Hee Novadex, hoop dat je een lekkere vakantie hebt gehad. Wat jammer dat je weer ongie bent geworden. Nu thuis maar weer rustig aan proberen!
Blossum, wat heb je een leuke tekst boven je banner staan!!! Hi hi Mijn ongi is inmiddels over. Heb contact met de F-poli en moest beginnen met dubbele dosis Clomid (100mg dus). En deze cyclus sta ik ook weer onder controle. Volgende week maandag moet ik voor de 1e follikelmeting. Ben op zich wel blij hiermee. Die follikelmetingen geven mij iets meer rust. Nu maar hopen dat de 100mg zijn werk gaat doen (en ik niet ook een dubbele dosis last van de bijwerkingen krijg). Maar goed dat is dus afwachten. H&F,meid hoe is het met je, al even niet online gezien hier! Zijn jullie trouwens nog op vakantie geweest? Of nog tegoed misschien??
Hier gaat het wel goed. vandaag dag 63 van mijn cyclus... Heel erg frustrerend zo dat het gewoon helemaal niet komt.. Mjn lichaam doen al tijden gewoon niet wat het hoort te doen, en dat is heel erg irritant.
vandaag precies 3 jaar bezig! helemaal vergeten, dat het vandaag die dag was. (zie banner) Beetje lullig dat er hoera bij staat, maar goed. die banner is officieel ook voor het tellen van de leeftijd van je kindje of zwangerschap..
H&F... niks hoera, niets vervelender dan deze situatie voor jullie. En dan ook nog eens die lange cyclus nu. Ik hoop dat je deze dag een beetje goed doorkomt. En ik hoop dat het niet nog een jaar gaat duren voor jullie. Sterkte meis! Novadex: wat fijn dat je weer onder controle gaat. Hoop dat je niet te veel last krijgt van bijwerkingen. Succes en sterkte er weer mee.
Huh?? Gisteren kon ik de hele dag niet op zwangerschapspagina, en nu zijn er gewoon berichten verdwenen van de afgelopen anderhalve maand....! Vaag zeg, weet niet wat ze gedaan hebben!! Was benieuwd of je al bevallen bent Blossum! Is nu echt de daagjes aftellen he....Ohhh zo nieuwsgierig of jullie een jongen of meid krijgen en welke naam jullie kiezen!! Hi hi Meid denk aan je, zet 'm op, je kunt het!!! hier verder geen nieuws hoor, zit een dag of 5 voor mijn eisprong dus we gaan weer het aangename voor het nuttige doen!!!
Hee! Nee helaas nog geen baby hier. Het gaat nog steeds goed, ben alleen erg nieuwsgierig!!! Maar langer als een maand gaat het iig niet meer duren haha. Jij weer succes deze eisprong en vooral de spannende wachtperiode erna. Jullie horen van me (en ik hoop snel haha)
He Blossum, morgen due-date!!!! Spannennd.... ik houd het hier nauwlettend in de gaten hoor!!!! Voel je al iets bijzonders, kindje al helemaal ingedaald? Meid, heel veel succes als het zover is en wij wachten hier in spanning af!!!
Hee! Ja vandaag is het dan zover, alleen voor baby nog niet geloof ik... Ik heb al een week ongesteldheids krampjes maar dat zegt dus niks. Baby is al helemaal ingedaald en ligt met hoofdje vast in het bekken dus dat is fijn. Ik hoop wel dat het niet nog 2 weken duurt hoor, pff ik wil baby ook vasthouden en bekijken en noem alles maar op. Maar ja we wachten maar af! Hoe is het met jou, kun jij iedere x de spanningen weer aan. Lijkt me soms ook erg vervelend hoor. Nou ik hoop dat je snel leuk nieuws van me hoort. Lief dat je iig aan me dacht!
Hoop idd snel op mooi nieuws van jou!! Hier nog geen nieuws!! Had vrijdag mijn eisprong al verwacht, maar nog steeds niet, Zit inmiddels op dag 22...... heb wel sinds vanmiddag enorme last van mijn onderrug, ben benieuwd of dat met een evt. eisprong te maken heeft. Zullen eens zien wat de temperatuur de komende dagen gaat doen! Mijn duimen draaien overuren. Wil je trouwens thuis bevallen of ga je voor het ziekenhuis?
Jeetje spannend weer, als je normaal niet echt last van je onderrug hebt zou je idd denken dat het te maken heeft met je eisprong. Dat zou wel erg fijn zijn, ik hoop het voor je! Sterkte weer met de spanningen. Ik wil graag thuis bevallen dus hoop niet dat ik uiteindelijk ingeleid moet worden. Naja we gaan het zien, als baby maar gezond is!
