Nee ik heb op dag 34 van mijn cyclus nog een test gedaan en die was negatief. Tuurlijk zou ik er blij mee zijn als 1 van ons wel zwanger blijkt te zijn! Maar bij mij is het al zo lang negatief dat ik er gewoon eigenlijk niet eens meer op durf te hopen dat het wel zo zou kunnen zijn. En temperaturen.. tjah.. ik weet niet hoor.. Ik wil me er ook niet weer al te veel weer mee bezig houden.
Ik heb dat ook met temperaturen, ik ga daar ook niet mee beginnen hoor. Dan ben ik straks 100 dagen aan het tempen en dan kan ik dat eindelijk eens vergelijken met de komende 100 dagen whaha, nee daar begin ik niet aan. Ik heb zondag nog een test gedaan maar negatief, ik ga er maar gewoon vanuit dat het in mijn buik niet helemaal in orde is...
Nou niks eerste symptomen... Sinds gisteravond ongesteld, jeeh eindelijk na 58 dagen... Miss toch maar temperaturen als het maar 60 dagen is, haha nee hoor! Bij jou al iets veranderd HF?
@blossum: nope geen verandering. Geen ongie te bekennen. En nog steeds borrelende darmen. Heel erg gênant als ze op me werk het kunnen horen. Maar gelukkig is het er rumoerig genoeg.
He Blossum Fijn dat je ongesteld bent geworden! Nu hopen dat je volgende cyclus stukken korter mag zijn! En HF, nog steeds gerommel? Hmm nog steeds geen duidelijkheid waar je aan toe bent. Hier ook nog geen veranderingen. Zit nu op dag 58 van ronde 2. En we blijven wachten!
Het gerommel is wel minder geworden, alleen ik heb de laatste 2 weken een vage ongie buikpijn, en vannochtend was het echt mega erg.. miss loop ik wel tegen de ongie aan te hikken. Ik heb het een poos terug ook gehad. zelfde buikpijn alleen minder pijnlijk dan vandaag. vandaag was behoorlijk pijnlijk. Ik ben bang dat ik miss wel blaasontsteking heb ofzo.. Zal niet de 1e keer zijn
Hier een goed voorbeeld! Ik ben 1,5 jaar geleden gestopt met de pil. Toen ben ik 8 maanden niet ongesteld geworden van ontpillen en ik kreeg in die tijd ook allemaal symptomen. Ik heb altijd een onregelmatige cyclus gehad zonder aanleiding want heb geen overgewicht. Na die 8 maanden dus ongesteld geworden en daarna na 2 weken weer en dan weer 3 of 4 maanden later en zo ging het steeds. Tot ik op een gegeven moment wakker werd met borsten die echt HEEL erg pijn deden. Ik vergelijk het met alsof iemand heel de nacht tegen ze gebokst heeft. Als ik zeg maar voelde aan mijn borsten merkte ik dat mijn melkklieren waren opgezwollen. Toen heb ik een test gedaan en daar kwam binnen enkele seconden uit dat ik zwanger was. Toen ik 8 maanden niet ongie ben geweest heb ik een echo gehad in het ziekenhuis en toen konden ze zien aan mijn slijmlaag dat het ook nog een tijdje zou duren voor ik ongie werd. Ik zou je zeker niet vast pinnen op zwangerschap want dat deed ik toen ook en was zeer teleurgesteld! Ik hoop voor je dat je dat toch mag zijn! Succes! En laat weten hoe het afloopt! Rianne
oh dat doe ik ook niet hoor. ik ga ervan uit dat ik blaasontsteking heb, stond ook in de tekst van mij trouwens.
Gelukkig toch iemand met een onregelmatige cyclus die zwanger is geworden, gefeliciteerd. Ik ga binnenkort naar de gynaecoloog, dus ik hoop dan wat meer duidelijkheid te krijgen. H&F82 wat vervelend dat je zo'n buikpijn hebt, het is niet te hopen dat het een blaasontsteking is. Hopenlijk wordt je snel ongesteld en is het daarvan, sterkte ermee!
Tnx Blossum. Fijn dat je binnenkort waarschijnlijk wat meer duidelijkheid hebt! De buikpijn is weer iets minder dan gisteren, maar blijft er zitten. Hoe vervelend ik het ook vind ik zal toch naar de huisarts moeten, kan ik gelijk een doorverwijzing vragen voor een ander ziekenhuis voor een gyn.
Hey meiden, Ik hoop dat ik jullie een hart onder de riem kan steken. Ik ben anderhalf jaar geleden gestopt met de pil. Toen duurde het ruim 4 maanden voordat ik voor het eerst ongesteld werd. Vervolgens bleef mijn cyclus zeer onregelmatig. Niet zo extreem als ik bij een paar van jullie zie, maar evengoed al super irritant! Ik was toen erg bang dat ik geen eisprong had en dat mijn ongi alleen het afstoten van het slijmvlies was. Daarom ben ik toen begonnen met temperaturen en met ovulatietestjes. Dat temperaturen kan ik jullie echt aanraden. Je weet dan wanneer je ei geweest is, niet dat je dan nog gericht kunt klussen, maar je weet dan dat je een eisprong hebt. Die ovulatietestjes weet ik niet. Ze hebben mij heel erg geholpen. Ik heb een grootverpakking bij Sensitest besteld en er wel 36 per cyclus doorheen gejaagd. Maar die ronde was ik wel zwanger! Helaas werd dat een miskraam. Nu ben ik net weer zwanger, weer met temperaturen en een paar ovutestjes. Ik had er niet meer zoveel nodig, omdat ik mede door het temperaturen mijn eigen lichaam al aardig begon te kennen. Dus ik testte alleen nog om te controleren of m'n gevoel juist was. Wat ik ook erg fijn vind aan het temperaturen, is dat je weet wanneer je ongi wordt. Ik was op een gegeven moment echt aan het broekloeren en op vakantie liep ik de hele dag met een tampon in. Je wilt toch niet dat je tijdens een excursie helemaal leegloopt. Ik hoop dat jullie wat aan mijn verhaal hebben. Liefs Mezelf
@ jezelf Allereerst Gefeliciteerd met je zwangerschap! ik wil op zich best wel een keer proberen te temperaturen, ik heb al ff op fertilityfriend gekeken maar dat vind ik redelijk ingewikkeld uitzien. Het temperaturen niet maar het invullen van die kaartjes. Ik heb zelf ook een aantal ovulatietesten liggen. ik wou dat ook al een keer een cyclus gaan proberen. Gebruik jij ook fertilityfriend?
