuws hoor. Waarschijnlijk komend weekend ovulatie. Dus we gaan goed ons best doen.
    Mijn afscheiding begon al wat te veranderen, en de ovulatie testen gaven nu een licht test streepje af (gisteren nog geen test streepje).

Moet zeggen dat ik het lastig vind geen follikelmetingen te hebben deze cyclus. Misschien ligt er wel helemaal geen eicel klaar om te springen (en misschien wel 4 tegelijk..!!!)
    Ik wordt eigenlijk steeds ongeduldiger....!

Meiden, hoe is het verder met jullie!?
    H&F, al bezig met ovutesten of niet?
    En Blossum hoe gaat het met je groeiende buik?? Plaats je gauw wat fotos, ben erg benieuwd!

8. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Haijj

hier is het ook rustig.
    Ik ben idd met ovutesten bezig. Al ruim 3 weken ongeveer *bloos*
    ik heb iedere keer een teststreep gehad, maar niet 1 die duidelijk positief was.
    Volgens een programma(menstruatie kalender) is mijn eisprong vandaag. Alleen ik slaap bij mijn schoonouders op een matras in de woonkamer, dus klussen wordt hem niet. Gisteren ook niet geklust, eergisteren wel. Maar voor mijn gevoel is mijn eisprong al geweest.
    Maar goed er zien wel

9. novadex

novadex Actief lid

28 aug 2009
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeeh spannend H&F, hoop inderdaad dat je eisprong al geweest is en dat jullie geklus zijn vruchten af zal werpen!!
    Vanwaar je logeerpartij bij schoonouders? Zijn jullie aan het verbouwen???

Ik ben nu ook bezig met ovutesten, vanaf gisteren. Heb maar besloten ze te dateren en te bewaren, misschien dat ik dan verschil zie als ik het vergelijk.....(eerder gooide ik ze altijd meteen weg)

Dus dan zal je NOD ergens rond 8 juli zijn....??
    Weekje voor mijn vermoedelijke NOD.
    Zullen we deal sluiten dat we nu met Blossum mee gaan en allebei hartstikke zwanger zijn!!!!

Liefs Suus

10. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Nee, mijn schoonouders wonen in het Zuiden v/h land en wij in het Noorden,
    dus meestal blijven we dan een nachtje slapen.

Dit keer hebben we er 3,5 uur over gedaan, het was bloedheet, en hadden onwijs veel lange file's

Ik heb ze ook vaak wel gedateerd maar eerst een foto ervan genaakt,
    want na een dag is de test streep verandert en klopt de test niet meer, vaak word de streep dikker.

Mijn NOD is 9 juli :)
    Oké!!!! :D lijkt me een gele goeie deal!!

11. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meiden! Wat een goede deal. Dat zou toch fijn zijn zeg. Ik ben terug van een weekendje concert at sea... Pff ben kapot nu. Met het zonnetje erbij was het voor mij erg vermoeiend. Dus nu lekker binnen laptoppen, niet in de zon! Wat spannend dat jullie zo bezig zijn met ovu testen. Lastig suus dat jij nu geen follikel meting hebt. Is het ook zo dat als er door de medicatie 4 eitjes springen je kans hebt op een 4ling? Ik zal ook gelijk maar een foto plaatsen want ik heb al een behoorlijke buik. Ik hoop ook dat het niet meer lang duurt voordat jullie zulke foto's kunnen plaatsen.

12. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    mooi buikje hoor!

13. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thx!!! :)

14. novadex

novadex Actief lid

28 aug 2009
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Blossum,
    Leuk je buikfoto, en prachtige buik heb je!!!!
    Hoop dat wij je gauw mogen volgen!

Hier t weekend de eisprong verwacht. Vorige week al om de dag geklust. En zondagmorgen kreeg ik een duidelijke streep op de ovutest. Dus geklust,maar helaas lukte het niet helemaal bij vriendlief. (dat heeft hij nog nooit gehad). Zondag overdag een drukke en gezellige (en warme) dag gehad. Zondagavond knalde de streep ongeveer van de ovutest af! Harstikke positief dus. Maar goed, toen had meneer geen ZIN (en was bang dat het weer niet zou lukken). Pfff was wel ff boos hoor. Maar gelukkig na een discussie en goed gesprek hebben we het tussen de lakens ook weer goed gemaakt. Vanmorgen was de ovutest alweer wat lichter.

