klopt mijn eisprong is ook helemaal niet vrijdag maar zondag 1 aug *bloos* foutje! NOD wel zondag 15e. (volgens menstruatiekalender) Jah klopt hoor, je hebt gelijk dat het oplucht, maar ik heb altijd moeite met zulke dingen en stel het altijd uit... stom maar jah zo ben ik nou eenmaal. ik hoop dat 1 van ons op roze mag of nog beter beiden!
Daar gaan we voor!!!!! Probeer te onthouden 'van uitstel komt afstel' En zoals een leraar mij eens verteld heeft. "een probleem is pas een probleem als het volgend jaar nog een probleem is". M.a.w. Als je er niets aan zal doen, zal het volgend jaar nog zo zijn. Probeer dat te voorkomen!!! Nu houd ik er over op hoor, wil je niet betuttelen! hihi Lfs
Hee meiden, jeetje deze keer is het spannend voor jullie beide! Sterkte weer met de spanningen deze keer.
Waaah, Blossum, over 10 of 11 weekjes heb jij jullie kindje gewoon al in je armen!! Wow wat gaat dat snel (vind je dat zelf ook of niet??) Hoop dat je lekker van je zwangerschap aan het genieten bent!
He meiden, ben een beetje van slag, heb nog steeds geen ei gespot. Terwijl ik dat toch zondag/maandag had moeten doen. Geen veranderingen in mijn afscheiding en mijn temperatuur is ook nog laag. Baal er van. Weet niet waar ik aan toe ben nu. Zou het toch een (hele) vroege miskraam geweest kunnen zijn afgelopen cyclus, dat het daardoor allemaal wat in de war is? Als ik morgen nog geen temp.verhoging, pos ovutest of veranderde afscheiding heb neem ik denk ik contact op met de fertiliteitsarts. Wil niet zo onzeker op vakantie gaan t weekend. Misschien dat ik mag komen voor inwendige echo, dat ze kunnen zien of er een eiblaasje klaarligt (of toch gesprongen is) of niet. ZO niet, dan kunnen ze misschien nog wat actie ondernemen...!! W'll see!!
Haijj meiden.. @ novadex : wat rot dat je je ei nog niet gespot hebt! nu intussen nog niet?? Een miskraam zou best goed kunnen, maar ik kan het je natuurlijk niet met zekerheid zeggen. Misschien kan een gyn je dat wel vertellen.. @ Blossum : ik hoop niet dat ik je het idee geef dat ik niet op jou berichten reageer... ik kan het niet helpen maar heb af en toe gewoon moeite om te zien/horen dat anderen zwanger zijn... en de mooie verhalen te horen over een kinderkamer, en kleertjes en dingen die gekocht kunnen worden... een buik die maar blijft groeien. maar het ligt niet aan jou hoor... ik vind je nog steeds een lieve meid... @ hier : Het slechte slapen van vorige week is gelukkig stukken beter, ookal ben ik nog steeds wel erg moe iedere keer.. Nu wachten tot mijn NOD de 15e maar ik verw8 het eind deze week, erg fijn want dan heb ik een weekje vakantie Vorige week woensdag en zondag heb ik een test gedaan. (erg stom ik weet het) beiden natuurlijk weer negatief. En net als elke ronde zie je toch weer van allerlei symptomen... die waarschijnlijk wel wéér alleen maar in mijn hoofd zitten... Sinds een poosje heb ik weer contact met mijn schoonzusje en broertje. Ze begreep heel goed dat ik haar een poosje ontzag, (vanwege haar zwangerschap) omdat ik dat gewoon onwijs moeilijk vond. Ik ben weer een paar keer bij hun op visite geweest, en met de kleine van hun (2 mnd) heerlijk ff knuffelen en ervan genieten. Mijn schoonzusje ziet hoe fijn ik het vind om met die kleine te tuttelen en laat mij veel dingen doen... wat ik onwijs waardeer van haar. Het blijft moeilijk, maar zodra ik die