Gelukkig ik ben niet de enige met een onregelmatige cyclus. Ik ben in september gestopt met de pil, en de laatste week van september ongesteld geweest. Daarna.. niet meer. Ook al een aantal keer getest, maar nope ! Nu steeds opgeblazen pijnlijke buik, rommelende darmen. De eerste keer heb ik er negen maanden over gedaan om zwanger te worden. Nadat ik gestopt was met de pil, duurde het ook even voordat ik weer ongesteld werd. Dus... hoop maar dat het deze keer ook goed gaat komen.
Welkom mamaantje jah dat is idd vrij lang geleden dat je ongie bent geweest Ik hoop voor je dat je dit keer snel zwanger wordt!
Inderdaad fijn om te lezen dat er toch iemand zwanger is geworden ondanks een heeeellee lange cyclus. Ik hoop dat dat ons ook allemaal snel mag overkomen. Ik temperatuur (in tegenstelling) tot jullie wel, in de hoop dat ik toch enige stijging kan ontdekken van een evt. eisprong. (ik weet dat het dan te laat is, maar toch..) Ik vind het smorgens een kleine moeite. Slikken jullie verder nog capsules o.i.d.? Of alles al geprobeerd en weer aan de kant gegooid vanwege geen resultaat? Blossum, ben je nu ook erg hevig ongesteld of valt het mee?
@ HopeandFaith: Ik vond Fertility Friend ook erg ingewikkeld. Heb het gewoon in een bestandje op de computer gezet. Maar je kunt het ook gewoon zelf in een lijstje bijhouden, met evt. voor de duidelijkheid een grafiekje erbij.
@mamaantje : Nee ik heb wel foliumzuur geslikt maar ik ben er toen mee opgehouden omdat mijn cyclus zo lang duurde dat het me een beetje te duur werd. Maar ik zit erover te denken om etos zwanger worden nog een keer te proberen, hopen dat dat werkt en niet zo heel erg duur wordt. @ Mezelf: Oke jah dat kan natuurlijk ook nog! Tnx voor het advies!
@ H&F82, idd slim dat je even naar de HA gaat, kun je idd gelijk voor een andere gyn vragen, gewoon doen hoor! @ novadex, nee ben niet hevig ongesteld, gewoon normaal en maar 3 dagen... Had ook verwacht dat alles van 3 x zou komen, gelukkig niet haha. Ik heb eerst PMP van Efamol geslikt, zonder resultaat. Ga binnenkort met Agnes Castus beginnen dat raadde ze mij aan bij de Tuinen en was maar 8 euro geloof ik (niet zo duur dus). @ mezelf, gefeliciteerd met je zwangerschap, spannende tijd voor je! Wat lief dat je ons een hart onder de riem komt steken, is wel fijn om te horen hoe het bij jouw is gegaan. Ik ben toch maar terug gekrabbeld van het niet temperaturen. Ik ben er net mee begonnen om idd wat meer duidelijkheid te krijgen wat betreft mijn lichaam. En ook om straks aan de gyneacoloog te kunnen laten zien...
@ Mezelf, gefeliciteerd met je zwangerschap, ik hoop dat we je snel mogen volgen...! @ BLossum, die agnes Cactus, dat is toch ook de stof die in de zwanger worden tabletten van de Etos zitten? Dat is de stof die de cyclus helpt of heb ik dat nou mis. Misschien wel handig dat je nu gaan tempen....alles wat zou kunnen helpen kan bijdragen toch? @ H&F, ik slik nu wel foliumzuur en teunisbloem olie. Ik wilde na 5 maanden Etos Zwanger worden maar eens wat anders gaan proberen. Ach heel duur vind ik het spul niet echt. (Teunisbloemolie is in verhouding het duurst). Foliumzuur kun je 1,5 mnd doen voor een paar euro. Teunisbloemolie ben je voor 2 weken 8 euro kwijt. Maar ja, het is voor een goed doel he.... Hier nog steeds niet, tja...net een heftige discussie gehad met mijn vriend..pfff zeg mannen komen echt van Mars af en toe. Ging over het zwanger worden. Hij denkt er makkelijk over, en vind dat ik (makkelijker gezegd dan gedaan) er niet zo mee bezig moet zijn, hij krijgt het gevoel dat ik alleen daarom maar wil vrijen....Grrrr. hu hu, natuurlijk als ik niet eens weet wanneeer ik moet vrijen voor een kindje.... Ik vrij wanneer ik daar zin in heb (en hij natuurlijk ook!). Ik wil het niet op de klok doen. Pfff. echt dan wordt er door twee mensen ook glad langs elkaar heen gepraat. Wel frustrerend. Denk gewoon dat hij het ook allemaal spannend en zeker net zo frustrerend als mij vind dat mij lichaam maar niet op gang komt qua cyclus. Ik hoop dat we die frustratie snel kwijt mogen raken...