Zit nu alleen wel in twijfel (eigen schuld hoor). Als ik de verschillende sites bezoek om de ovulatie te berekenen dan zit daar weer een dag of twee verschil tussen.
    Ik ga er van uit dat vandaag mijn eisprong is (omdat de LH piek voorafgaand aan de ovulatie is). Maar goed, moeten we vanaaf nog eens proberen (denk nl.niet dat ik hem zover krijg) zal morgen nog wel op tijd zijn....??
    Lastig he! Seks is voor mij nu wel wat anders. Helaas is het nu even een 'verpichting' en zeker met dit weer niet altijd iets waar je zin inhebt.

Ga t gewoon proberen vanaaf.

15. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    hier hetzelfde hoor,
    seks is voor mij ook niet meer voor de plezier.
    en mijn mannetje sputtert ook wel tegen af en toe.... (zegt ie pffhh nu alweer!!)

laatst heb ik hem naar zijn kop gesmeten,
    dat ie geen echte kerel was omdat ie me toen voor de zoveelste keer (lees : 2e keer) afwees,
    dat ik wel een andere kerel ging zoeken die het wel wilde,
    en dat het net leek alsof ie helemaal geen baby wilde...

*bloos* erg ben ik he!

ik was gewoon boos, voelde me afgewezen en verdrietig..

Ben toen maar gaan douchen om "af te koelen" whahaha

en toen kwam meneer wel bij me onder de douch,.... "het goedmaken" ;)

16. novadex

novadex Actief lid

28 aug 2009
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi hi H&F, hier precies hetzelfde!!!!
    Alleen toen kreeg ik weer terug naar mijn hoofd 'of ik een kind wilde' of dat ik "samen met hem een kindje wil".

Tja, dat is toch wel echt het laatste, maar goed, waarom doen ze dan soms zo moeilijk...?
    Hij heeft last van prestatieangst geloof ik (mag het van hem niet zo noemen) en daar moet ik begrip voor hebben. Dat heb ik ook wel, maar denk niet dat ze altijd even goed in kunnen schatten hoe het voor ons vrouwen is. Ik ben mezelf ook neit met de Clomid, en zit steeds in onzekerheid over alles wat ik voel in mijn lichaam...

Maar goed, heb weer eens een nieuwe ticker gevonden. Plaatje met tekst (vond ik wel leuk)

Lfs

17. novadex

novadex Actief lid

28 aug 2009
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    De eisprong is geweest (ik houd het op maandag).
    Mijn temperatuur stijgt, vanmorgen weer wat hoger, nu al 0,3 graden. De vorige keer was dat ook zo, en met 5 dagen was de temperatuur gestegen tot 0,4 a 0,5 graden.
    Houd mijn NOD gewoon op 14 juli. (die week zijn we precies een jaar bezig voor een kindje)
    Nu dus het eeuwige wachtbankje...

18. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    ik duim voor je novadex!

19. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meiden, wat een lastige situatie zeg dat verplicht klussen. Wij hebben met geluk die fase overgeslagen maar dat was puur omdat we nergens vanuit konden gaan. Maar kan me zo goed voorstellen dat het niet altijd feest voor jullie is. Ik denk dat jullie mannetjes jullie reacties soms wel begrijpen hoor. Het maakt het er alleen niet romantischer op, en dat is niet leuk! Ik hoop zo voor jullie dat dit niet lang meer gaat duren. Als er een wensmachine zou bestaan zou ik er zeker ook voor jullie een wensje instoppen!!!

20. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    bloed gespot hier! :(:(:(
    ik ben bang dat deze ronde ook wéér ten einde is.
    het kan nog een late innesteling zijn, maar ik ga er niet meer vanuit.
    ik wacht de rest van de dag en morgen nog ff af...

Deel Deze Pagina