Onregelmatige cyclus + eerste symptomen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Blossum, 21 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. novadex

novadex Actief lid

28 aug 2009
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ H&F, Balen zeg het bloed!!! Ik wil je geen valse hoop geven hoor, maar als je inderdaad je eisprong 25 juni hebt gehad, dan is dit een hele normale tijd om een evt. innestelingsbloeding te krijgen!!
    Wanneer denk je zelf dan dat je je eisprong hebt gehad?
    Temperatuur je eigenlijk ook (misschien heb ik dat al eerder gevraagd, maar weet t ff niet meer)

2. HopeandFaith82

HopeandFaith82 Bekend lid

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    nee, ik temperatuur niet.

Het is echt het einde. het bloeden bleef de hele dag, dus dan is het geen innesteling.

3. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    H&F: wat vervelend zeg. Is deze ronde nu wel weer een stuk korter???

4. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    jah klopt, deze is ineens wee 38 dagen...

5. novadex

novadex Actief lid

28 aug 2009
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    H&F, balen dat het toch heeft doorgezet, wat wel positief is, is dat deze cyclus weer aanzienlijk korter is als de vorige!!

Hier vanmorgen enorme temperatuurdaling. Erg vaag zo een week na eisprong en week voor mijn NOD.
    Ben nog niet ongesteld, en nu lijkt er ook nog niets op te wijzen (maar goed dat kan met een uurtje weer anders zijn).
    Heb wel wat gelezen over een innestelingsdip, maar dan zou mijn temp. morgen weer hoger moeten zijn. Zoals altijd AFWACHTEN weer.

6. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    jah het is wel weer positief dat ie korter is idd.

Gisteren bij de dietiste geweest. ik had verw8 dat er 4 kilo bijaan was maar er was maar 100 gram bijaan. dus zo goed als gelijk gebleven.

Eergsiteren heel lang mijn mijn kleine neefje van 4 wk oud lopen knuffelen en gisteren mocht ik hem helemaal zelf in bad doen!!

Mijn moeder vroeg of ik dit niet moeilijk vond, maar ik vond dat ontzettend mooie kleintje alleen maar aandoenlijk,
    en voel alleen maar liefde naar die kleine.
    wel het gevoel van "ohhhh dit is nou het gene wat ik ook zo graag wil"
    maar ik ervaar dat gevoel niet als vervelend of verdrietig

Ik kan zo onwijs genieten van dat kleine jochie...
    Hij is ook zo ontzetten rustig en huilt bijna nooit.

7. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Novadex: wat spannend weer zeg. Vaag dat met de temperaturen zeg. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

H&F: wat leuk dat je je neefje in bad mocht doen. Fijn dat je gevoel erbij ook goed is. Nu maar hopen dat het voor jou ook niet meer heel lang gaat duren. Wat goed dat je niet zo veel bent aangekomen als je zelf dacht. Dat is miss wel weer een goede stimulans om door te gaan. Hoeveel kilo wil je nu nog afvallen voordat je naar de gyn. gaat?

8. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    ik moet 20 kilo kwijt zijn om naar de gyn te mogen, dus nog 8,2 te gaan.

Ik heb de laatste weken weer wat stress en tegenslagen gehad, maar we gaan er weer voor.

Ik moet nu 17 Septe,ber weer heen, dus dat duurt nog wel een hele poos. er zit bouwvak vakantie tussen en dan kan ik moeilijk vrij krijgen, vlak daarna hebben wij zelf vakantie, en daarna gaan we weer heen.
    Ik ga ervoor om op 17 September op de -20 kilo te zitten.
    Of het me lukt weer ik niet maar we zien wel!

9. novadex

novadex Actief lid

28 aug 2009
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    H&F, wat goed dat je zo goed als niet bent aangekomen ondanks dat je een roerige tijd hebt gehad, ook met je werk enz. Heb je al gesprek gehad trouwens??
    En je neefje badderen, ja dat zijn echt smeltmomenten waarop je nóg meer beseft hoe ontzettend graag je dit wilt!!!!