kleine zie voel ik alleen maar liefde en smelt ik helemaal. en toch denk dan als je weg gaat "wat zou het heerlijk zijn als het ook bij ons lukte..." en ben je toch weer een beetje in een stemming.. De contact is zelfs weer zo goed dat ik misschien gastouder wordt van mijn neefje en nichtje. Het is allemaal tot nu toe alleen nog maar een idee, dus we zien nog wel welke kant het allemaal op gaat. Ben iig blij dat het contact weer is verbeterd. Ook heb ik ff mijn banner verandert... Het afvallen staat een beetje op een laag pitje. Is ook een beetje deprimerend om steeds maar naar hetzelfde getal te kijken, die niet eens meer klopt, want ik denk dat er weer wat bijaan is, wat.... ik denk het niet, ik weet het eigenlijk wel zeker. Ik zit nu ff in een periode waarin ik ff schijt eraan heb.... en gewoon ff zo wil leven als ik dat wil.... en daarbij hoort voor mij gewoon bij dat ik af en toe gewoon wel wat lekkers mag nemen.. En ik heb de laatste paar weken gewoon ff wat meer behoefte eraan dan anders. Ik zit er nog steeds heel erg mee dat we geen hulp krijgen, door die reden..... en vind het allemaal gemeen.... Dat is ook de reden waarom ik gewoon ff schijt eraan heb... Het helpt mezelf helemaal niets, ik weet het, en het helpt onze kinderwens ook helemaal niets.... maar dit is voor mij een manier om wel zelf de touwtjes in handen te houden. Een manier om te laten zien dat ik wel zelf kan bepalen hoe ik wil leven, en niet dat ik ergens toe verplicht wordt waar ik misschien niet eens 100% zelf achter sta. Want zelf ben ik niet degene die het meeste moeite heb met mijn overgewicht.... En nu is de enige reden dat ik zou willen afvallen een kindje... Snappen jullie dat? ik kan ook wel begrijpen als jullie het niet snappen, ik snap mezelf af en toe ook totaal niet.... Maar goed.....
@ H&F: meis ik snap het heel goed dat je het soms moeilijk vind om die blije berichten van mij te lezen. Ik neem het je ook helemaal niet kwalijk. Ik vind het lief dat je toch nog even wilde zeggen dat het gewoon door de situatie komt. Wat vervelend dat het nu met jou even wat minder gaat. Ik snap heel goed wat je bedoelt met dat afvallen. Het is ook onwijs moeilijk om constant maar niks te mogen en daar toch mee bezig te zijn. Dat is altijd zo als je iets niet mag dan heb je er alleen maar meer trek in. Ik vind het ook zo vervelend voor je maar ik kan helaas niks voor je doen. Probeer positief te blijven meis! @ novadex: jeetje wat een vervelende situatie. Ik hoop dat je ondertussen al weer wat meer weet. Je kunt idd maar beter gewoon bellen voor een afspraak want dan heb je zelf wat duidelijkheid. Het gaat idd erg hard de zwangerschap maar heb toch de laatste tijd ook wel dat ik heel erg nieuwsgierig wordt. Ik hoop zo dat deze tijd voor jullie ook snel mag komen!!!
Update: Inmiddels nog steeds geen eisprong kunnen ontdekken. Balen, maar tis niet anders. Nu druk met het inpakken van de vakantiespullen en huis schoonmaken. Zondag op maandag vertrekken we! Heb er zin in, en hoop dat ik niet teveel bezig ben met het zwanger worden, maar lekker onbezorgd van mijn vakantie kan genieten. Laten we maar hopen dat we in Frankrijk een kindje gaan verwekken dan!
Novadex, je hebt zoiezo al een goede instelling! En als je er toch mee bezig bent is dat niet meer als logisch. Ik wens je een hele fijne vakantie! Geniet er lekker van!