MIjnt emperatuur was vanmorgen gestegen, denk dus dat het idd mijn eisprong was. .... daarmee komt mijn NOD op 4 november. Weer 2 lange weken wachten!!! Nog steeds alles rustig bij jou Blossum?
Jeetje spannend weer tot 4 november. Hier helaas nog geen baby. Was vandaag bij de verloskundige en alles was weer in orde. Wel had ik een hogere bloeddruk maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik daar moest huilen. Heb een beetje een off-day... Klinkt zo lullig om dat in dit topic te zeggen. Maar zat er behoorlijk doorheen vandaag door alles bij elkaar. En tja die hormonen werken dan ook niet echt mee he. Maar verder gaat het nog steeds goed gelukkig!
He Blossum, hoop dat je off-day bij gisteren is gebleven, en je vandaag een on-day hebt!! En je nu ligt te bevallen... Dat scheelt een hoop wachten!! Snap best hoor dat je er even doorheen zit. met zo'n flinke buik zal niet alles even soepel meer gaan. En je lichaam zit vol met hormonen, vergeet dat niet!! Je zal jullie kleintje nu snel in handen hebben!! Hier ben ik weer wat relaxter! Ik vind het wachtbankje tot NOD vaak minder erg als het wachtbankje tot ovulatie. Brengt zo'n hoop 'druk' met zich mee!!
Hee! Nee hoor ben er nog steeds MET dikke buik haha. Heb vandaag idd een betere dag dan gister. Maar merk wel dat het steeds zwaarder wordt hoor. Maar lang duurt het niet meer, nog anderhalve week maximaal. Dinsdag mag ik weer naar de verloskundige en vrijdag miss naar het ziekenhuis voor overtijds controle. Tja het is gewoon afwachten... Snap wel wat jij zegt idd met dat wachten tot je ovuleert. Dat is in principe je kans die je niet mis wilt lopen. Spreek jij H&F nog wel eens? Ben benieuwd hoe het met haar gaat.
Nee al een poosje niets meer van H&F gehoord. Hoop dat alles goed met haar gaat. Dat het lijnen haar goed lukt en ze kortere cyclussen mag krijgen (en dus meer kansen om zwanger te worden) Ben zo benieuwd of je een meid of jochie in je buik hebt zitten en wat zijn/haar naam zal zijn.....!! ga ff lekker onderuithangen op de bank met thee en een pak speculaasjes
ff een heel kort berichtje van mij. ik lees niet heel vaak de berichtjes maar heel af en toe kom ik heel ff kijken maar plaats niets. Nu ff een uitzondering! Hier gaat het goed, voel me stukken beter nu ik ff niet met zwanger worden bezig ben. zelfs weer een kortere cyclus gehad.. was erg verbaast dat ik ongie werd, want ik wist totaal niet waar ik in mijn cyclus zat. afvallen gaat heel langzaam, maar lukt. Heb wat meer afleiding nu, ben een opleiding begonnen : MBO-2 Helpende Zorg en Welzijn (uitstroom gastouder) + kinder-EHBO. Volgend jaar ga ik gastouder worden van mijn nichtje van bijna 4 en neefje van 4,5 mnd. Daarmee heb ik het nu redelijk druk, meerdere keren in de week een ochtend of een avond les, en over ruim 2 weken hem ik al examen van de opleiding en eind volgende maand heb ik examen van kinder-EHBO. Ik hoop dat alles met jullie ook goed gaat, dat jij blossum over een paar dagen jullie mooie wondertje vast mag houden! @ Novadex : ik blijf voor je duimen!!!
Hee HF wat leuk om weer wat van jou te lezen. Wat fijn dat het beter met je gaat. Leuk dat je nu een nieuwe uitdaging hebt met die opleiding. En het is toch goed dat je sowieso afvalt, miss gaat het alleen in het begin langzaam. Nou meis ga zo door!
Hééé H en F! Wat fijn wat van je te horen!! EN nog fijner om te horen dat het wat beter met je gaat en dat het lijnen ook goed gaat (zei het misschien wat minder snel dan je zou willen). En een kortere cyclus, yiehooee hopen dat dat zo blijft! Meid blijf hoop houden en ga ervoor!! Onze droom zal ook uitkomen! Blossum, twee dagen niet hier geweest. Je hebt BIB (Baby In Buik) meldplicht he... hihi Elke dag wat van je laten horen of de baby nog IN je buik zit of er al UIT (BUB) Hoop dat je snel jullie kleintje in armen mag houden!