Hier was mijn temperatuur gisteren en vandaag weer gestegen. Dus weer terug naar de temperatuur zoals die hoort te zijn na een eisprong.
    Heb er wel even op gezocht op internet, het hoeft niets te betekenen maar het kan ook een innestelingsdip geweest zijn.
    Vandaag nog een week, dan weten we meer!!

10. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    huh? had ik dat over mijn werk ook hier neergezet? whahaha ik d8 van niet maar geeft niet :p

Jah ik heb het gesprek op mijn werk gehad met mijn baas. is ondankt mijn enorme zenuwen goed gegaan, en moet zelf de confrontatie aangaan.
    Als me dat niet lukt, of de uitkomst ervan niet naarmijn wensen verlopen is moet ik terug komen.
    Ik ben helemaal niet goed in zulke gespekken dus zie er als een blok tegenaan, maar we zien wel.

Eergsiteren mocht ik weer mijn neefje in bad doen :D
    Zo onwijs leuk!!
    idd bij het zien van zo'n kleintje smelt je echt helemaal..

11. novadex

novadex Actief lid

28 aug 2009
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    H&F, dat had ik op je site gelezen. Fijn dat het goed is gegaan. Ben je van plan om binnenkort zelf die confrontatie aan te gaan? Fijn dat je baas het begrijpt!

Hier is verder alles nog stil...heb nog steeds een hoge temp. nog 5 dagen tot mijn NOD! Pff wil pas dinsdag ofzo gaan testen ( en misschien ook wel donderdag pas) omdat mijn vriend t hele weekend weg is, en ik daarna 2 nachten moet werken...

Ach en misschien hoef ik ook helemaal niet te testen en wordt ik woensdag gewoon ongi....

12. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    #392 HopeandFaith82, 9 jul 2010
    Laatst bewerkt: 9 jul 2010
    Jah ik zou het binnenkort wel willen doen, alleen moet eerst de moed verzamelen.
    Of ik het echt durf weet ik niet, en ik moet eerst ook gaan bedenken wat ik precies ga zeggen.

Eergisteren heb ik een boekje van een collegaatje van mij gekregen.
    Een boekje om me te steunen en tips te geven,
    om me op te beuren, en het kwam precies op het goede moment :D en toen ik het las had ik vooral bij het laatste stukje bijna de tranen in mijn ogen staan, zo onwijs lief!!!

Sinds zij en nog een paar andere collega's op dezelfde plek werken voel ik me veel meer op mijn plekkie.

Ze is een meid waar ik het heel erg goed mee kan vinden, we liggen regematig dubbel van het lachen, lijktn in veel opzichten op elkaar en ik kan haar alles vertellen wat ik kwijt wil over afvallen,
    onze kinderwens, dingen die in mijn familie spelen,
    alles wat mij dwars zit kan ik bij haar kwijt, (en andersom ook natuurlijk ;))
    ze toont begip, respect en is eerlijk naar mij toe over alles,
    zij is 1 van de weinigen die ik echt zo goed vertrouw om mijn dingetjes bij kwijt te kunnen.

Misschien stom dat ik dit allemaal schrijf maar ik heb dit nog nooit met iemand gehad dat ik die zo vertrouwde als haar..

Ik zet hieronder het mooiste stukje test. de hele tekst komt op mijn site

13. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    eerst een stuk tekst met tips over afvallen, en dergelijke, te zien op mijn site.

als afsluiting (het stukje waarik de tranen van in mijn ogen kreeg) :

Dus lieve schat

De wereld ligt voor je open... Je kan elke dag en ieder uur alle kanten op.
    Jij maakt de/je keuze(-'s), dat mag en dat kan je! Geweldig toch?!
    En jij met je lieflijkheid, je behulpzaamheid, je aandacht, je lol en humor, je verdraagzaamheid, je moed...
    Jij gaat het redden!

Dag mooi mens, Ik geloof in je!
    Maak je eigen fijne leven!

Lieve groet
    ........(naam afzender)

14. novadex

novadex Actief lid

28 aug 2009
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    MOOOOIII!!!