heyy meiden. Ben net weer terug van mijn weekje camperen.. Het was onwijs leuk, en ben redelijk tot rust gekomen. Vandaag dag 45 van mijn cyclus en morgen mijn NOD. Nog niets te bekennen, ook geen buikpijn, wel regelmatig flink duizelig en af en toe misselijk. Heb gisteren nog een zwangerschapstest gekocht, die was om te doen vanochtend, alleen door alle hektiek van inpakken en vertrekken, heb ik hem dus niet gedaan. Ach we zien wel... Misschien doe ik hem morgen vroeg wel. @ blossum : Al bijna 31 weken!! wat gaat dat onwijs hard man!! Nog even en dan heb je dat kleine hummeltje in je armen! hoe is het met jou buik & baby? Groeit alles naar planning? @ novadex : Hoe lang ben je op vakantie eigenlijk? Ik hoop dat je daar een mooi wondertje verwekt
Hee H&F: jee wat spannend zeg die symptomen. Je zult vanochtend die test wel gedaan hebben. Wat lekker dat je op vakantie gaat! Hoop dat als het nu niet thuis is gelukt dat je daar een wondertje verwekt! Mijn buik groeit erg goed, wel gek dat ik binnenkort ons wondertje kan zien hoor, zie er erg naar uit. Had wel een laag ijzergehalte dus daar moet ik even op letten. Maar verder gaat het erg goed. Ik hoop dat je een heerlijke rustige vakantie hebt! Geniet ervan...
ben net terug van vakantie.. maar heb over een paar weken weer 2 weken vakantie Als ik wel een positieve test zou hebben is het niet in mijn vakantie verwekt.. we lagen in een vouwwagen en allerbei in een apart gedeelte anders kan het ons gewicht niet aan.. Dus een hele week geen kans gekregen iets te doen.. Maar mijn eisprong was ook eerder hoor, dus had het toch niets uitgemaakt. Fijn dat alles goed gaat met jullie (inclusief baby)
Ohw oke... helemaal verkeerd begrepen haha. Hoop maar dat je dan lekker bent uitgerust. En helemaal heerlijk dat je straks weer vakantie hebt! Heb je vanochtend nog een test gedaan, of ga je die morgen doen? Voel je je verder wel helemaal goed?
nee ik heb vandaag nog niet weer een test gedaan. Gisteren wel en die was negatief. Dus jah.. we zien wel
ben net terug van de HA. ivm het aanhoudend moe zijn vanaf 3,5 week, en de aanhoudende duizeligheid en misselijkheid (vanaf vorige week woensdag) en 2 x negatieve zwtesten. Ik begon me zorgen te maken. dus heb de HA gebelt. Zoals ik al dacht heeft de HA mijn bloeddruk gemeten, gekeken of ik bloedarmoede heb, bloedsuiker. en nu moet ik bloed laten prikken. Bloeddruk -> Goed Bloedarmoede -> was goed. Bloedsuiker -> was ook goed. Hij denkt dat ik misschien een virusje heb ofzo. Maar bij het bloedonderzoek word ook mijn HCG getest. Maar de kans dat die positief was was klein zei ie, aangezien ik al 2 neg testen gehad heb. Ik ga straks meteen wel heen, ben ik er meteen vanaf. en krijg ik miss ook wel eerder bericht over de uitslag.
H&F: wat vervelend dat je je nog niet lekker voelt en al die klachten hebt. Ik hoop dat er leuk nieuws uit de bloedtest komt maar als de dokter al zegt dat de kans klein is kun je er maar beter niet van uit gaan. Ik hoop dat het niet te erg is wat het ook mag zijn...
Mijn HA belde vanavond en de uitslagen die binnen waren, waren goed. Uitslag voor HSG was negatief.... niet zwanger dus... Wat die duizeligheid wel veroorzaakt weet ik tot nu toe nog niet.
Balen meis dat je HCG waarde niet goed was... En dat met al die stomme symptomen. Hoop dat je je snel beter voelt!
Ben weer terug van vakantie. Heb daar uiteindelijk toch een eisprong gehad. Maar dat was op de dagen rond onze heenreis. Dus niet (voldoende) geklust. En dat bleek, want ik ben vanmiddag toch ongesteld geworden. Baal er weer behoorlijk van! BAH BAH BAH. Zal mijn ticker ook maar weer aanpassen. Houd m gewoon op 35 dagen (vorige 2 cyclussen) Deze cyclus was 43 dagen.... Morgen maar eens contact met de F-arts opnemen wat nu te doen. De dosis Clomid zo houden of bijspijkeren.....