Fijn dat je zo goed met haar kan praten en overweg kan. Belangrijk dat je je ei kwijt kan (en zij bij jou natuurlijk!)
    Iedereen heeft zo iemand nodig toch?!

15. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    H&F: wat fijn dat je het zo goed met haar kunt vinden. Het is idd een mooi stukje tekst. Ik weet niet wat er speelt op je werk maar ik hoop dat het snel beter gaat. Fijn dat je zo kunt genieten van je kleine neefje.

Novadex: wat spannend zeg... Probeer nog wat dagen vol te houden met testen. Miss wordt je idd woensdag wel ongesteld. Ik duim natuurlijk voor je dat het niet zo is. Sterkte met de zenuwen...

16. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Jah zeker weten! :D

Hoe is het bij jou?
    Nog iets van symptomen gespot/gevoelt?

@ blossum : Hoe voel jij je onder die extreme hitte?
    Beetje uit te houden?

17. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    PFFFF.... zo voel ik me haha. Normaal kan ik al niet zo heel goed tegen de warmte, maar nu?!! Zoiezo kan ik niet vroeg slapen en ben ik heel vroeg wakker omdat dan de zon op onze kamer staat. Dus vanochtend maar weer om tien uur een dutje op de bank gedaan haha. Het scheelt wel dat ik nu een excuus heb om lekker niks te doen en siesta te houden :) Verder gaat het goed hoor, als de warmte het enige is dan douche ik me wel wat vaker. Wat ik alleen jammer vindt is dat ik nu niet verder kan met de baby kamer. Ik heb meubeltjes gekregen van familie en die ben ik nu helemaal wit aan het schilderen, daar zou ik graag verder mee gaan maar dat komt wel weer!

Is het voor jullie uit te houden in deze warmte?

18. novadex

novadex Actief lid

28 aug 2009
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden, hier even een update!

Toen ik wakker werd om 7.00 uur heb ik getempt, dit was toen 36,2. Hier baalde ik behoorlijk van, maar omdat we vannacht nog aardig actief geweest zijn en ik slecht had geslapen heb ik om 8.00 nog een keer getempt,(tussen 7 en 8 uur gewoon weer geslapen) toen was de temperatuur weer netjes 36,4 graden. Maar goed, deze temperaturen zijn dus niet heel betrouwbaar. die van 7 uur is denk ik de temperatuur waar ik me aan vast moet houden.
    Maar werd gek van mezelf, dus net toch maar (tegen principe in, omdat vriend alweer naar zijn werk is) getest.
    Deze gaf negatief aan, althans dat dacht ik. na 4 minuten kwam er een heeeeeeel heeeeeeeel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje te staan. Met het oog nauwelijks waarneembaar.
    Heb er een foto van gemaakt (met telefoon, want alle andere camera's waren onvindbaar). Maar weet niet hoe ik die foto op de p.c. moet zetten.
    Ik houd voor mezelf voor dat de test negatief is. En ik vanmiddag of vanavond ongesteld wordt (bah, heb slaapdienst).
    Mocht dat toch niet het geval zijn (wat ik niet verwacht) dan mag ik woensdag weer testen, dan zou mijn eigenlijke NOD zijn.
    Meestal heb ik daags voor mijn NOD last van vieze winderigheid, dat is nu nog niet het geval.
    Kortom ik wordt gek!!!!

Verder is het hier ook nog steeds niet uit te houden in de warmte. Heb slaapdienst vannacht, dat wordt wat!

19. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Novadex, wat een spanningen zeg! Ik heb geen idee of je echt van die temperaturen uit kunt gaan. Ik snap wel dat je hebt getest hoor. Daar weten H&F en ik ook alles van. Probeer idd woensdag nog een keer te testen en tot die tijd je spanningen in bedwang te houden. Ga er wel vanuit dat je gewoon ongesteld gaat worden dan is de hoop miss minder. Sterkte met de spanningen meid!

20. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat betreft die foto, zit er geen kabeltje bij je telefoon die je op je computer aan kunt sluiten? Anders weet ik het ook niet zo goed, maak eigenlijk nooit foto's met mijn telefoon.

Deel Deze Pagina